Dat is nog helemaal niet duidelijk hoor!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef Ties02 het volgende:
overnieuw is geen woord volgens mij
Opnieuw of je doet iets over
Ties is een beetje aan het rellen vandaag.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet duidelijk hoor!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/
Spreektaal en sommige puristen haten het kennelijk.
Je bent vandaag wel lekker aan het schoppen hea
Misschien heeft het te maken met mijn slaapgebrek van bijna een dag nu. Om 17:00 ga ik slapenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ties is een beetje aan het rellen vandaag.
Maar dat is op dit moment ook wel interessant, de Eerste Kamer zou natuurlijk niet zo politiek gekleurd moeten zijn als dat het nu is, vind ik. Anders moet je ze dezelfde rechten geven als in Frankrijk. Zou het niet goed vinden als het dezelfde kant op gaat als in USA, waar het rechtstreekse orgaan de facto minder te zeggen heeft. Ook al een interessante ontwikkeling.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar was inderdaad een behoorlijke ophef over. Ach, ik zie de vertrouwensregel ook niet zo sterk in relatie tot de Eerste Kamer. Het is natuurlijk wel zo dat, zeker bij een minderheid van regeringspartijen in de Eerste Kamer, het beleid van de minister behoorlijk gefrustreerd kan worden en deze laatste dus gebaat is bij een goede relatie.
Begin bij het begin. Het klinkt kinderachtig, maar als je begrippen zoals besluit, belanghebbende en bestuursorgaan niet onder de knie hebt, dan snap je de rest een stuk minder.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet waar te beginnen met bestuursrecht.
Deze zin loopt ook niet echt lekker.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef Ties02 het volgende:
Een lelijke contaminatie die men langzaam maar gaat accepteren, een schande zeg ik je!
Je komt wat Z's tekort.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met mijn slaapgebrek van bijna een dag nu. Om 17:00 ga ik slapen
Ik zie de vertrouwensregel zelfs compleet niet terugkomen in de Eerste Kamer. Dat is mijns inziens ook niet de taak van de Senaat. Het zou mij wat zijn als de Senaat besluit een minister naar huis te sturen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar was inderdaad een behoorlijke ophef over. Ach, ik zie de vertrouwensregel ook niet zo sterk in relatie tot de Eerste Kamer. Het is natuurlijk wel zo dat, zeker bij een minderheid van regeringspartijen in de Eerste Kamer, het beleid van de minister behoorlijk gefrustreerd kan worden en deze laatste dus gebaat is bij een goede relatie.
Eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Ryon het volgende:
In het beste geval krijg je er twee stokslagen door van de docent,
[..]
![]()
Ik zie de vertrouwensregel zelfs compleet niet terugkomen in de Eerste Kamer. Dat is mijns inziens ook niet de taak van de Senaat. Het zou mij wat zijn als de Senaat besluit een minister naar huis te sturen.
Dat is morgen toch ?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef ylSs het volgende:
Iemand digitale samenvattingen van inleiding sociaal recht en/of meerdere oefententamens buiten nestor om? (RuG)
Sommige mensenquote:Er bestaat kennelijk enige onduidelijkheid over de plaats waar de EEX-Verordening in de Vermande-bundel is opgenomen. Dat is in het B-deel (Privaatrecht) onder nummer B91. Zet een tab (met een b).
een 9 is indrukwekkend en gaat daarmee standaard "verwachtingen" te boven.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klinkt best dat je lager had verwacht.
Ik was buiten spelenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sprak de man die net het topic komt binnenwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |