Wel interessant, dat in ieder geval.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh ja. Mooie wet is dat. Die kreeg ik gelukkig wel in reader vorm.
Op de hoogte? ik ben niet op de hoogte als ik niet alles van JoHo koop? Ik heb netjes de oefententamens van nestor hoor!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:57 schreef Ties02 het volgende:
Haha giku je bent lekker op de hoogtemaar je hebt dat hele boek gelezen toch? Komt wel goed dan
Misschien via de vertrouwensregel? De Eerste Kamer mag de minister uitnodigen voor een debat en kan bij mijn weten ook een motie van wantrouwen of afkeuring indienen. Het is wel de vraag of de vertrouwensregel net zo sterk geldt voor de Eerste Kamer als voor de Tweede Kamer.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:53 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kan de Eerste Kamer eigenlijk invloed uitoefenen op de onderhandelingen bij het sluiten van een verdrag d.m.v. de ministeriële verantwoordelijkheid?
Nou 15 oefententamens tot je beschikking lijkt me handiger dan 2. Maar wat jij wil, ik zeg al niks meerquote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Op de hoogte? ik ben niet op de hoogte als ik niet alles van JoHo koop? Ik heb netjes de oefententamens van nestor hoor!
Dat die vertrouwensregel er is is niet een algemeen aanvaard feit hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien via de vertrouwensregel? De Eerste Kamer mag de minister uitnodigen voor een debat en kan bij mijn weten ook een motie van wantrouwen indienen. Het is wel de vraag of de vertrouwensregel net zo sterk geldt voor de Eerste Kamer als voor de Tweede Kamer.
Dat wil nog niet zeggen dat ik niet op de hoogte benquote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou 15 oefententamens tot je beschikking lijkt me handiger dan 2. Maar wat jij wil, ik zeg al niks meer
Dat weet ik. Aanvaard is overigens zonder t op het einde.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat die vertrouwensregel er is is niet een algemeen aanvaardt feit hoor.
Heb ik ook!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Aanvaard is overigens zonder t op het einde.
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik niet op de hoogte ben
art1:1quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet waar te beginnen met bestuursrecht.
awb doorlezenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet waar te beginnen met bestuursrecht.
Nee, ik zeg dat het weten van een JoHo samenvatting of whatever niet betekent dat ik niet op de hoogte ben. Ik vind dat er niet onder vallen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]dus je hebt ze express niet gekocht?
Overigens, om ook nog even serieus te reageren op je opmerking: er stonden een aantal zeer interessante artikelen in mijn reader over de vertrouwensregel. In het bijzonder met betrekking tot Verdonkquote:
Maar dat is ook weer de Tweede Kamer. Ik snap ook niet dat de Tweede Kamer gewoon normaal doorgegaan was. Ze stelt 'Ik zie het niet als een motie van wantrouwen', prima dan zeggen we letterlijk dat het een motie is en stemmen we overnieuw.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Overigens, om ook nog even serieus te reageren op je opmerking: er stonden een aantal zeer interessante artikelen in mijn reader over de vertrouwensregel. In het bijzonder met betrekking tot Verdonk
Daar was inderdaad een behoorlijke ophef over. Ach, ik zie de vertrouwensregel ook niet zo sterk in relatie tot de Eerste Kamer. Het is natuurlijk wel zo dat, zeker bij een minderheid van regeringspartijen in de Eerste Kamer, het beleid van de minister behoorlijk gefrustreerd kan worden en deze laatste dus gebaat is bij een goede relatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer de Tweede Kamer. Ik snap ook niet dat de Tweede Kamer gewoon normaal doorgegaan was. Ze stelt 'Ik zie het niet als een motie van wantrouwen', prima dan zeggen we letterlijk dat het een motie is en stemmen we overnieuw.
Wel leuk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |