Nee joh, het is een heel lief flatje. Alleen mijn oma is naar een verzorgingstehuis dus er staat nu alleen een bank, eettafel, stoelen en een paar dozen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg het idee van een of ander spookachtig vervallen pand.
En inmiddels een aantal krakers.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, het is een heel lief flatje. Alleen mijn oma is naar een verzorgingstehuis dus er staat nu alleen een bank, eettafel, stoelen en een paar dozen.
Ooh, valt wel mee danquote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, het is een heel lief flatje. Alleen mijn oma is naar een verzorgingstehuis dus er staat nu alleen een bank, eettafel, stoelen en een paar dozen.
Hahahaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh, valt wel mee dan
Hopelijk heb je geen last van een KLB / Buurman die alles bij elkaar schreeuwt als hij klaarkomt..
That's a major achievement, general.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ha, ik had voor mijn prestatie een dikke voldoende:)
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
That's a major achievement, general.
Goed gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Wat moet je doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Tryingquote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]![]()
hoe is het hier allemaal? iedereen keihard aan het studeren?
Oke, zegt me niks, maar goed gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Presentatie: Ondernemingsvermogen: Legaat of geen legaat
Vind je dat interessante materie?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Presentatie: Ondernemingsvermogen: Legaat of geen legaat
Keihard is een groot woord. Wel met enig enthousiasme. Sociological Justice van Donald Black.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]![]()
hoe is het hier allemaal? iedereen keihard aan het studeren?
Nu nogquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Best vermakelijk, maar ik moet eigenlijk even doorwerken
kleine pauze!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Best vermakelijk, maar ik moet eigenlijk even doorwerken
Ah vandaarquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
nee, we moesten dit onderwerp doen:P we hadden geen keuze.
dat klinkt behoorlijk ingewikkeldquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Keihard is een groot woord. Wel met enig enthousiasme. Sociological Justice van Donald Black.
Maar moet je per se iets doen vandaag dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niks gedaan de hele dagTot nu toe twee pagina's gelezen ofzo.
[..]
Om 20.30 VI!
Nouja, woensdag een tentamen. Dus ik wil graag een beetje vooruitquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar moet je per se iets doen vandaag dan?
Oooh op die fiets. Ja dan snap ik hetquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, woensdag een tentamen. Dus ik wil graag een beetje vooruit
Niet verwacht dat ik meer zou doen dan jij op zo'n dag als vandaag.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niks gedaan de hele dagTot nu toe twee pagina's gelezen ofzo.
[..]
Om 20.30 VI!
Hoi Etsu.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ik meer zou doen dan jij op zo'n dag als vandaag.
Bestuursrecht 1quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oooh op die fiets. Ja dan snap ik het
Welk vak?
Ja het wil niet echt lukken bij mijquote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ik meer zou doen dan jij op zo'n dag als vandaag.
Valt mee hoor. Het is best interessante materie. Black stelde voor om juridische cooperaties in het leven te roepen die dan bij procedures namens de leden moesten optreden.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
dat klinkt behoorlijk ingewikkeld
Nou ontzettendquote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]Staatsrecht ook nog gehad vandaag.
Lijkt me wel een tentamenweek die jij wel kan waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |