Ik ben net doodgegaan in 'de nieuwe wereld'quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoever ben je? Ik kom niet verder dan level 24
Meteen eerste kans halen danquote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is de her van elementair belastingrecht pas 5 juli
Ik wil geen her
Met welke level begint dat?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben net doodgegaan in 'de nieuwe wereld'
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk is dat he. Ik heb tot level 70 alles drie sterren.
11quote:
quote:
Ja ik moet eigenlijk ook wat doen...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:15 schreef Actaeon het volgende:
Jullie zitten lekker te gamen zit ik hier jurisprudentie van een Rb te lezen
Dat is klote inderdaadquote:Op maandag 25 maart 2013 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk ook wat doen...
Leren na een tentamen
Ik moet die ook in één keer halen eigenlijk. Anders mis ik de eerste twee dagen van Rock Werchter.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is de her van elementair belastingrecht pas 5 juli
Ik wil geen her
Aah dat zou echt zuur zijn...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:19 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik moet die ook in één keer halen eigenlijk. Anders mis ik de eerste twee dagen van Rock Werchter.
Als je geen levens meer hebt kun je ze kopen inderdaadquote:Op maandag 25 maart 2013 16:18 schreef Ryon het volgende:
Candy crush klinkt als 'zo'n gratis spel waar je eigenlijk honderden dollars aan kwijt bent wil je enigszins verder komen. Ik heb dat nu ook met airport city.
Valt mee. Op Android (wellicht ook iOS; geen idee) kun je gewoon de tijd 24 uur naar voren zetten. En presto: 5 nieuwe levens.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:18 schreef Ryon het volgende:
Candy crush klinkt als 'zo'n gratis spel waar je eigenlijk honderden dollars aan kwijt bent wil je enigszins verder komen. Ik heb dat nu ook met airport city.
Dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk ook wat doen...
Leren na een tentamen
In principe wel. Het is wel veel leuker.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:49 schreef Speedy_T het volgende:
Candy crush is inprincipe gewoon Bejeweled toch?
Mensen hebben ook geen humor meer, jammer dit hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef Ties02 het volgende:
http://wetenschap.thepost(...)ende-aziaten-in-ubs/
Dagelijkse dosis ':')' krijg ik zo ook wel binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |