Nice cameltoe.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net wakker. Wel lullig tijdens het plassen. Beetje geforceerd naar beneden proberen te mikken.quote:
Alleen als jullie vervelend doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat weer de hele dag zo doen, jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:52 schreef Boldface het volgende:
[..]
Vandaar ook dat hij trending topic is op Twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat half 9, Corrie.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Om half 9 trouwens take me out, gelijk met DWDD
Ik copy paste het van de site man. Zie je toch? Na Malaika.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier staat half 9, Corrie.
Zeker net wakker?
Matige troll hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voetbal is dom. overbetaalde buitenlanders die opeens nederlander zijn geworden bekijken terwijl ze een bal naar elkaar overspelen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
er zit meestal ei in en daar houd ik niet zo van.
Die met zalm is wel te doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:49 schreef OProg het volgende:
Vanmiddag een maaltijdsalade met rundvleesblokjes van de AH op. De illusie was beter dan de werkelijkheid.
Sommigen zijn wel aardig. Die met tonijn ook. Deze was een deceptie.quote:
Hartaanval in de running.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
Met pasen hebben we hier bij de buren met een groep mensen elk jaar een wedstrijd eieren eten. Ik ben nog nooit verder gekomen dan 6. De winnaar kwam echter tot 35.
Wat schaft de pot vandaag?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:16 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, dames en heren!
Godnondeju, U boft, want ik heb er zin in vandaag!
Even quoten voor het nageslacht want dit gebeurt niet zo vaak! Specularium in een goeie bui,quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:16 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, dames en heren!
Godnondeju, U boft, want ik heb er zin in vandaag!
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu alleen nog die smiley bij elke post aanpassen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef sp3c het volgende:
oeh daar heb ik ook eigenlijk wel zin in
of bruine buinen met rijst (en sp3c)
Best wel jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef Tem het volgende:
Corrie is al een beetje nerveus voor vrijdag merk ik.
En ik snap nog steeds niet waar Tem vandaan komt. De naam dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:56 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik had net Jeroen Dijsselbloem aan de lijn. Hij snapt niet wat je bedoelt.
Ja vooral positief blijven hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, het kan altijd tegenvallen.
Dan moeten zij hun shirt aanpassen.quote:
Ik hoop het niet zeg... jammer dat Humberto er vandaag al was. Zou leuk zijn geweest als hij er vrijdag was geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt vrijdag echt een kutshow met Sylvana.
Zal ik gelijk even zeggen dat ik haar maar een matige negeres vind.
Rustig maak je niet dik, gekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Razende apenaids die reclame.
X marks the spot?quote:
Nog 2 dagen werken. En vrijdag is het DWDD dag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Om met Specularium te spreken: wat is deze?
Ga je voor een grof of een fijn permanentje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
Nee dat geouwhoer kan ik ook niet tegen. Ik maak een kort praatje en dan hup opschieten, geen geduld om een uur in die stoel te zitten.
Geen permanentje man, we leven niet meer in de tachtiger jaren! Gewoon lang en stijl.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ga je voor een grof of een fijn permanentje?
DWDD-dag? Je bedoelt dat je in het publiek zit? Of ga je aan tafel aanschuiven bij Matthijs?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werken. En vrijdag is het DWDD dag.
Rustig maar, je hoeft niet meteen kwaad te worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen permanentje man, we leven niet meer in de tachtiger jaren! Gewoon lang en stijl.
Ik ben tafelheer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DWDD-dag? Je bedoelt dat je in het publiek zit? Of ga je aan tafel aanschuiven bij Matthijs?
En Specularium ook, begrijp ik?
Corrie is altijd edgy in de ochtend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft niet meteen kwaad te worden.
Ja tuurlijk zo zie ik er uit man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:55 schreef Kentoet het volgende:
Bedoel je een beetje zoals Marijke Helwegen?
Heer is wat overdreven he?quote:
Ik merk het ja, zal wel met een bepaalde periode van de maand te maken hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie is altijd edgy in de ochtend.
Ja, kijk eens naar die benenquote:
Ekt nie, zo duidelijk manquote:
Precies, gewoon leuk om een keertje mee te maken. Vooral ook omdat het live is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:42 schreef Specularium het volgende:
Dat krijg je met internet he?
Maar het maakt mij niet zoveel uit, wil het zelf gewoon zien.
De dokters komen in aanmerking voor een lintje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef Tem het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)edische-missers.html
Zie je wel, anders had ze nog lekker rondgereden in d'r scootmobiel.
Ze was net zo vies dik als Sjek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:58 schreef Specularium het volgende:
Mwah, dat valt wel mee, ze was een van de weinigen die niet vervuld was van arrogantie.
Da's een raNzende doosquote:
Al draagt een aap een gouden piercing, het is en blijft een aap.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:48 schreef dashung het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden piercing, het is en blijft een aap.
Tering, ben blij dat ik geen neger ben zeg, ik zou me kapot schamen voor die wijven
roflol, kut rinus en zn varken vergeten.quote:
[..]
Tering, ben blij dat ik geen neger ben zeg, ik zou me kapot schamen voor die wijven
[..]
Dit zijn geen Nederlanders, deze mensen komen gewoon uit Mongoliequote:
Nee hoor, vind vooral die dikke er behoorlijk Mongool uitzienquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zien Mongolen er anders uit.
En precies zo krijg je Mongolenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:06 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een bad-ass motherfucker!
Mijn hemel.... - En ik nog denken dat ze na Jan Mulder en Hugo Borst niet een somberder figuur konden vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |