Nog 2 dagen werken. En vrijdag is het DWDD dag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Om met Specularium te spreken: wat is deze?
Ga je voor een grof of een fijn permanentje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
Nee dat geouwhoer kan ik ook niet tegen. Ik maak een kort praatje en dan hup opschieten, geen geduld om een uur in die stoel te zitten.
Geen permanentje man, we leven niet meer in de tachtiger jaren! Gewoon lang en stijl.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ga je voor een grof of een fijn permanentje?
DWDD-dag? Je bedoelt dat je in het publiek zit? Of ga je aan tafel aanschuiven bij Matthijs?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werken. En vrijdag is het DWDD dag.
Rustig maar, je hoeft niet meteen kwaad te worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen permanentje man, we leven niet meer in de tachtiger jaren! Gewoon lang en stijl.
Ik ben tafelheer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DWDD-dag? Je bedoelt dat je in het publiek zit? Of ga je aan tafel aanschuiven bij Matthijs?
En Specularium ook, begrijp ik?
Corrie is altijd edgy in de ochtend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft niet meteen kwaad te worden.
Ja tuurlijk zo zie ik er uit man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:55 schreef Kentoet het volgende:
Bedoel je een beetje zoals Marijke Helwegen?
Heer is wat overdreven he?quote:
Ik merk het ja, zal wel met een bepaalde periode van de maand te maken hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie is altijd edgy in de ochtend.
Ja, kijk eens naar die benenquote:
Ekt nie, zo duidelijk manquote:
Precies, gewoon leuk om een keertje mee te maken. Vooral ook omdat het live is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:42 schreef Specularium het volgende:
Dat krijg je met internet he?
Maar het maakt mij niet zoveel uit, wil het zelf gewoon zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |