SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Hattrick
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jazekerquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
sssstttttquote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Y beheerst de Nederlandse taal sowieso niet al te goed. Ik denk dat hij een buitenlander is![]()
![]()
Vraag of sprake was van arbeidsovereenkomst of niet en gevolgen WW-uitkering.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
En loonbelasting !quote:Op zondag 24 maart 2013 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vraag of sprake was van arbeidsovereenkomst of niet en gevolgen WW-uitkering.![]()
Voor de geīnteresseerden (alsof die er zijn)
Hoge Raad 25 maart 2011, JAR 2011/109.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Natasjaquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nu kan ik het wel shaken ja.quote:Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Zo veel is dat toch nietquote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
Wat, die mensen verdienden gewoon 2250 euro bruto per maand in dat huis![]()
Nu je er toch bent. Wij moeten nog de oude art 16 lid 3 WW toepassen hč?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik nodig je van harte uit een baan te vinden waarin je tussen september en juli 31.000 euro kunt verdienen door werkelijk geen ene neuk uit te voeren.quote:![]()
Ja, gewoon die in je gele pocket.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu je er toch bent. Wij moeten nog de oude art 16 lid 3 WW toepassen hč?Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Bijvaarder op een binnenvaart shipquote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik nodig je van harte uit een baan te vinden waarin je tussen september en juli 31.000 euro kunt verdienen door werkelijk geen ene neuk uit te voeren.![]()
Dat gekut met die nieuwe wetgeving. Wel opeens de nieuwe WWB, maar dan weer niet artt. 1a en 16 lid 3 WW om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Terwijl je waarschijnlijk ook nog niet hoeft te betalen voor kost en inwoning en je mag het huis niet uit, dus je kunt echt alles sparen.![]()
Ik zou echt voor geen goud (quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik nodig je van harte uit een baan te vinden waarin je tussen september en juli 31.000 euro kunt verdienen door werkelijk geen ene neuk uit te voeren.) opgesloten willen zitten in zo'n huis met 100 camera's op je snuit.
![]()
Oh, ik ook niet. Maar ik vind het best een leuk bedrag om mee naar huis te nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik zou echt voor geen goud () opgesloten willen zitten in zo'n huis met 100 camera's op je snuit.
![]()
Hoe kom je trouwens bij 31k?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet. Maar ik vind het best een leuk bedrag om mee naar huis te nemen.![]()
ongesteld of zo?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik het echt precies uitschrijven? Sorry. ¤30.889 en 92 cent.
gewoon een normale vraag![]()
Dat ja, maar ja dat SZ verandert om de drie seconden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat gekut met die nieuwe wetgeving. Wel opeens de nieuwe WWB, maar dan weer niet artt. 1a en 16 lid 3 WW om maar iets te noemen.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ik geef je toch ook gewoon het antwoord?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
ongesteld of zo?
gewoon een normale vraag![]()
Hatelijk inderdaad. Beetje vertrouwen in morgen?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Polacco het volgende:
[..]
Dat ja, maar ja dat SZ verandert om de drie seconden.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nee niet echt. Maar laat maar zittenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef je toch ook gewoon het antwoord?![]()
Nog klagen ookquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
godver, blijkt dus dat ik morgen extra tijd vooraf krijg, dat wordt gezellig vroeger opstaan![]()
![]()
Je mag toch ook om 9.00 komen lijkt me?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
een kind van 5 kan 30 mc-vragen wel in 3 uur tijd maken. dus heb t niet eens nodig eigenlijk![]()
jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag toch ook om 9.00 komen lijkt me?neig dat ook te doen
![]()
Jawel hoor. Jij?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hatelijk inderdaad. Beetje vertrouwen in morgen?Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Gaat wel goed komen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Bestuursrecht dinsdag.
Ben bij uitzondering met een 6'je tevreden, die bachelor moet binnen.Geen referral hier.![]()
Euh ja dat snap ik maar ik zie daar geen reden toe om langer bezig te zijn met een schriftelijk tentamen? Sorry als het bot overkomt ofzo hoor, ben alleen benieuwdquote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik nog altijd een auditieve beperking heb.![]()
![]()
We doen niet aan 1 of 2 in Rotterdam, maar 3e jaar vak hier, dus zal wel gelijk staan aan 2.quote:Geen referral hier.![]()
Je hebt nooit een dove zien schrijven of nooit geweten dat doven gemiddeld gezien laag begaafd zijn?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euh ja dat snap ik maar ik zie daar geen reden toe om langer bezig te zijn met een schriftelijk tentamen? Sorry als het bot overkomt ofzo hoor, ben alleen benieuwd![]()
Ben jij laagbegaafd?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt nooit een dove zien schrijven of nooit geweten dat doven gemiddeld gezien laag begaafd zijn?![]()
Huh neequote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt nooit een dove zien schrijven of nooit geweten dat doven gemiddeld gezien laag begaafd zijn?maar je zei dat je ook normaal kon spreken en alles
![]()
Ja, maar waar leg je de grenzen? Je kan moeilijk een iemand uitsluiten van eenzelfde handicap ivm voorzieningen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh neemaar je zei dat je ook normaal kon spreken en alles
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2013 20:42:28 ]![]()
![]()
, dat had ik nooit gedacht, slechthorendheid/doofheid geeft je dus meer tijd voor tentamens.
Geen referral hier.![]()
Over het algemeen is het zo dat doven meer moeite hebben met begrijpen van de taal en woorden verbinden met hun definities etc., en moeilijker op papier kunnen brengen wat ze eigenlijk bedoelen. Maar daar heb ik geen last van, zodus gebruik ik die extra tijd dan ook nooit. Maar het is wel fijn.![]()
Ah oke, ik dacht dat je het dus wel nodig hadquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
Over het algemeen is het zo dat doven meer moeite hebben met begrijpen van de taal en woorden verbinden met hun definities etc., en moeilijker op papier kunnen brengen wat ze eigenlijk bedoelen. Maar daar heb ik geen last van, zodus gebruik ik die extra tijd dan ook nooit. Maar het is wel fijn.![]()
Je krijgt dan je hele leven minder prikkels binnen, dus ik kan me wel voorstellen dat het zorgt voor een trage ontwikkeling.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Maar als je geen aangeboren hoor afwijking hebt hoe beīnvloed zoiets je schrijven en doen?Geen referral hier.![]()
quote:
Klopt. Zodus is mijn Engelse taal ook om te huilen. Ik kan dat niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je krijgt dan je hele leven minder prikkels binnen, dus ik kan me wel voorstellen dat het zorgt voor een trage ontwikkeling.![]()
for this time i see it through the fingersquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Zodus is mijn Engelse taal ook om te huilen. Ik kan dat niet.![]()
Ook wel logisch inderdaad. Bedenk alleen maar het verschil in bijvoorbeeld Engelse taal die wij allemaal meekrijgen door tv en muziek...![]()
Yreal wat doe jij danPlaatje van FOK!-logo op FB posten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2013 20:46:15 ]![]()
Gamen/internet heeft van Engels mijn beste vak gemaaktquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Paxcon het volgende:
Ook wel logisch inderdaad. Bedenk alleen maar het verschil in bijvoorbeeld Engelse taal die wij allemaal meekrijgen door tv en muziek...
Geen referral hier.![]()
In Nederland zijn aantal doven die WO doen, op 1 hand te tellen. Waarvan 2 op de RUG. Veel doven komen niet veel verder dan mbo niveau 3, of kunnen niet eens verder dan havo als ze 't al aankunnen omdat geen enkel speciaal onderwijs vwo aanbiedt.![]()
Hoe heb jij dat allemaal voor elkaar gekregen dan? Heel veel begeleiding gehad?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
In Nederland zijn aantal doven die WO doen, op 1 hand te tellen. Waarvan 2 op de RUG. Veel doven komen niet veel verder dan mbo niveau 3, of kunnen niet eens verder dan havo als ze 't al aankunnen omdat geen enkel speciaal onderwijs vwo aanbiedt.![]()
vmbo op speciaal onderwijs, havo en vwo op particulier onderwijs en alles op eigen houtje gedaan. Hoe weet ik ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat allemaal voor elkaar gekregen dan? Heel veel begeleiding gehad?![]()
bijzonder eigelijk, als je er zo over na denktquote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
vmbo op speciaal onderwijs, havo en vwo op particulier onderwijs en alles op eigen houtje gedaan. Hoe weet ik ook niet.![]()
![]()
![]()
Je beseft je niet hoeveel je zou missen als je niets hoort.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
bijzonder eigelijk, als je er zo over na denktGeen referral hier.![]()
Netjes hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
vmbo op speciaal onderwijs, havo en vwo op particulier onderwijs en alles op eigen houtje gedaan. Hoe weet ik ook niet.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Lijkt me oprecht afschuwelijk. Van alle handicaps die je kan bedenken (behalve extreme dingen als locked-in syndrome) is er niets wat me zo naar lijkt als (gedeeltelijk) doof zijn. Heel veel respect dan ook voor Etsu dat hij het er zo goed meer redtquote:Op zondag 24 maart 2013 20:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je beseft je niet hoeveel je zou missen als je niets hoort.![]()
![]()
Blindheid lijkt je niet erger?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht afschuwelijk. Van alle handicaps die je kan bedenken (behalve extreme dingen als locked-in syndrome) is er niets wat me zo naar lijkt als (gedeeltelijk) doof zijn. Heel veel respect dan ook voor Etsu dat hij het er zo goed meer redtGeen referral hier.![]()
Nee. Daar houd ik veel te veel van muziek voor. Hoewel natuurlijk vooropgesteld allebei geen pretje is.quote:![]()
Waar ik vooral benieuwd naar ben, is hoe mijn baankansen zijn later. Welke werkgever wil werknemer die van vmbo komt en wo gedaan heeft met zesjes en zevens én doof is, als er ook andere werknemers zijn die nominaal afstuderen en voor alles een 9 halen. En vooral bij rechten, waar concurrentie groot is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2013 20:53:30 ]![]()
Niets ten nadele van jouw persoon, maar werkgevers kunnen zich juist ook van hun beste kant laten zien door minderheden in dienst te nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
Waar ik vooral benieuwd naar ben, is hoe mijn baankansen zijn later. Welke werkgever wil werknemer die van vmbo komt en wo gedaan heeft met zesjes en zevens én doof is, als er ook andere werknemers zijn die alles nominaal afstuderen en voor alles een 9 halen. En vooral bij rechten, waar concurrentie groot is.Geen referral hier.![]()
Krijgen werkgevers geen subsidie als ze gehandicapten aannemen? Dat is natuurlijk niet waarom je een baan wil krijgen, maar als het helpt...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
Waar ik vooral benieuwd naar ben, is hoe mijn baankansen zijn later. Welke werkgever wil werknemer die van vmbo komt en wo gedaan heeft met zesjes en zevens én doof is, als er ook andere werknemers zijn die nominaal afstuderen en voor alles een 9 halen. En vooral bij rechten, waar concurrentie groot is.![]()
![]()
Nah, ik reken er niet op. Ik kan wel gewoon praten en luisteren enzo, maar groepsgesprek blijft lastig voor mij. We zullen het zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Niets ten nadele van jouw persoon, maar werkgevers kunnen zich juist ook van hun beste kant laten zien door minderheden in dienst te nemen.
Geen idee hoe dat werkt, ik werk nu bij de AH en ze krijgen dat niet volgens mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krijgen werkgevers geen subsidie als ze gehandicapten aannemen? Dat is natuurlijk niet waarom je een baan wil krijgen, maar als het helpt...![]()
Dus muziek gaat voor alles? Zelfs normaal bewegen in je omgeving? Ik ben echt veel liever doof dan blind, hoewel ik het niemand een van tweeen toewens.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Daar houd ik veel te veel van muziek voor. Hoewel natuurlijk vooropgesteld allebei geen pretje is.Ik zag van de week stukje (volgens mij Een vandaag) waar een blinde man ook aan het solliciteren was bij advocaten kantoren, had netjes zijn opleiding gedaan en alles.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
Waar ik vooral benieuwd naar ben, is hoe mijn baankansen zijn later. Welke werkgever wil werknemer die van vmbo komt en wo gedaan heeft met zesjes en zevens én doof is, als er ook andere werknemers zijn die nominaal afstuderen en voor alles een 9 halen. En vooral bij rechten, waar concurrentie groot is.
Nu was hij van mening dat hij gediscrimineerd werd, waarschijnlijk terecht hoor, omdat zijn maatjes met dezelfde achtergrond en CV wel banen kregen.
Zijn argument was: 'Ja, als iedereen me helpt en met me meewerkt, dan ben ik net zo goed als anderen'.
Ik snap dan wel dat kantoren daar geen zin in hebben, zo iemand is gewoon minder efficiënt dan een niet-blinde advocaat met hetzelfde CV, omdat je hem waarschijnlijk minder hoeft te babysitten.
Iedereen weet dat het niet hoort en dat het niet mag, maar eerlijk gezegd snapte ik het wel.graag verwijderen![]()
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik zag van de week stukje (volgens mij Een vandaag) waar een blinde man ook aan het solliciteren was bij advocaten kantoren, had netjes zijn opleiding gedaan en alles.
Nu was hij van mening dat hij gediscrimineerd werd, waarschijnlijk terecht hoor, omdat zijn maatjes met dezelfde achtergrond en CV wel banen kregen.
Zijn argument was: 'Ja, als iedereen me helpt en met me meewerkt, dan ben ik net zo goed als anderen'.
Ik snap dan wel dat kantoren daar geen zin in hebben, zo iemand is gewoon minder efficiënt dan een niet-blinde advocaat met hetzelfde CV, omdat je hem waarschijnlijk minder hoeft te babysitten.
Iedereen weet dat het niet hoort en dat het niet mag, maar eerlijk gezegd snapte ik het wel.![]()
![]()
Ik vind ook niet dat men bij rechten dyslecten extra tijd moet geven op tentamens
Geen referral hier.![]()
Omdat.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind ook niet dat men bij rechten dyslecten extra tijd moet geven op tentamens![]()
Lolwutquote:Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind ook niet dat men bij rechten dyslecten extra tijd moet geven op tentamens![]()
Juist bij rechten het kunnen werken met tijdsdruk belangrijk is, en accuraat lezen zo ongeveer het voornaamste opleidingsdoel is.quote:Geen referral hier.![]()
Ok. Jij hebt totaal geen inlevingsvermogen ķf je vindt jezelf geweldig.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Juist bij rechten het kunnen werken binnen tijdsdruk belangrijk is, en accuraat lezen zo ongeveer het voornaamste opleidingsdoel is.![]()
Ik vond vooral het argument van zijn kant sterk; 'als iedereen me helpt'(daar kwam het op neer).quote:
Ik denk dat je als dove meer kans hebt trouwens hoor, maar wellicht dat je je dan wel een beetje meer moet oriënteren op papierwerk(onderzoeken e.d.) en misschien minder op face-to-face baantjes, omdat je dan natuurlijk minder goed uit de verf komt.graag verwijderen![]()
Hoe sta jij tegenover andere toelatingseisen voor brandweermannen/vrouwen dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok. Jij hebt totaal geen inlevingsvermogen ķf je vindt jezelf geweldig.
Ongelijkheidscompensatie heeft wat mij betreft niet overal een plaats.Geen referral hier.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok. Jij hebt totaal geen inlevingsvermogen ķf je vindt jezelf geweldig.![]()
![]()
Allemaal zorgen voor later.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik vond vooral het argument van zijn kant sterk; 'als iedereen me helpt'(daar kwam het op neer).
Ik denk dat je als dove meer kans hebt trouwens hoor, maar wellicht dat je je dan wel een beetje meer moet oriënteren op papierwerk(onderzoeken e.d.) en misschien minder op face-to-face baantjes, omdat je dan natuurlijk minder goed uit de verf komt.Ik doe rechten omdat ik dat leuk vind, ik ga niet kijken naar de baankansen want daar valt bij elke studie wel over te zeiken. Als ik het voltooid heb, zien we wel weer verder.
![]()
![]()
Wat een slechte vergelijking. Echt.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover andere toelatingseisen voor brandweermannen/vrouwen dan?
Ongelijkheidscompensatie heeft wat mij betreft niet overal een plaats.![]()
![]()
quote:Waarom zou iemand die dyslexie heeft aan lagere eisen moeten voldoen voor dezelfde opleiding dan iemand die dat niet heeft?quote:Geen referral hier.![]()
Lagere eisen? Een dyslext moet aan dezelfde eisen voldoen hoor. Je moet het niet zo zwart/wit bekijken. Een dyslext heeft maar 10 minuten per uur extra. 10 minuten. Wat is dat?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou iemand die dyslexie heeft aan lagere eisen moeten voldoen voor dezelfde opleiding dan iemand die dat niet heeft?![]()
Goed punt. Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Zeker op studiegebied. Er is altijd wel wat te zeuren inderdaad over toekomstperspectieven.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal zorgen voor later.Ik doe rechten omdat ik dat leuk vind, ik ga niet kijken naar de baankansen want daar valt bij elke studie wel over te zeiken. Als ik het voltooid heb, zien we wel weer verder.
![]()
Awkward, ik like net een heel erg lelijke semi-naaktfoto van een chick die ik niet ken op Facebook omdat ik op haar naam wilde klikken![]()
Actaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed punt. Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Zeker op studiegebied. Er is altijd wel wat te zeuren inderdaad over toekomstperspectieven.![]()
![]()
Sure you did.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
Awkward, ik like net een heel erg lelijke semi-naaktfoto van een chick die ik niet ken op Facebook omdat ik op haar naam wilde klikkenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nu denkt ze vast dat je een hitsige wanhopige puber bent.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
Awkward, ik like net een heel erg lelijke semi-naaktfoto van een chick die ik niet ken op Facebook omdat ik op haar naam wilde klikken![]()
Tijd die voor veel niet-dyslectische studenten best het verschil kan betekenen tussen een voldoende en onvoldoende.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lagere eisen? Een dyslext moet aan dezelfde eisen voldoen hoor. Je moet het niet zo zwart/wit bekijken. Een dyslext heeft maar 10 minuten per uur extra. 10 minuten. Wat is dat?
Voor veel studies zal dit niet zo relevant zijn, maar voor rechten is het bij uitstek relevant.Geen referral hier.![]()
Ik denk het ja. Ik heb 'm geunliked maar volgens mij krijgt ze dan nog steeds een melding.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nu denkt ze vast dat je een hitsige wanhopige puber bent.![]()
Ja volgens mij welquote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Ik heb 'm geunliked maar volgens mij krijgt ze dan nog steeds een melding.omdat je de foto toch even een periode geliked hebt.
![]()
Ik ben al heel wat rare mensen tegen gekomen op dit forum.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou ik het hier komen melden als dat niet zo was
Oh, en er serieus op ingaan
Hoe vaak moet ik happen op een troll voor jullie mensen doorhebben dat ik praktisch overal serieus op in gaquote:![]()
![]()
Ik zie dat je er allemaal geen verstand van hebt. Ik ga hier niet meer op in.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tijd die voor veel niet-dyslectische studenten best het verschil kan betekenen tussen een voldoende en onvoldoende.
Voor veel studies zal dit niet zo relevant zijn, maar voor rechten is het bij uitstek relevant.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat rare mensen tegen gekomen op dit forum.
Oh, en er serieus op ingaan![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik happen op een troll voor jullie mensen doorhebben dat ik praktisch overal serieus op in ga
klopt. 100%quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Ik heb 'm geunliked maar volgens mij krijgt ze dan nog steeds een melding.![]()
Was niet vervelend bedoeld hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie dat je er allemaal geen verstand van hebt. Ik ga hier niet meer op in.Geen referral hier.![]()
like al haar foto's die likebaar zijn zodat die ene niet meer opvalt?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat ze het over het hoofd ziet want het is echt geen likebare foto![]()
Hahahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
like al haar foto's die likebaar zijn zodat die ene niet meer opvalt?![]()
![]()
Je hebt likbare verkeerd geschreven.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat ze het over het hoofd ziet want het is echt geen likebare foto![]()
wat negeer je mijquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
Bobbie heeft al 3x achterelkaar TT gejat, wat is deze![]()
![]()
Grappig genoeg schreef ik dat in eerste instantie daadwerkelijk opquote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je hebt likbare verkeerd geschreven.![]()
Bobbie = Pax = A422quote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
Bobbie heeft al 3x achterelkaar TT gejat, wat is deze![]()
Ik wil 'm niet delen. NIET.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bobbie is van ons allemaal.![]()
![]()
Psycho.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet delen. NIET. [ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bobbie is van ons allemaal.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet delen. NIET. [ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben mijn hoofd weer eens aan het breken op maatschappen![]()
Gaat goed, alleen een beetje slecht ritme wat gevaarlijk kan zijn voor mijn tentamen dinsdagquote:![]()
met jou?![]()
Als in je blijft nog 7 uur wakker?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaat goed, alleen een beetje slecht ritme wat gevaarlijk kan zijn voor mijn tentamen dinsdag![]()
met jou?Ga eens een keer een vroeg naar bed Ties, helpt echt.
Ja wel prima. Baal alleen dat het weekend weer sort of voorbij isEn ik moet aan en of andere opdracht beginnen waar ik helemaal geen zin in heb.
![]()
klinkt goedquote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
Als iemand nog goede muziek zoekt, dit is echt een aanrader.
[ afbeelding ]![]()
Gil is al overledenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
Als iemand nog goede muziek zoekt, dit is echt een aanrader.
[ afbeelding ]
We're New Here van Gil Scot-Heron en Jamie xx. De woorden van een Amerikaanse zwarte soul en jazzdichter op de muziek van een een jonge Britse producer, bekend van The xx.![]()
Klopt. The Revolution Will Not Be Televised is ook zo'n parel, al kan ik geen goede YT-opname daarvan vinden.quote:![]()
Ja altijd genieten inderdaad.quote:Boek 7A is trouwens čcht niet moeilijk te lezen.
Waren alle wetten nog maar in die oude vorm gegoten.![]()
Hé Y, klopt het dat de Europese overeenkomst inzake de immuniteit van staten niet in onze verdragenbundel staat en ook niet in de Kluwer?![]()
ik heb werkelijk waar geen enkel ideequote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
Hé Y, klopt het dat de Europese overeenkomst inzake de immuniteit van staten niet in onze verdragenbundel staat en ook niet in de Kluwer?![]()
europees is toch donderdag?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet dat tentamen toch ook maken dinsdag?![]()
Verdorie, altijd kut als je wakker wordt na bijna drie uur terwijl een dutje van drie kwartier wilde doen om beter te studeren..![]()
Daarom geen dutjes doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:02 schreef Ansu het volgende:
Verdorie, altijd kut als je wakker wordt na bijna drie uur terwijl een dutje van drie kwartier wilde doen om beter te studeren..![]()
Hiiiigh fivequote:Op maandag 25 maart 2013 00:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik lees nog even bestuursrecht door.![]()
Gecondoleerd.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik lees nog even bestuursrecht door.![]()
Koop dan ook gewoon voor een paar euro een goede samenvatting.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
Ennn we ploegen door met Internationaal Recht. Ga mijn samenvatting nooit afkrijgen zo ben ik bang
Zelf ook heel de dag bezig geweest met internationaal recht, heb me heel de dag bezig gehouden met de rechtsvraag of een militaire ingreep in een fictieve staat rechtsgeldig was. Volgens de docent moest ik daarbij ook verwijzen naar het Nicaragua arrest, wat wss net het moeilijkste arrest is van het hele vak. Een andere groepsgenoot had haar rechtsvraag helemaal verpest. Probeer ik dat op een enigszins goede manier over te brengen. Gaat ze zeggen dat ik niet goed motiveer waarom het van haar fout is. Als ik het bijvoorbeeld over staatssoevereiniteit heb dat een staat niet zomaar binnen mag binnen vallen in een andere staat om de dictatuur te verdrijven en democratische verkiezingen te organiseren snapt dat kind dat niet eens. Mijn eigen rechtsvraag is nu wel eindelijk af denk ik.![]()
![]()
Kan dat?!? Dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:50 schreef solo020 het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon voor een paar euro een goede samenvatting.
/sarcasme
Nicaragua is echt een rotarrest ja. Niet alleen heel erg complex, maar behandelt ook drie totaal verschillende juridische problemenquote:Zelf ook heel de dag bezig geweest met internationaal recht, heb me heel de dag bezig gehouden met de rechtsvraag of een militaire ingreep in een fictieve staat rechtsgeldig was. Volgens de docent moest ik daarbij ook verwijzen naar het Nicaragua arrest, wat wss net het moeilijkste arrest is van het hele vak. Een andere groepsgenoot had haar rechtsvraag helemaal verpest. Probeer ik dat op een enigszins goede manier over te brengen. Gaat ze zeggen dat ik niet goed motiveer waarom het van haar fout is. Als ik het bijvoorbeeld over staatssoevereiniteit heb dat een staat niet zomaar binnen mag binnen vallen in een andere staat om de dictatuur te verdrijven en democratische verkiezingen te organiseren snapt dat kind dat niet eens. Mijn eigen rechtsvraag is nu wel eindelijk af denk ik.![]()
![]()
Oja, erfrecht moest ik nog laatste stukje voor doen. Niet zo heel lastig.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga nog even wat eten maken en dan lekker wat colleges kijken, scheiding en erfrecht
Ik ga slapeng.
Trusten!graag verwijderen![]()
Trouwens; advies nodig.
Mijn tentamen IR bestaat uit 100 punten. 70 moet je sowieso maken. 30 punten kun je verdienen met een eerdere tussentoets. Voor dit tentamen had ik 14 punten.
Voor de herkansing mag je die 14 uit 30 weer inzetten als je dat wil. Voor de eerste kans had ik een 5.
Inzetten op de her of het volledige tentamen maken?![]()
![]()
Eh, ja? Vind je dat raar?quote:Op maandag 25 maart 2013 01:02 schreef Ansu het volgende:
Wacht, je hebt een tussentoets die maar bij één tentamen wordt meegerekend?![]()
Ja, Bij ons kan je in het geval van een tussentoets in de herkansing opnieuw honderd punten halen, dan vervalt de tussentoets wel maar moet je zeg maar een 'groter' tentamen maken![]()
Dat is bij ons ook zo. Je hebt de keuze om dat te doen, of om 70 punten te maken. Maar dan snap ik nog steeds deze post niet:quote:Op maandag 25 maart 2013 01:06 schreef Ansu het volgende:
Ja, Bij ons kan je in het geval van een tussentoets in de herkansing opnieuw honderd punten halen, dan vervalt de tussentoets wel maar moet je zeg maar een 'groter' tentamen makenquote:Op maandag 25 maart 2013 01:02 schreef Ansu het volgende:
Wacht, je hebt een tussentoets die maar bij één tentamen wordt meegerekend?![]()
Dat is nu ook zoquote:Op maandag 25 maart 2013 01:05 schreef Ties02 het volgende:
Ja
als je bij ons een bonus haalt geldt ie bij de 1e en 2e kans van dat jaarSlapen jullie of deugt mijn uitleg niet?
![]()
Oh zo
Ja dat moet je op het tentamen zelf beslissen natuurlijk, als je dat ene optionele deel onder ogen ziet en je kansen daarop inschat![]()
Ja ik begreep dat als je nu je tussentoets 'gebruikt' je bij de her maar zeventig punten kan behalen, of ook gewoon honderd? Bij ons telt hij altijd bij regulier en nooit bij her, dat is geen keuze.
Zou het ook lekker nu meetellen trouwens![]()
![]()
Nouja, dan kun je max. 70 punten halen + die je al had. 84 in mijn geval.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:09 schreef Ansu het volgende:
Ja ik begreep dat als je nu je tussentoets 'gebruikt' je bij de her maar zeventig punten kan behalen, of ook gewoon honderd? Bij ons telt hij altijd bij regulier en nooit bij her, dat is geen keuze.Hmm, okéquote:Zou het ook lekker nu meetellen trouwens![]()
![]()
Ik had 'm gelezen toen er nog niets nuttigs in stond.quote:Mja, daar heb je wel gelijk in. Jammer dat ik er bij het leren geen rekening mee kan houdenquote:Op maandag 25 maart 2013 01:09 schreef Ties02 het volgende:
Oh zo
Ja dat moet je op het tentamen zelf beslissen natuurlijk, als je dat ene optionele deel onder ogen ziet en je kansen daarop inschat![]()
![]()
Ik hoop zo dat ik bestuursrecht haalik lijk het merendeel van de onderwerpen wel echt goed te begrijpen, maar soms wat slordigheidsfoutjes. Maar moetmoetmoet haals.
O, nu komt het gevaarlijke. In bed gaan studeren met samenvattingen.![]()
Gaat bij mij nooit goed. Ik word altijd uren later wakker met mijn hoofd op een papier geplakt.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:14 schreef Ansu het volgende:
Ik hoop zo dat ik bestuursrecht haalik lijk het merendeel van de onderwerpen wel echt goed te begrijpen, maar soms wat slordigheidsfoutjes. Maar moetmoetmoet haals.
O, nu komt het gevaarlijke. In bed gaan studeren met samenvattingen.![]()
Boos. Ik krijg een downloadlink als compensatie voor een album dat voor onbepaalde tijd vertraagd is, doet de link het niet.Keek er naar uit, stelletje nazi's.
![]()
Ik doe her eigenlijk best vaak, maar heb nu een slopende week gehad dus ben benieuwd hoe lang ik het volhoud. Mijn dutje heeft iig iets gescheeld haha!quote:![]()
Ik ga morgen eens bij mijn moeder op kantoor zitten. Geen laptop, geen FOK!, boeken mee, moet helemaal goed komen. Alleen jammer dat ik nog steeds geen werkende iPod heb![]()
![]()
Goedemorgen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
En dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik kan niet tegen het wachten op een tentamen. Wordt wat deze week wanneer ik om 18u een tentamen heb
Gewoon uitslapen tot 16:00 ofzo heb je ook geen stress swaquote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kan niet tegen het wachten op een tentamen. Wordt wat deze week wanneer ik om 18u een tentamen heb![]()
Een verstoord ritme hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon uitslapen tot 16:00 ofzo heb je ook geen stress swa
Succes!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jij denkt dat Paxcon sneller klaar is dan Etsu ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:12 schreef Yreal het volgende:
ik zet 5 euro in op dat pax als eerste klaar is![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Paxcon sneller klaar is dan Etsu ja?
durf je de weddenschap aanquote:Op maandag 25 maart 2013 09:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Paxcon sneller klaar is dan Etsu ja?![]()
![]()
hij zat een half uur geleden nog candycrush saga te spelen, dus hij zal die tijd niet genomen hebbenquote:![]()
![]()
Een denkbeeldige deurbelquote:Op maandag 25 maart 2013 09:25 schreef Tchock het volgende:
Twee uur voor de wekker wakker worden van een denkbeeldige deurbel. FijnWat had je gedronken
![]()
![]()
droomde je dat de bel ging ?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:25 schreef Tchock het volgende:
Twee uur voor de wekker wakker worden van een denkbeeldige deurbel. Fijn![]()
![]()
of degene die belde was alweer weg omdat je langer doorsliep dan je dachtquote:Op maandag 25 maart 2013 09:25 schreef Tchock het volgende:
Twee uur voor de wekker wakker worden van een denkbeeldige deurbel. Fijn![]()
Ik had niets gedronkenIk werd wakker van de deurbel, sprong mijn bed uit en rende naar het raam om te kijken wie er voor de deur stond. Niemand, dus.
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef Tchock het volgende:
Ik had niets gedronkenIk werd wakker van de deurbel, sprong mijn bed uit en rende naar het raam om te kijken wie er voor de deur stone. Niemand, dus.
![]()
Goedemorgen!
Heb er straks een om 18:30quote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kan niet tegen het wachten op een tentamen. Wordt wat deze week wanneer ik om 18u een tentamen hebEcht verschrikkelijk, wil niet te vroeg beginnen, want dan ben ik dood eind van de dag, en niet te laat voor als ik dingen niet ken/vergeet
graag verwijderen![]()
Heeft zowel voor- als nadelen vind ik. Ideaal omdat je nog de hele dag hebt om te leren, minder leuk is dat ik vaak kapot ben tegen de tijd dat ik het tentamen moet maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:42 schreef Yreal het volgende:
18.00 is juist een prachtige tijd voor tentamensOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
tegen 18.00 ben ik net opgestartquote:Op maandag 25 maart 2013 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heeft zowel voor- als nadelen vind ik. Ideaal omdat je nog de hele dag hebt om te leren, minder leuk is dat (ik vaak) kapot ben tegen de tijd dat ik het tentamen moet maken.![]()
![]()
De UK komt alleen nog maar online uit, niemand die die site gaat opzoeken natuurlijk als er genoeg alternatieven zijn. Dus gaan ze je elke editie een mailtje sturen, alsof ik niet genoeg mail van de RuG ontvang (elke week stuk of 3 met voornamelijk niet-commerciële reclame voor e.e.a.).
Even afmelden dus.graag verwijderen![]()
Zelfstandige woonruimte, onzelfstandige woonruimtes en woonwagens/standplaatsen hebben elk een apart systeem.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh dan wil ik even wat vragen. Voor welke woningen geldt nou dat puntensysteem?
Maar in principe alle woningen dus.
Hoezo?
[ Bericht 8% gewijzigd door Giku op 25-03-2013 09:55:59 ]graag verwijderen![]()
ik was van het weekend bij iemand die een hokje had waar amper een bank in kon voor dik 400 euro in de maand. Mijn gevoel zegt dat dat niet klopte. Waar kan ik dat systeem teruglezen?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef Giku het volgende:
[..]
Zelfstandige woonruimte, onzelfstandige woonruimtes en woonwagens/standplaatsen hebben elk een apart systeem.
Maar in principe alle woningen dus.
Hoezo?
![]()
http://lmgtfy.com/?q=huurprijzen+kamers+berekenenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik was van het weekend bij iemand die een hokje had waar amper een bank in kon voor dik 400 euro in de maand. Mijn gevoel zegt dat dat niet klopte. Waar kan ik dat systeem teruglezen?graag verwijderen![]()
Verborgen grapjes in een tentamenquote:[...]Begin 2010 krijgt Annet last van haar ogen en zij meldt zich ziek op 1 maart 2010. Uit onderzoek blijkt dat Annet last heeft van een oogziekte.[...] Ruim anderhalf jaar later in januari 2012 wordt Annet gekeurd met het oog op een uitkering krachtens de Wet WIA.[...]![]()
je zit er echt doorheen hequote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verborgen grapjes in een tentamen![]()
![]()
Jaquote:
Beter dan van die quasi grappige namen van partijenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geniaal altijd. Zorgt doorgaans voor eenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter dan van die quasi grappige namen van partijenop mijn gezicht.
Bij ons altijd van die dingen als henk en ingrid, of ali de overvallerquote:Op maandag 25 maart 2013 10:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter dan van die quasi grappige namen van partijen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bij ons altijd van die dingen als henk en ingrid, of ali de overvaller
Ik moet altijd beetje stiekem gniffelen tijdens zulke tentamens.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:11 schreef Ties02 het volgende:
De Rambo Bank
Santa BV die handelt in kerstbomen
graag verwijderen![]()
Het wachten is op een stomme die gehoord moet worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Bij ons zijn ze eigenlijk helemaal niet grappig met tentamens. Het enige dat me bijstaat is een totaal over the top verhaal bij Inleiding Privaatrecht over een vrouw die haar zus emotioneel chanteerde met als inzet het theeservies van oma.![]()
Ik blijf mij verbazen over jongbloed juridische boekhandel. Geweldige service altijd, maar een boek versturen duurt weken![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef Yreal het volgende:
Geweldige service altijd, maar een boek versturen duurt wekenhier klopt iets niet
service houdt toch ook dat in, lijkt me inherent aan een boekenwinkel dat je ze ook daadwerkelijk krijgt![]()
In de winkel zijn ze super behulpzaam, aan de telefoon ook. Alles kan, niks is te gek.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]hier klopt iets niet
service houdt toch ook dat in
Maar een boek versturen...![]()
![]()
Hear hear. Die bundel verdragenrecht. Wat duurde dat lang.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef Yreal het volgende:
Ik blijf mij verbazen over jongbloed juridische boekhandel. Geweldige service altijd, maar een boek versturen duurt weken![]()
Ik bestelde vorige week een nieuw bw, bel ik ze net waar het blijft.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hear hear. Die bundel verdragenrecht. Wat duurde dat lang.
"ik ga zorgen dat het vandaag nog met de post mee kan"
![]()
![]()
5 euro lichter vriendquote:Op maandag 25 maart 2013 10:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
kut, ik had ingezet op pax die eerder klaar was![]()
Hij was goed te doen vond ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik heb hem verkracht volgens mij. Vooral die laatste tien.![]()
Dan zou ik maar oppassen met "goed te doen"quote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet als de antwoorden om 12 op nestor komen.
zei ik ook altijd, maar viel altijd tegen![]()
Woensdag pas.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:55 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook niet bestuursrecht 1 ?![]()
bol.comquote:Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
In de winkel zijn ze super behulpzaam, aan de telefoon ook. Alles kan, niks is te gek.
Maar een boek versturen...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: