Kan dat?!? Dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:50 schreef solo020 het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon voor een paar euro een goede samenvatting.
Nicaragua is echt een rotarrest ja. Niet alleen heel erg complex, maar behandelt ook drie totaal verschillende juridische problemenquote:Zelf ook heel de dag bezig geweest met internationaal recht, heb me heel de dag bezig gehouden met de rechtsvraag of een militaire ingreep in een fictieve staat rechtsgeldig was. Volgens de docent moest ik daarbij ook verwijzen naar het Nicaragua arrest, wat wss net het moeilijkste arrest is van het hele vak. Een andere groepsgenoot had haar rechtsvraag helemaal verpest. Probeer ik dat op een enigszins goede manier over te brengen. Gaat ze zeggen dat ik niet goed motiveer waarom het van haar fout is. Als ik het bijvoorbeeld over staatssoevereiniteit heb dat een staat niet zomaar binnen mag binnen vallen in een andere staat om de dictatuur te verdrijven en democratische verkiezingen te organiseren snapt dat kind dat niet eens. Mijn eigen rechtsvraag is nu wel eindelijk af denk ik.
Oja, erfrecht moest ik nog laatste stukje voor doen. Niet zo heel lastig.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga nog even wat eten maken en dan lekker wat colleges kijken, scheiding en erfrecht
Eh, ja? Vind je dat raar?quote:Op maandag 25 maart 2013 01:02 schreef Ansu het volgende:
Wacht, je hebt een tussentoets die maar bij één tentamen wordt meegerekend?
Dat is bij ons ook zo. Je hebt de keuze om dat te doen, of om 70 punten te maken. Maar dan snap ik nog steeds deze post niet:quote:Op maandag 25 maart 2013 01:06 schreef Ansu het volgende:
Ja, Bij ons kan je in het geval van een tussentoets in de herkansing opnieuw honderd punten halen, dan vervalt de tussentoets wel maar moet je zeg maar een 'groter' tentamen maken
quote:Op maandag 25 maart 2013 01:02 schreef Ansu het volgende:
Wacht, je hebt een tussentoets die maar bij één tentamen wordt meegerekend?
Dat is nu ook zoquote:Op maandag 25 maart 2013 01:05 schreef Ties02 het volgende:
Ja
als je bij ons een bonus haalt geldt ie bij de 1e en 2e kans van dat jaar
Nouja, dan kun je max. 70 punten halen + die je al had. 84 in mijn geval.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:09 schreef Ansu het volgende:
Ja ik begreep dat als je nu je tussentoets 'gebruikt' je bij de her maar zeventig punten kan behalen, of ook gewoon honderd? Bij ons telt hij altijd bij regulier en nooit bij her, dat is geen keuze.
Hmm, okéquote:Zou het ook lekker nu meetellen trouwens
Ik had 'm gelezen toen er nog niets nuttigs in stond.quote:
Mja, daar heb je wel gelijk in. Jammer dat ik er bij het leren geen rekening mee kan houdenquote:Op maandag 25 maart 2013 01:09 schreef Ties02 het volgende:
Oh zo
Ja dat moet je op het tentamen zelf beslissen natuurlijk, als je dat ene optionele deel onder ogen ziet en je kansen daarop inschat
Gaat bij mij nooit goed. Ik word altijd uren later wakker met mijn hoofd op een papier geplakt.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:14 schreef Ansu het volgende:
Ik hoop zo dat ik bestuursrecht haalik lijk het merendeel van de onderwerpen wel echt goed te begrijpen, maar soms wat slordigheidsfoutjes. Maar moetmoetmoet haals.
O, nu komt het gevaarlijke. In bed gaan studeren met samenvattingen.
Ik doe her eigenlijk best vaak, maar heb nu een slopende week gehad dus ben benieuwd hoe lang ik het volhoud. Mijn dutje heeft iig iets gescheeld haha!quote:
En dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |