ik heb werkelijk waar geen enkel ideequote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
Hé Y, klopt het dat de Europese overeenkomst inzake de immuniteit van staten niet in onze verdragenbundel staat en ook niet in de Kluwer?
europees is toch donderdag?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet dat tentamen toch ook maken dinsdag?
Daarom geen dutjes doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:02 schreef Ansu het volgende:
Verdorie, altijd kut als je wakker wordt na bijna drie uur terwijl een dutje van drie kwartier wilde doen om beter te studeren..
Hiiiigh fivequote:Op maandag 25 maart 2013 00:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik lees nog even bestuursrecht door.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik lees nog even bestuursrecht door.
Koop dan ook gewoon voor een paar euro een goede samenvatting.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
Ennn we ploegen door met Internationaal Recht. Ga mijn samenvatting nooit afkrijgen zo ben ik bang
Kan dat?!? Dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:50 schreef solo020 het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon voor een paar euro een goede samenvatting.
Nicaragua is echt een rotarrest ja. Niet alleen heel erg complex, maar behandelt ook drie totaal verschillende juridische problemenquote:Zelf ook heel de dag bezig geweest met internationaal recht, heb me heel de dag bezig gehouden met de rechtsvraag of een militaire ingreep in een fictieve staat rechtsgeldig was. Volgens de docent moest ik daarbij ook verwijzen naar het Nicaragua arrest, wat wss net het moeilijkste arrest is van het hele vak. Een andere groepsgenoot had haar rechtsvraag helemaal verpest. Probeer ik dat op een enigszins goede manier over te brengen. Gaat ze zeggen dat ik niet goed motiveer waarom het van haar fout is. Als ik het bijvoorbeeld over staatssoevereiniteit heb dat een staat niet zomaar binnen mag binnen vallen in een andere staat om de dictatuur te verdrijven en democratische verkiezingen te organiseren snapt dat kind dat niet eens. Mijn eigen rechtsvraag is nu wel eindelijk af denk ik.
Oja, erfrecht moest ik nog laatste stukje voor doen. Niet zo heel lastig.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga nog even wat eten maken en dan lekker wat colleges kijken, scheiding en erfrecht
Eh, ja? Vind je dat raar?quote:Op maandag 25 maart 2013 01:02 schreef Ansu het volgende:
Wacht, je hebt een tussentoets die maar bij één tentamen wordt meegerekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |