En dan?quote:
Gewoon uitslapen tot 16:00 ofzo heb je ook geen stress swaquote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kan niet tegen het wachten op een tentamen. Wordt wat deze week wanneer ik om 18u een tentamen heb
Een verstoord ritme hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon uitslapen tot 16:00 ofzo heb je ook geen stress swa
Succes!quote:
Jij denkt dat Paxcon sneller klaar is dan Etsu ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:12 schreef Yreal het volgende:
ik zet 5 euro in op dat pax als eerste klaar is
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Paxcon sneller klaar is dan Etsu ja?
durf je de weddenschap aanquote:Op maandag 25 maart 2013 09:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Paxcon sneller klaar is dan Etsu ja?
hij zat een half uur geleden nog candycrush saga te spelen, dus hij zal die tijd niet genomen hebbenquote:
Een denkbeeldige deurbelquote:Op maandag 25 maart 2013 09:25 schreef Tchock het volgende:
Twee uur voor de wekker wakker worden van een denkbeeldige deurbel. Fijn
droomde je dat de bel ging ?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:25 schreef Tchock het volgende:
of degene die belde was alweer weg omdat je langer doorsliep dan je dachtquote:Op maandag 25 maart 2013 09:25 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef Tchock het volgende:
Ik had niets gedronkenIk werd wakker van de deurbel, sprong mijn bed uit en rende naar het raam om te kijken wie er voor de deur stone. Niemand, dus.
Heb er straks een om 18:30quote:Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kan niet tegen het wachten op een tentamen. Wordt wat deze week wanneer ik om 18u een tentamen heb
Heeft zowel voor- als nadelen vind ik. Ideaal omdat je nog de hele dag hebt om te leren, minder leuk is dat ik vaak kapot ben tegen de tijd dat ik het tentamen moet maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:42 schreef Yreal het volgende:
18.00 is juist een prachtige tijd voor tentamens
tegen 18.00 ben ik net opgestartquote:Op maandag 25 maart 2013 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heeft zowel voor- als nadelen vind ik. Ideaal omdat je nog de hele dag hebt om te leren, minder leuk is dat (ik vaak) kapot ben tegen de tijd dat ik het tentamen moet maken.
Zelfstandige woonruimte, onzelfstandige woonruimtes en woonwagens/standplaatsen hebben elk een apart systeem.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh dan wil ik even wat vragen. Voor welke woningen geldt nou dat puntensysteem?
ik was van het weekend bij iemand die een hokje had waar amper een bank in kon voor dik 400 euro in de maand. Mijn gevoel zegt dat dat niet klopte. Waar kan ik dat systeem teruglezen?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef Giku het volgende:
[..]
Zelfstandige woonruimte, onzelfstandige woonruimtes en woonwagens/standplaatsen hebben elk een apart systeem.
Maar in principe alle woningen dus.
Hoezo?
http://lmgtfy.com/?q=huurprijzen+kamers+berekenenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik was van het weekend bij iemand die een hokje had waar amper een bank in kon voor dik 400 euro in de maand. Mijn gevoel zegt dat dat niet klopte. Waar kan ik dat systeem teruglezen?
Verborgen grapjes in een tentamenquote:[...]Begin 2010 krijgt Annet last van haar ogen en zij meldt zich ziek op 1 maart 2010. Uit onderzoek blijkt dat Annet last heeft van een oogziekte.[...] Ruim anderhalf jaar later in januari 2012 wordt Annet gekeurd met het oog op een uitkering krachtens de Wet WIA.[...]
je zit er echt doorheen hequote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verborgen grapjes in een tentamen![]()
Jaquote:
Beter dan van die quasi grappige namen van partijenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geniaal altijd. Zorgt doorgaans voor eenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter dan van die quasi grappige namen van partijen
Bij ons altijd van die dingen als henk en ingrid, of ali de overvallerquote:Op maandag 25 maart 2013 10:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter dan van die quasi grappige namen van partijen
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bij ons altijd van die dingen als henk en ingrid, of ali de overvaller![]()
Ik moet altijd beetje stiekem gniffelen tijdens zulke tentamens.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:11 schreef Ties02 het volgende:
De Rambo Bank
Santa BV die handelt in kerstbomen![]()
Het wachten is op een stomme die gehoord moet worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef Yreal het volgende:
Geweldige service altijd, maar een boek versturen duurt weken
In de winkel zijn ze super behulpzaam, aan de telefoon ook. Alles kan, niks is te gek.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]hier klopt iets niet
service houdt toch ook dat in
Hear hear. Die bundel verdragenrecht. Wat duurde dat lang.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef Yreal het volgende:
Ik blijf mij verbazen over jongbloed juridische boekhandel. Geweldige service altijd, maar een boek versturen duurt weken
Ik bestelde vorige week een nieuw bw, bel ik ze net waar het blijft.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hear hear. Die bundel verdragenrecht. Wat duurde dat lang.
5 euro lichter vriendquote:Op maandag 25 maart 2013 10:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
kut, ik had ingezet op pax die eerder klaar was
Hij was goed te doen vond ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik heb hem verkracht volgens mij. Vooral die laatste tien.
Dan zou ik maar oppassen met "goed te doen"quote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet als de antwoorden om 12 op nestor komen.
Woensdag pas.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:55 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook niet bestuursrecht 1 ?
bol.comquote:Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
In de winkel zijn ze super behulpzaam, aan de telefoon ook. Alles kan, niks is te gek.
Maar een boek versturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |