Ja volgens mij welquote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Ik heb 'm geunliked maar volgens mij krijgt ze dan nog steeds een melding.
Ik ben al heel wat rare mensen tegen gekomen op dit forum.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou ik het hier komen melden als dat niet zo was
Hoe vaak moet ik happen op een troll voor jullie mensen doorhebben dat ik praktisch overal serieus op in gaquote:
Ik zie dat je er allemaal geen verstand van hebt. Ik ga hier niet meer op in.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tijd die voor veel niet-dyslectische studenten best het verschil kan betekenen tussen een voldoende en onvoldoende.
Voor veel studies zal dit niet zo relevant zijn, maar voor rechten is het bij uitstek relevant.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat rare mensen tegen gekomen op dit forum.
Oh, en er serieus op ingaan![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik happen op een troll voor jullie mensen doorhebben dat ik praktisch overal serieus op in ga
klopt. 100%quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Ik heb 'm geunliked maar volgens mij krijgt ze dan nog steeds een melding.
Was niet vervelend bedoeld hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie dat je er allemaal geen verstand van hebt. Ik ga hier niet meer op in.
like al haar foto's die likebaar zijn zodat die ene niet meer opvalt?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat ze het over het hoofd ziet want het is echt geen likebare foto
Hahahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
like al haar foto's die likebaar zijn zodat die ene niet meer opvalt?
Je hebt likbare verkeerd geschreven.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat ze het over het hoofd ziet want het is echt geen likebare foto
wat negeer je mijquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
Bobbie heeft al 3x achterelkaar TT gejat, wat is deze
Grappig genoeg schreef ik dat in eerste instantie daadwerkelijk opquote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je hebt likbare verkeerd geschreven.
Bobbie = Pax = A422quote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
Bobbie heeft al 3x achterelkaar TT gejat, wat is deze
Ik wil 'm niet delen. NIET.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bobbie is van ons allemaal.
Psycho.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet delen. NIET. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bobbie is van ons allemaal.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet delen. NIET. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |