Ja, was met hem in de war inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vlemmix. Vleminckx is een Belgische voetballer.
Ja dat kennen wij toch allemaal niet manquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De sekswerker van artikel 5a Rariteitenbesluit
Daarom bij dezequote:Op zondag 24 maart 2013 20:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat kennen wij toch allemaal niet man
quote:Art. 5a.
-1. Als dienstbetrekking wordt beschouwd de arbeidsverhouding van de persoon die als sekswerker persoonlijk arbeid verricht, tenzij wordt voldaan aan bij ministeriėle regeling te stellen regels.
-2. Voor de toepassing van dit artikel en de daarop berustende bepalingen wordt verstaan onder sekswerker: de persoon die tegen betaling seksuele handelingen met of voor een ander verricht.
Ja preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is die voetballer die Johan zo leuk vindt
Komt van NEC toch? Of haal ik 'm nu met een andere Belg in de war?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is die voetballer die Johan zo leuk vindt
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt van NEC toch? Of haal ik 'm nu met een andere Belg in de war?
quote:
... Wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze "met of voor" bedoelen![]()
Met = samen mastruberen?
Toegegeven, dit is "leuke" wetgeving.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze "met of voor" bedoelen![]()
Met = samen mastruberen?
Wijfquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
Wanneer houdt die teringkou op ik krijg hier echt een winterdepressie van
Hoorcollegeband van 4 weken terug waarin de docent zegt "als je hier niet wil zijn ga dan lekker in de zon zitten op het teras"quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
Wanneer houdt die teringkou op ik krijg hier echt een winterdepressie van
Y beheerst de Nederlandse taal sowieso niet al te goed. Ik denk dat hij een buitenlander isquote:
quote:
Sex met die hoer is of voor, of met. Maar wat de andere dan is...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toegegeven, dit is "leuke" wetgeving.
Hij is wel blank maar volgens mij heeft hij wel zo'n heuptasjequote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Y beheerst de Nederlandse taal sowieso niet al te goed. Ik denk dat hij een buitenlander is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |