Ties is dat die mij altijd een hippie noemt.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach ik nam die reacties al niet al te serieus hoor
Dat laatstequote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
12 en 14 zijn twee hele andere dingen of is dat een grap?
Als je het over de duivel hebt....quote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties is dat die mij altijd een hippie noemt.
Oei dat wordt lastig.quote:
Hahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei dat wordt lastig.
Wel weer tijd voor scheren merkte ik vannochtend. Haal ik die twee keer per week toch nog.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei dat wordt lastig.
Wel weer tijd voor scheren merkte ik vannochtend. Haal ik die twee keer per week toch nog.
Man man. Als ik mij om half 8 heb geschoren ben ik om 3 uur weer stoppellig.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei dat wordt lastig.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man man. Als ik mij om half 8 woensdag heb geschoren ben ik om 3 uur zaterdag weer stoppellig.
Ik zei het toch. Hij was goddank ook iets voor mijn tijd. Vreselijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
@SpotlessMind
Ik vroeg zoals je voorstelde m'n moeder over Seth Gaaikema en het was een man 'die nog wel door deed, maar niet meer grappig is'.
Ik meende me al te herinneren dat ik hierbij in jou een partner had.quote:
dat is teveelquote:Op zondag 24 maart 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
Voor laatste oefententamens:
10 fout --> 5
7 fout --> 7
8 fout --> 6
7 fout --> 7
gaat goed komen morgen
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Hij was goddank ook iets voor mijn tijd. Vreselijk.
Allemaal geen echte mannen, Yquote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Yreal het volgende:
[..]ongelofelijk. Dat haalde ik op mijn 15de al niet meer
Nee hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:02 schreef Ties02 het volgende:
gaat nu iedereen posten wat voor ontzettende alpha hij is met z'n baardgroei?
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:02 schreef Ties02 het volgende:
gaat nu iedereen posten wat voor ontzettende alpha hij is met z'n baardgroei?
Ik heb inmiddels al een mooie baard gegroeid sinds vrijdag morgenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb me dinsdag of woensdag voor het laatst geschoren en ik kan nu wel echt niet meer de deur uit. Maar het is niet echt een baard te noemen.
Een vieze homo?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
ik moet mij om de 3 dagen scheren en als ik me scheer, heb ik dezelfde dag nog stoppels, maar ik ben homo, wat ben ik nu?
Krijg je geen lijstje bij het tentamen met de namen van de uitspraken?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo'n onzin om geen jurisprudentie te mogen meenemen naar het tentamen morgen. Moet ik antwoorden als "in een uitspraak van de CRvB"
Homo's zijn toch ook mannen?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
ik moet mij om de 3 dagen scheren en als ik me scheer, heb ik dezelfde dag nog stoppels, maar ik ben homo, wat ben ik nu?
Daar ga ik niet van uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Krijg je geen lijstje bij het tentamen met de namen van de uitspraken?
Ik ben ooit voor een aartstype LPF-stemmer uitgemaakt. Ik heb hem bedankt. Nu wist ik eindelijk wie er in het pak van Pino zat.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.
quote:
Ik snap je grap niet, sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 20:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben ooit voor een aartstype LPF-stemmer uitgemaakt. Ik heb hem bedankt. Nu wist ik eindelijk wie er in het pak van Pino zat.
Sla 'm in zijn ballen met een stokbroodje tonijn!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:04 schreef Yreal het volgende:
Hilbrand nawijn heeft hier om de hoek zijn kantoor![]()
Dat weet ie zelf ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je grap niet, sorryEn ik heb ook geen idee waar jij zit in het politieke spectrum
Vleminckxquote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
Zou er een politieke partij zijn die willem-alex supreme power wil geven?
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
Zou er een politieke partij zijn die willem-alex supreme power wil geven?
Ja, was met hem in de war inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vlemmix. Vleminckx is een Belgische voetballer.
Ja dat kennen wij toch allemaal niet manquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De sekswerker van artikel 5a Rariteitenbesluit
Daarom bij dezequote:Op zondag 24 maart 2013 20:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat kennen wij toch allemaal niet man
quote:Art. 5a.
-1. Als dienstbetrekking wordt beschouwd de arbeidsverhouding van de persoon die als sekswerker persoonlijk arbeid verricht, tenzij wordt voldaan aan bij ministeriële regeling te stellen regels.
-2. Voor de toepassing van dit artikel en de daarop berustende bepalingen wordt verstaan onder sekswerker: de persoon die tegen betaling seksuele handelingen met of voor een ander verricht.
Ja preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is die voetballer die Johan zo leuk vindt
Komt van NEC toch? Of haal ik 'm nu met een andere Belg in de war?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is die voetballer die Johan zo leuk vindt
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt van NEC toch? Of haal ik 'm nu met een andere Belg in de war?
quote:
... Wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze "met of voor" bedoelen![]()
Met = samen mastruberen?
Toegegeven, dit is "leuke" wetgeving.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze "met of voor" bedoelen![]()
Met = samen mastruberen?
Wijfquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
Wanneer houdt die teringkou op ik krijg hier echt een winterdepressie van
Hoorcollegeband van 4 weken terug waarin de docent zegt "als je hier niet wil zijn ga dan lekker in de zon zitten op het teras"quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
Wanneer houdt die teringkou op ik krijg hier echt een winterdepressie van
Y beheerst de Nederlandse taal sowieso niet al te goed. Ik denk dat hij een buitenlander isquote:
quote:
Sex met die hoer is of voor, of met. Maar wat de andere dan is...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toegegeven, dit is "leuke" wetgeving.
Hij is wel blank maar volgens mij heeft hij wel zo'n heuptasjequote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Y beheerst de Nederlandse taal sowieso niet al te goed. Ik denk dat hij een buitenlander is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |