alleen bij nibpr dat ik dacht, he das tjockquote:Op zondag 24 maart 2013 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha je hebt me later nog minstens vier keer herkend van een afstandje dus lieg niet![]()
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.quote:
Je hebt zeker zo'n achterover gekamd kapsel?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n achterover gekamd kapsel?
zo ja: gayquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n achterover gekamd kapsel?
In en In triest.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.
Ah okequote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.Warrig haar meestal. In mijn gezicht als ik er zin in heb en anders er uit, maar nooit achterover.
Deze is dan weer slordig.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in een discussie met die gast, dus ik heb 'm gewoon uit laten tieren en toen weggelopen geloof ik. Maar is al een tijd geleden.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah okeMaar heb je die gast nog geconfronteerd met je linkse stemkeuze?
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in een discussie met die gast, dus ik heb 'm gewoon uit laten tieren en toen weggelopen geloof ik. Maar is al een tijd geleden.
Het is niet gebruikelijk om eerst jezelf te noemen en dan de anderquote:
Ik had het al lang geëdit hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk om eerst jezelf te noemen en dan de ander
Hebben Engelstaligen nogal een handje van
Maar mijn punt was dus: ik zie er niet uit als een hippie. Ook niet echt als een bodyguard trouwens om even op de eerste kwestie terug te komen.quote:
Wie maakt hier nou de fouten?quote:
Ach ik nam die reacties al niet al te serieus hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar mijn punt was dus: ik zie er niet uit als een hippie. Ook niet echt als een bodyguard trouwens om even op de eerste kwestie terug te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |