quote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja dat zal maar daar hebben ze maling aan als ze het niet meer weten krijg je gewoon een ban
Gebeurd vaak genoeg als een mod ziet dat hij/zij een discussie niet kan winnen of domweg een keertje fout zit word je meestal gebandquote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]Wat ontzettend sneu mocht men dat gaan doen.
Deze zomer komt te laat. Volgend jaar misschien dat shirtloos kan.quote:
Heel goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Deze zomer komt te laat. Volgend jaar misschien dat shirtloos kan.
Gesproken als een echte Odyseussquote:Op maandag 25 maart 2013 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heel goed.
zomer 2010 Auschwitz-status
zomer 2011 summerbulk
zomer 2012 ripped & aesthetic, maintain
zomer 2013 lean & summerbulk
zomer 2014 Jeff Seid-status
Er is geen haast, maadje. Het gaat om de reis, niet de bestemming.
Deze man kent zijn volgordes.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Coca Cola -> Coca Cola Vanilla -> Coca Cola Light -> Coca Cola Zero
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef IrCute het volgende:
Amerika
optimum nutrition wheySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x5lbs optimum nutrition whey (extreme milk chocolate & banana cream![]()
) en 60 serving c4 extreme preworkout strawberry margharita voor 77 dollar (~ 59 euro) bij body&fitshop kost je dat 140 euro
onzin man
Wat is het verschil, op de marketing na?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil niet tussen een A-merk en een huismerk?
Er zit wel degelijk verschil tussen de diverse merken whey, qua samenstelling!quote:Op maandag 25 maart 2013 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is het verschil, op de marketing na?
bron?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk verschil tussen de diverse merken whey, qua samenstelling!
Waarmee ik niet wil zeggen dat Optimum beter is.
Altijd fijn, die prachtwijkmattielogica.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
eiwitte is eiwitte
en daar moet je gwn zo veel mogelijk van ete
Of veel pijpen, want:quote:Op maandag 25 maart 2013 12:23 schreef Beach het volgende:
eieren met een rietje leegslurpen, 5 eieren driemaal daags
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
eiwitte is eiwitte
en daar moet je gwn zo veel mogelijk van ete
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk om je natuurlijke potentie, maadje.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:46 schreef 16meter het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)r-vlees-en-kaas.html
wat een dwergje is die chestbrah ook
als ik al die HGH en juice zou pakken die hij neemt..
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:17 schreef seto het volgende:
test zit sowieso al in je lichaam dus als je dat spuit blijf je gewoon natty
quote:"The main findings were that, 1) the brown rice diet caused greater bodily nitrogen losses than the white rice diet; 2) the brown rice diet decreased the absorption/utilization of protein, fat, total energy, sodium, potassium and phosphorus; 3) the brown rice diet increased fecal weight, decreased digestibility of nutrients, and strong negative effect on protein metabolism was most likely due the greater fiber content of brown rice. Furthermore, other factors such as higher phytate and differences in lipids could have contributed to the anti-nutritional effect. Similar results directly comparing the nutrient bioavailability of brown & white rice have been reported by Callegaro Mda & Tirapergui. Therefore, while the present study's outcomes have limited relevance in the context of diets that are macronutritionally sound, the data is contradictory to the dogma that brown rice is healthier choice over white. As demonstrated, this is not necessarily true. In fact, white rice was the superior performer here. Ultimately, within well-balanced diets, personal preference should dictate the choice of white versus brown rice."
Baas.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
ik neem witte rijst met bruine suiker beste van twee kanten
Overgetypt zelfs. Van AARR. Ben subscriber.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welk forum heb je dit gecopy/pasted?
Ah okee, ik dacht al. 't is ook een beetje mijn huidige indruk van volkorengraanproducten.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Overgetypt zelfs. Van AARR. Ben subscriber.
Wat bedoel je precies; dat het meer met persoonlijke voorkeur te maken heeft (in het geval van een goed gebalanceerd dieet)?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee, ik dacht al. 't is ook een beetje mijn huidige indruk van volkorengraanproducten.
Dat volkorenbrood/pasta/bruine rijst niet per definitie veel beter of slechter is dan wit spul, als in dat het een enorme impact op je gezondheid zou gaan geven. Andere zaken zijn belangrijker.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies; dat het meer met persoonlijke voorkeur te maken heeft (in het geval van een goed gebalanceerd dieet)?
Mooi!quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat volkorenbrood/pasta/bruine rijst niet per definitie veel beter of slechter is dan wit spul, als in dat het een enorme impact op je gezondheid zou gaan geven. Andere zaken zijn belangrijker.
Dat gezegd hebbende, ik heb denk ik dit jaar nog geen volkorenbrood, -pasta of bruine rijst gegeten.![]()
Klinkt goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, nog geen tijd gehad.
En ja, het is belangrijk dat je die ca. 3 gram leucine in je whey haalt voor de extra kick in je spiersynthese. Kleine porties whey halen dat niet.
Actually, gezien je toch 20 gram leucine supplementeerde per dag, had je ze beter kunnen spacen in 6x3 gram bovenop je maaltijden tijdens de uren van invloed van je trainingsprikkel, met 3-4 uur ertussen.
quote:"Omdat het lichaam daardoor minder beschadigde spiervezels hoeft te repareren kan het meer energie investeren in de nieuwvorming van spierweefsel, en bouwen krachtsporters dankzij suppletie met BCAA's meer kracht en massa op. Tenminste, dat is de theorie. Studies die bewijzen dat BCAA's de progressie van krachtsporters versnellen zijn er nog niet."
"Niet iedereen reageert trouwens even goed op taurinesuppletie. Sommige mensen krijgen al bij een dosis, die ver beneden de door de Japanners toegediende zes gram per dag ligt, last van slaapproblemen en een onaangenaam onrustig gevoel."
Als je aan de overige criteria voldoet zeker wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb net een Mini cooper S gekochtBen ik nu geen alpha female meer?
Niet zo onzeker, mutsquote:Op maandag 25 maart 2013 15:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind de muziek van Lady Gaga stiekem wel leuk.
Ben ik nu beta?
kom niet haten op optimum nutrition dan, een van de weinige merken waarvan alle producten nooit teleurstellen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:48 schreef 16meter het volgende:
de labeltjes op de potten van optimum nutrition glimmen meer en zijn voorzien van de tekst 'golden standard'
ze hebben grote stands op bodybuilding beurzen en delen daar sampletjes uit
in flex magazine en muscle & fitness staan regelmatig pagina grote advertenties van het merk
je ziet het al, veel beter dus!!!! echt een A-merk
Synthol is the answer!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:53 schreef rumiii het volgende:
mijn bicepsen komen niet tot mijn onderarmen hoe verander ik dit
gwn knalle in de gymquote:Op maandag 25 maart 2013 17:53 schreef rumiii het volgende:
mijn bicepsen komen niet tot mijn onderarmen hoe verander ik dit
zottmanncurlzzquote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gwn knalle in de gym
deze sgema volge
ma t/m vrij :
5x12 preacher curls
5x12 hammer curls
5x12 bb curls
5x12 cable curls
5x12 ez bar curls
egt tot de verzuring gaan kk hard knallen
vor die verzuring gwoon gaan 21enquote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gwn knalle in de gym
deze sgema volge
ma t/m vrij :
5x12 preacher curls
5x12 hammer curls
5x12 bb curls
5x12 cable curls
5x12 ez bar curls
egt tot de verzuring gaan kk hard knallen
Dat komt omdat al onze stemmen verwijderd wordenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Verbosity het volgende:
pumping iron staat al 2-0 achter in de eerste ronde van beste film uit 1977
optimum nutritionquote:Op maandag 25 maart 2013 17:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kom niet haten op optimum nutrition dan, een van de weinige merken waarvan alle producten nooit teleurstellen.
die whey is echt goed; had laatst ook ZMA van ze, werkt ook perfect.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind de muziek van Lady Gaga stiekem wel leuk.
Ben ik nu beta?
kom haten dan met je bf thuismerk haha pauperquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/what-fck-stack/
wat de fuck stack
iemand ervaring met deze? ik wil gwn kk hard kunnen pompen op deze stack gaat dat lukken hier mee?
quote:De naam “What the F#ck Stack” is gekozen omdat het de meest gehoorde opmerking was van de tientallen test personen die de Stack geprobeerd hebben. Na een week van gebruik zeiden de meesten nadat ze in de spiegel keken “What the F#ck! Zoveel verschil na 1 week is niet normaal!”
ja daarom de verhalen zijn positief ik ga denk ik kopenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef seto het volgende:
De naam “What the F#ck Stack” is gekozen omdat het de meest gehoorde opmerking was van de tientallen test personen die de Stack geprobeerd hebben. Na een week van gebruik zeiden de meesten nadat ze in de spiegel keken “What the F#ck! Zoveel verschil na 1 week is niet normaal!”
stack met zmaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/what-fck-stack/
wat de fuck stack
iemand ervaring met deze? ik wil gwn kk hard kunnen pompen op deze stack gaat dat lukken hier mee?
ik wil wel berichten schrijven voor bnf shopquote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
Zouden die mensen van BnF nu ook dubbel liggen om het schrijven van de omschrijvingen?
Ik wil wel dat jij berichten schrijft voor BnF.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik wil wel berichten schrijven voor bnf shop
best wel goed dus!!!quote:Roberto baggio - 11 maart 2013 07:12
Beoordeling:
Goed spul gebruik het.nu 6weken, tijdens en direct na training opgepompt gevoel. 2kg massa aangekomen maar train wel minimaal 4 keer in de week
2kg massa in 6 weken
ik ben egt serjeus bezig hoor maar doe geen gekke dingen zoals eiwitshekies ofzo gew magere kaas met crackersquote:Op maandag 25 maart 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
Sinds wanneer gaan we in dit topic serieus posten?
ik heb ook een crack, onderaan me ruggquote:Op maandag 25 maart 2013 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ben egt serjeus bezig hoor maar doe geen gekke dingen zoals eiwitshekies ofzo gew magere kaas met crackers
Srs mijn reactie was ook WTF, ik had na 1 week opeens een kut, teveel aromatisering, we'll geodon roids bij B&Fquote:
dan wordt je gelijk aangenomen, laatst nog de buruh veraattan?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga bij de woute sollicitere tog voor agent
wee iemand of ze plas/bloed controlere op drugs of anabole? net een kuurtje tren gezet en regelmatig gebruik ik coke
als non verader maak je geen kans, je mot de snitchfaktur hebbuhquote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bn geen kk verader vriend ik wil sws gwn bij at team ma moet dan eerst popo zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |