Lapotje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat ze daar haar username naar had vernoemd, maar dat was dus de film
roids bitchesquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
idd
die wijven zitt4n zo laag in vet% dat ze anders geen tiete zoude hebben
beter dit dan geen tieten
nou sry hoowr k kan er niets aand oen dat k nog niet zo gespiert als jy bent (kijk zijn plaatje dn)quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef CarbonC het volgende:
Dit topic is gewoon bagger qua gymchicks. Het lijkt wel of een hommo de OP gemaakt heeft.
gewoon http://primejailbait.com/ prima jongen.quote:
een boeler is etquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef CarbonC het volgende:
Dit topic is gewoon bagger qua gymchicks. Het lijkt wel of een hommo de OP gemaakt heeft.
\kun je ff linkje make heb lamme armquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb geen zin om te copy/pasten. Kijk maar op jailbaits punt be
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
\kun je ff linkje make heb lamme arm
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
\kun je ff linkje make heb lamme arm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe het zo'n tupperware doos en plak er een etiket met 'bloem' op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
waar laten jullie trouwens je proteine? mag van me moeder niet meer in de sokken doen
Om het weer iets meer on-topic te krijgen:quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
waar laten jullie trouwens je proteine? mag van me moeder niet meer in de sokken doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de gordijnen, maar zelf heb ik luxaflexesquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:17 schreef Seam het volgende:
[..]
ik doe het zo'n tupperware doos en plak er een etiket met 'bloem' op.
Overhemden en alpha's in 1 zinquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nodig nieuwe overhemden nodig, kan alleen niks leuks vinden. Wat dragen alpha's als jullie nou dan?
wolvenhemdquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nodig nieuwe overhemden nodig, kan alleen niks leuks vinden. Wat dragen alpha's als jullie nou dan?
knoopjes gaan steeds kapot hier door me sicke chest beter draag je shirts musclefitquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
t0ch jammer dat deze mensen niet mee doen met Mr Olympia, met zo'n triceps win je geheid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Skullcrushers; all day errr day
[ afbeelding ]
Dat komt ws. door de rest van je browserhistoriequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
lekker wijven gewillig webcam naakt lekker lekker goedkoop in de buurt
ik krijg altijd ladyboys, nooit wat lekkersquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
lekker wijven gewillig webcam naakt lekker lekker goedkoop in de buurt
Moet je je vriending ook niet op je computer laten!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik krijg altijd ladyboys, nooit wat lekkers
brazilie moet wel jouw favoriete vakantieland zijn of niet?quote:
Ik schat van wel, maar nog nooit geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef Seam het volgende:
[..]
brazilie moet wel jouw favoriete vakantieland zijn of niet?
Prostitutes everywherequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik schat van wel, maar nog nooit geweest.
Misschien toch maar eens naartoe gaan.
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die postte ik net idd![]()
would berry
Ik vind het sexy. Waarom? Geen idee, gewoon instant boner.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?
Haha oke dan, heb je nog dreadlocks?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het sexy. Waarom? Geen idee, gewoon instant boner.
Echt niet normaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zij is half Braziliaans. Denk dat je gelijk hebt Seam.
Nee al meer dan een jaar niet meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha oke dan, heb je nog dreadlocks?
Oke, heb je zo nog bewaard, je dreadlocks?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee al meer dan een jaar niet meer. En ik ben ook geen ecto meer gelukkig
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke, heb je zo nog bewaard, je dreadlocks?
Lingerie van maken, die zij kan dragen, waar ze pics van kan maken, en op FOK! kan posten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?
Ik had er nog een trui van willen maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?
Ik vind het altijd zo triest dat misc haat op 4chan terwijl de helft van de humor afkomstig is van 4chan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit topic![]()
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147446563&page=1
En deze.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145430741&page=1
lkkre tog gwn kkhrd sanka pompaquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zij is half Braziliaans. Denk dat je gelijk hebt Seam.
Omdat hij weet wat een echte vrouw is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?
Ja togquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat hij weet wat een echte vrouw is.
De afgunst druipt er vanaf dus gtfo.
persies en as je na dr kop kykt is t ook nie eg een beutyquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef seto het volgende:
Ze worden ook alleen nog een beetje gered door hun jeugd, na hun 25e worden het gewoon zeugen.
Ze weet hoe kip klaarmaakt je zusje nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef seto het volgende:
Ze worden ook alleen nog een beetje gered door hun jeugd, na hun 25e worden het gewoon zeugen.
Juist wel, fucking curves in die jurk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit gaat er in een fatsoenlijke strakke jurk al niet meer uit zen.
Waar zie je me over planken praten? De hierboven geposte chicks zijn geen mooie zandlopertjes met goeie billen meer, dit zijn peren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist wel, fucking curves in die jurk.
Planken in een jurk.
lawl k pak altyd die ijsjes en stop ze gelyk BAM in de vajin XDDquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr likkende meisjes aan pereijsjes en rakketjes tydens hardstyle partys![]()
xD
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
welke festivals gaan jullie shirtloos pakken dan? ik begin met qday natuurlijk
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
jweet boi. Wel jammer dat damsco zo kut is geworden nu. Dit jaar gewoon weer rocken in Eintje. PO.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
qday fday dan qlimax hardbasequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratieDie wasknijpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratiejij moet een kuurtje zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratiezwoele dsl'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratiehee weslie sneijer ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gwn defqon wonquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ultra Music Festival -> Tomorrowland.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
Maar hey Dimachaerus, dat kan gewoon. Ben zelf ook ectomorph en train al sinds ik een beetje massa heb in een tanktop. Nu moet je natuurlijk wel zorgen dat je dat beetje massa hebt.
Bij ons loopt er ook eentje rond in een strak hemdje, en die is me toch mager, jakkes.Soms erger ik me er wel een beetje aan. Hij loopt namelijk met handschoentjes rond en houdt het squatrack de hele tijd (lees: minstens een halfuur) bezet. Hij doet dan wel 10 sets ofzo in zijn lange slobbertrainingsbroek, waardoor je extra goed de helften van zijn onderontwikkelde aars ziet. Vooral ook heel serieus kijken en in de spiegel naar zijn armen kijken enzo. Erg vervelend.
![]()
Heb een periode er doorheen gezeten maar toch weer de draad opgepakt en nu sport ik weer met veel plezier. Elke keer als die handschoenen-en aars-manifestatie weer in mijn ooghoek opdoemt kijk ik vlug naar de grond. Ik zal me niet meer laten beinvloeden door hem. Daar ben ik te animal voor.
Bedankt voor het lezen, als beloning een foto van hem in de smith machine.Geen handschoentjes op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindbeoordeling: 9/10.If not now, then when.
ik dacht dat jij nog een puber was?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratie
hey beach ben je nog aan het stallenquote:
Bij ons heb je zo'n Turk in een strak voetbalshirt en opgetrokken sokken onder een voetbalbroekje.quote:
wa kom je hate dan sie je me sixpek tenmniste iedere myre fuark sick kentquote:
Nee vandaag er extra bijgedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hey beach ben je nog aan het stallen
[..]
Bij ons heb je zo'n Turk in een strak voetbalshirt en opgetrokken sokken onder een voetbalbroekje.
Maar hey Dimachaerus, dat kan gewoon. Ben zelf ook ectomorph en train al sinds ik een beetje massa heb in een tanktop. Nu moet je natuurlijk wel zorgen dat je dat beetje massa hebt.
Bij ons loopt er ook eentje rond in een strak hemdje, en die is me toch mager, jakkes.Soms erger ik me er wel een beetje aan. Hij loopt namelijk met handschoentjes rond en houdt het squatrack de hele tijd (lees: minstens een halfuur) bezet. Hij doet dan wel 10 sets ofzo in zijn lange slobbertrainingsbroek, waardoor je extra goed de helften van zijn onderontwikkelde aars ziet. Vooral ook heel serieus kijken en in de spiegel naar zijn armen kijken enzo. Erg vervelend.
![]()
Heb een periode er doorheen gezeten maar toch weer de draad opgepakt en nu sport ik weer met veel plezier. Elke keer als die handschoenen-en-aars manifestatie weer in mijn ooghoek opdoemt kijk ik vlug naar de grond. Ik zal me niet meer laten beinvloeden door hem. Daar ben ik te animal voor.
Bedankt voor het lezen, als beloning een foto van hem in de smith machine.goodmornings in de smithSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
ik las cystequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee vandaag er extra bijgedaan.
Tegelijk met m'n eerste cycle.
hoop wel oral onlyquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee vandaag er extra bijgedaan.
Tegelijk met m'n eerste cycle.
Jawel, Johnny. Die heeft een spuit in z'n kadaver gekankert.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef Mopst3r het volgende:
Durf te wedden dat nog nooit iemand hier echt een cycle heeft gedaan :$
jij wel tovh?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef Mopst3r het volgende:
Durf te wedden dat nog nooit iemand hier echt een cycle heeft gedaan :$
![]()
Heb een periode er doorheen gezeten maar toch weer de draad opgepakt en nu sport ik weer met veel plezier. Elke keer als die handschoenen-en-aars manifestatie weer in mijn ooghoek opdoemt kijk ik vlug naar de grond. Ik zal me niet meer laten beinvloeden door hem. Daar ben ik te animal voor.
Bedankt voor het lezen, als beloning een foto van hem in de smith machine.mattie volgens mij heeft ie door dat je foto hebt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week pakt hij jou terug denk ik
JohnnyD.?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel, Johnny. Die heeft een spuit in z'n kadaver gekankert.
Johnny B, maar hij trainde alleen zijn bovenlichaam. Zag er hilarisch uit.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef seto het volgende:
Deze aflevering is echt hilarisch nu je wat meer weet over bulken etc.
quote:los1wochos 5 days ago
SS+GOMAD
![]()
Bedankt voor het lezen, als beloning een foto van hem in de smith machine.Haten op Maikuuul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Kan wel. In ieder geval een Johnny. Had er een paar een DM gestuurd hoe de progress was maar geen van allen wist iets van roids.quote:
Haha.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan wel. In ieder geval een Johnny. Had er een paar een DM gestuurd hoe de progress was maar geen van allen wist iets van roids.
Nooit geweten dat Seth MacFarlane deel uitmaakte van de Johnny Bravo-crew.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef seto het volgende:
Deze aflevering is echt hilarisch nu je wat meer weet over bulken etc.
Jij ook, want je lift niet eens.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Dat is de grootste troll van fok
haha ik heb Maikuuul een paar keer gezien in de gymquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:42 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Haten op Maikuuul.![]()
[ afbeelding ]
Boh gek, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Seam het volgende:
[..]
haha ik heb Maikuuul een paar keer gezien in de gym![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
myfitnesspal al gepobeerd?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 16meter het volgende:
wat is goeie site om je kcal intake bij te houden
dat je gewoon voedingsmiddelen uit een lijst kunt kiezen en hij alles optelt incl macro's
http://cronometer.com/quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 16meter het volgende:
wat is goeie site om je kcal intake bij te houden
dat je gewoon voedingsmiddelen uit een lijst kunt kiezen en hij alles optelt incl macro's
Mag ik er een stuk of 5 dan ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hem laatst bij m'n order genomen omdat ik niks ander wist. Heb serieus al 15 van die normale shakers nog in verpakking in de kast staan hier.
ik pak altijd die bidons en ze deel uit aan vrienden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hem laatst bij m'n order genomen omdat ik niks ander wist. Heb serieus al 15 van die normale shakers nog in verpakking in de kast staan hier.
ik heb die shaker met die extra compartiment onder voor mijn tren shot in de kleedkamerquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:05 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen die geen Shaker Pro twv 9.90 hebbensloebers
ecto's
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Als een baas!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Daarom eis ik altijd shit die niet tussen die goodies staat, omdat ik er geen fuck aan heb.
Jij heb dus gewoon huismerkquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:24 schreef 16meter het volgende:
ja is ook beter ik zweer de bij neem hem al jaren heb m op aanrade van me maat n keer gekogt sinds dien niks anders meer voor mij
niet voor niks is golden standaard de nr 1 whei eiwit ter wereld
gr gr arie
Beter inderdaad ze kunnen echt gaan stinken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gebruik mijn bekers ongeveer 3 weken en gooi ze dan weg. De voorraad dunt inmiddels een beetje uit.
Dat is je bovenlip.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter inderdaad ze kunnen echt gaan stinken.
verschil zit 'm waarschijnlijk in de marketingbudgettenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:31 schreef Levolution het volgende:
Inderdaad, whey is whey.
Beetje het dubbele betalen terwijl je misschien op training/voeding nog genoeg verbeterpunten hebt die meer uit zullen maken dan de kwaliteit van je whey.
Ja weet je haar houdt meer geur vast, moet dus weer eens mijn snor harsen! Bedankt voor het aangeven!!!quote:
Ah, weer iets geleerd. You're welcome.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja weet je haar houdt meer geur vast, moet dus weer eens mijn snor harsen! Bedankt voor het aangeven!!!
Voel je je geïntimideerd?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
wat doen al die wijven in de topic
dit topic is alphamale only
Kan ik die goede hars strips die jij voor je harige rug gebruikt dan even lenen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, weer iets geleerd. You're welcome.
Linkje please!quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef Jahr00n het volgende:
waarom denk jij dat alphamales hun rug harsen? je moet naar het flikker topic
Waar vraag je dan om?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Daarom eis ik altijd shit die niet tussen die goodies staat, omdat ik er geen fuck aan heb.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:19 schreef kaasplankje het volgende:
Is dit dan niet de flikkertopic?
wtf
Nee sorry, Je pa zit toch echt in een ander topicquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:19 schreef kaasplankje het volgende:
Is dit dan niet de flikkertopic?
wtf
lekker man een wijf die ze tiete eraf heb getraindquote:
Ligt er aan man. Heb pas vijf keer bij B&F besteld. Twee keer wat om dingen gevraagd. Eerste keer om een caliper en de tweede keer om die broek. Sindsdien doen ze moeilijk over die broeken en moet je een bestelling van boven de ¤ 100,- doen. Je moet gewoon goed kunnen lullen tho. Volgende week ga ik een bestelling opnemen, dus wellicht dat ik voor een tweede broek ga of protein bars.quote:
hebben ze geen dikke hoodie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er aan man. Heb pas vijf keer bij B&F besteld. Twee keer wat om dingen gevraagd. Eerste keer om een caliper en de tweede keer om die broek. Sindsdien doen ze moeilijk over die broeken en moet je een bestelling van boven de ¤ 100,- doen. Je moet gewoon goed kunnen lullen tho. Volgende week ga ik een bestelling opnemen, dus wellicht dat ik voor een tweede broek ga of protein bars.
Heb een keer iets van 15 euz besteld, shirtje bij gelultquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt er aan man. Heb pas vijf keer bij B&F besteld. Twee keer wat om dingen gevraagd. Eerste keer om een caliper en de tweede keer om die broek. Sindsdien doen ze moeilijk over die broeken en moet je een bestelling van boven de ¤ 100,- doen. Je moet gewoon goed kunnen lullen tho. Volgende week ga ik een bestelling opnemen, dus wellicht dat ik voor een tweede broek ga of protein bars.
Nope, jammer genoeg niet. XXL wel, maar daar moet je boven de ¤ 150,- bestellen.quote:
Jep. Uiteindelijk moeten ze wel toegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb een keer iets van 15 euz besteld, shirtje bij gelult
Een keer zou ik extra samples en een tshirt krijgen omdat n product klote was, omega-3 gevraagd ipv die zooi
Idd gewoon ballen hebben en lullen
Hij doelt niet per se op lichamelijke eigenschappen van een alpha-female maar karakteristieke eigenschappen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker man een wijf die ze tiete eraf heb getraind
fucking schmerig walgelijk een wijf moet vorme hebbe
\quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Volgens mij is er iets gebeurd met het quotenquote:
Jij haat sowieso op mij, dus gooi je kontje.quote:
kweet nite wat er gebeurd mattie ze moete altjd mij hebequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets gebeurd met het quoten
[..]
Jij haat sowieso op mij, dus gooi je kontje.
Ik en haten? Ik ben 100% zen brah.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets gebeurd met het quoten
[..]
Jij haat sowieso op mij, dus gooi je kontje.
Smap niet dat mensen dat niet lusten, gewoon die van danone pakken met aardbei smaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is deze kut? Beter gaan we over magere kwark praten.
Proberen dan!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Smap niet dat mensen dat niet lusten, gewoon die van danone pakken met aardbei smaak
Dat hemd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
Side-triceps na trainen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
3
[..]
Proberen dan!![]()
Van die franse magere begin je gigantisch te blaffen op de wc! De buren kwamen laatst al aan de deur of we een hond gekocht hadden.
Wel ziek!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
Side-triceps na trainen.
[ afbeelding ]
En daaropvolgend heb je nog even een balletsessie gedropt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
Side-triceps na trainen.
[ afbeelding ]
Dol, lol, konthol, gladiool, gladiator.quote:
hij heeft geen kont en benen man maar wel 14 onderkinnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
Side-triceps na trainen.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij heeft geen kont en benen man maar wel 14 onderkinnen
tis maar waar je prioriteiten legt
Dit is een gevalletje zak over 't kopske.quote:
chestbrah heeft dan ook echt bijzonder lelijke genetics vergeleken met zijn broerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij heeft geen kont en benen man maar wel 14 onderkinnen
tis maar waar je prioriteiten legt
Iell al die adurssss!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Marc Lobliner at the moment:
[ afbeelding ]
Sick kent.
wat bijzonder, echt nog nooit van gehoord dat mensen die combinatie aantrkekelijk vindenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
een thing met donker haar en lichte ogen.
lekkere boi. ik zou me laten nemen door hemquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
I would hit, maar ik heb een thing voor mannen met donker haar en lichte ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.Jij nog een paar kg afvallen en zij zal het overwegen, boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
dat pakquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kai: Do you even lift, bro?
[ afbeelding ]
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.Fijn voor je, zet het op Marktplaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben perfect mi mang.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij nog een paar kg afvallen en zij zal het overwegen, boi
Wil je zo graag op mij bieden dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fijn voor je, zet het op Marktplaats.
Ik hou niet van 2e hands.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben perfect mi mang.
[..]
Wil je zo graag op mij bieden dan.Ben niet goedkoop hoor.
DM je nummer maar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
\
zulle we daten dan? ben nog maagd
Hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
5x vreemdgegaan met zijn linkerhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?If not now, then when.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.Ik moest gewoon hardop lachen om die schoenen. Draag je die nog steeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?
Ja, sentiment. Wil je eraan ruiken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest gewoon hardop lachen om die schoenen. Draag je die nog steeds?
Ik dacht dat je ze nog paste.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, sentiment. Wil je eraan ruiken?
Dat doe ik ook. Toen ik klein was heb ik mijn voeten laten inbinden zoals de Chinese vrouwen dat altijd deden/doen. Dit fenomeen noemen ze ook wel 'lotusvoeten'. Hierdoor zal ik op mijn 21ste (volgend jaar) superkrachten krijgen. Deze superkrachten zullen mij gegund worden door de goden buiten dit universum. Mijn doel in dit leven is mensen door de hele wereld helpen waar nodig met behulp van mijn superkrachten. Hoe graag ik ook zou willen dat ik een superieur wezen was, ben ik dat niet. Ik heb een zwak punt, maar die mag ik niet onthullen of laten zien, want dan zouden mijn aartsrivalen mij kunnen doden. Deze aartsrivalen hebben snode plannen om de wereld over te nemen en iedereen te hersenspoelen tot hun werkslaven. Tot mijn dood zal ik strijden om deze wereld, en tot mijn dood zal niemand sterven aan aids.quote:
Didn't read lol.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Toen ik klein was heb ik mijn voeten laten inbinden zoals de Chinese vrouwen dat altijd deden/doen. Dit fenomeen noemen ze ook wel 'lotusvoeten'. Hierdoor zal ik op mijn 21ste (volgend jaar) superkrachten krijgen. Deze superkrachten zullen mij gegund worden door de goden buiten dit universum. Mijn doel in dit leven is mensen door de hele wereld helpen waar nodig met behulp van mijn superkrachten. Hoe graag ik ook zou willen dat ik een superieur wezen was, ben ik dat niet. Ik heb een zwak punt, maar die mag ik niet onthullen of laten zien, want dan zouden mijn aartsrivalen mij kunnen doden. Deze aartsrivalen hebben snode plannen om de wereld over te nemen en iedereen te hersenspoelen tot hun werkslaven. Tot mijn dood zal ik strijden om deze wereld, en tot mijn dood zal niemand sterven aan aids.
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.Zelden zo'n baws kind gezien en ik ben niet sarcastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?
This isn't even my final form.
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.2 jaar geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.
Mirin' outfit?
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.Of als ze 12 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Het zegt wel iets over je beperkte voorstellingsvermogen als je bij een Alpha-Female denkt aan een zo mannelijk mogelijke vrouw. Waarom zou een alpha vrouw zoveel mogelijk op een man moeten lijken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker man een wijf die ze tiete eraf heb getraind
En deels dit. Een Alpha Female is voor mij een vrouw die vooral een superieure vrouw is in de zin van:quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij doelt niet per se op lichamelijke eigenschappen van een alpha-female maar karakteristieke eigenschappen.
Het is net een kont of de onderkant van je hangzak.quote:
Je vindt m'n pecs lelijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het is net een kont of de onderkant van je hangzak.
Evenals als je abs.quote:
Ik heb net een Mini cooper S gekochtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over je beperkte voorstellingsvermogen als je bij een Alpha-Female denkt aan een zo mannelijk mogelijke vrouw. Waarom zou een alpha vrouw zoveel mogelijk op een man moeten lijken?
[..]
En deels dit. Een Alpha Female is voor mij een vrouw die vooral een superieure vrouw is in de zin van:
- vrouwelijk qua uiterlijk, dus wel heupen, billen, borsten, een taille en een vrouwelijk gezicht
- sterk/fit/(licht)gespierd//fertiel
- slim
- zelfstandig
- onafhankelijk
- met een eigen mening
Zeg maar het tegenovergestelde van een dom, onzeker hertje dat blij is als haar mannetje een autootje voor haar koopt. Een Alpha vrouw koopt die gewoon zelf (en dan niet een Mini, maar een echte BMW (3-serie coupe bv.).
kk lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van m'n hammies?
dat ben jij niet bitchquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke respect! Well donequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
tranny assquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Kont te klein, heupen te smal, huid te blank, would not hit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
jij bangt alleen dikke papzakken vriendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kont te klein, heupen te smal, huid te blank, would not hit.
Gewoon chicks met goede heupen, of een beetje chubby ja. Ik houd niet van die atletische dames (nohomo).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij bangt alleen dikke papzakken vriend
die sma is kk geil
ait nice als dat je ding is togquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon chicks met goede heupen, of een beetje chubby ja. Ik houd niet van die atletische dames (nohomo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |