abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124341690
Haaj,

De laatste tijd voel ik me alsof ik nergens meer in staat toe ben. Ik ben de hele dag door dood moe en kom nauwelijks meer de trap af. Ook heb ik nergens meer trek in en na 2 happen van me avond eten kan ik niets meer op.
Mijn dagritme ziet er zo uit:
7 uur opstaan - 8 uur naar school - rond 4 uur thuis - huiswerk maken - eten - maandag, dinsdag en vrijdag om half 6 naar werk / woensdag majorette / donderdag huiswerk - na werk rond half 10 thuis en huiswerk afmaken / na majorette ook huiswerk afmaken - tv kijken - rond 11 uur slapen
Wat doe ik fout? Of zou ik kunnen hebben? Ik weet me namelijk geen raad meer en word er beetje gek van.

Xx-

Nog even een bijwerking..
Gister is het enigste wat ik heb gedaan dat ik ging werken en ik heb me gala jurk gepast die gister binnen is gekomen. Ik heb van school vrij genomen omdat het echt slecht ging en ik al helemaal buiten adem was toen ik de deur van me slaapkamer bereikte. Vandaag al sinds dat ik wakker ben voel ik me nog slechter. Het heeft dus niets te maken met me drukke schema. Ik ben trouwens 16 jaar.

[ Bericht 23% gewijzigd door Le-pain op 23-03-2013 15:43:19 ]
pi_124341734
De huisarts kan het je vertellen. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124341781
Misschien een vorm van Pfeiffer :s)
Nieuw is niet altijd beter.
pi_124341785
kan simpelweg een tekort zijn aan iets.

Vitamine gebrek, ijzer tekort, te weinig slaap.

Ik zou ook eens langs de huisarts gaan, bloedonderzoekje doen.
pi_124341796
Ja, dacht ik ook al aan. Alleen zo wijnig tijd meer over met al me huiswerk ensoow.. En anders kan ik weer nakomen.. ><
pi_124341810
Okii, tnxzz.
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:39:37 #7
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_124341818
Naar de huisarts gaan mag gewoon onder schooltijd hoor.
pi_124341878
Ik zit in examenperiode dus wil niet al te veel missen.. : \
Als ik naar de huisarts zou gaan, zou ik dat pas na examen doen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:42:16 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_124341916
Ik zou dan juist nu tijd maken zodat je er de rest van het schooljaar nog wat aan hebt. Neem tenminste aan dat moe en futloos zijn het leren voor je examens ook niet makkelijker maakt.
pi_124341984
Nee, klopt ook weer.
Moet over tijdje sws nog terug naar de huisarts. Zal dan meteen ff vragen voor een bloedtest.
Heb alleen niets aan het antwoord van de vorige keer.
Rond januari had ik ook last van zoiets, alleen dan veel minder erg. Toen vond ie het onnodig om een bloedonderzoek te doen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:12:16 #11
396386 sturmpie
for night & nature
pi_124342932
eet eens wat meer fruit
eet je wel lekker ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_124343182
Ik herken het, heb er ongeveer 3 jaar mee doorgesukkeld tot het helemaal niet meer ging. De dokter consteerde dat het een Burnout was. Ben inmiddels bijna een half jaar thuis maar werk al wel weer 3 halve dagen per week.
pi_124343446
@sturmpie eigg bijna nooit. gister toevallig wel, maar daarvoor is het alweer weet ik veel hoelang geleden.. en lekker eten over het algemeen wel ja

@harryvandesunwep burnout? wat is dat?? gelukkig gaat het nu wel weer beter met je
pi_124348820
Ik herken dit wel heel erg. Ben er meerdere keren mee naar de huisarts geweest, maar nooit iets kunnen vinden. Na een jaar of drie heeft de huisarts geconstateerd dat de moeheid telkens rond dezelfde periode terugkeerde.

We hebben hier toen over gepraat en eigenlijk kon het maar één ding zijn: Najaarsmoeheid ofwel winterdepressie. Je voelt je dan in de wintermaanden enorm moe en futloos door onder andere het gebrek aan vitamine D, dat normaliter verwekt wordt door zonlicht. In mijn geval was er dus niet veel aan de hand. Door af en toe even onder de zonnebank te gaan, voelde ik me al een stuk beter. (Dit ligt overigens wel aan welke zonnebank het is).
pi_124350518
haha oke, bedankt. Ik zal is kijken of dit ook met dat wat ik heb te maken heeft.
pi_124353834
Drink je genoeg water?

Als ik te weinig water op heb ben ik echt levensmoe
pi_124354966
Vermoeidheid kan duizend-miljoen-miljard oorzaken hebben waarvan een deel hier al langs is gekomen en een deel niet. De enige die er iets zinnigs over kan vertellen is.... de....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124358014
Dat word toch maar dokter bezoek dus..
pi_124363336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef wouter456 het volgende:
Vermoeidheid kan duizend-miljoen-miljard oorzaken hebben waarvan een deel hier al langs is gekomen en een deel niet. De enige die er iets zinnigs over kan vertellen is.... de....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, van bloedarmoede tot een te traag werkende schildklier, van een slecht matras tot een vervelende moeder.

Orienterend bloedonderzoek kan geen kwaad icm een uitgebreide anamnese.
I feel kinda Locrian today
pi_124365950
Hoe ouwd ben jee. Ik denk dat er sws wijnig aan de hand is en dat het gewoon komt doordat je pubert. Daarbij heb jee ook nog een druk schema. Maar even laten checken is natuurlijk altijd goedt.

Okii, tnxzz. ><
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_124366067
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:12 schreef sturmpie het volgende:
eet eens wat meer fruit
eet je wel lekker ?
Fruit? Waarom in godsnaam fruit.

TS, meer eten en meer water drinken. En die acht uur slaap 's nachts, hoe gaat dat? Slaap je goed en ononderbroken?

En heb je misschien ademhalingsproblemen? :)
pi_124368062
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

TS, meer eten en meer water drinken. En die acht uur slaap 's nachts, hoe gaat dat? Slaap je goed en ononderbroken?

Omdat fruit magische stoffen bevat. Duh. ><
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:04:03 #23
396386 sturmpie
for night & nature
pi_124375000
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

tip: uurtje fruit studeren ;)
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:14:04 #24
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124379781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:04 schreef sturmpie het volgende:

[..]

tip: uurtje fruit studeren ;)
tip: Ga eerst zelf eens studeren. Fruit bevat niets wat bepaalde groentes, zaden ook niet hebben. Wel zitten er teveel suikers in de je alleen maar meer dips gaan geven. Een uitgebalanceerde voeding met genoeg vitamine B12, D, ijzer, zink en in de winter met zonnig weer buiten zijn zorgt dat die dip zo een stuk minder is.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 17:14:52 #25
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_124379804
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Misschien een vorm van Pfeiffer :s)
Michelle?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')