dat pakquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kai: Do you even lift, bro?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.Fijn voor je, zet het op Marktplaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben perfect mi mang.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij nog een paar kg afvallen en zij zal het overwegen, boi
Wil je zo graag op mij bieden dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fijn voor je, zet het op Marktplaats.
Ik hou niet van 2e hands.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben perfect mi mang.
[..]
Wil je zo graag op mij bieden dan.Ben niet goedkoop hoor.
DM je nummer maar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
\
zulle we daten dan? ben nog maagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
5x vreemdgegaan met zijn linkerhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?If not now, then when.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.Ik moest gewoon hardop lachen om die schoenen. Draag je die nog steeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?
Ja, sentiment. Wil je eraan ruiken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest gewoon hardop lachen om die schoenen. Draag je die nog steeds?
Ik dacht dat je ze nog paste.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, sentiment. Wil je eraan ruiken?
Dat doe ik ook. Toen ik klein was heb ik mijn voeten laten inbinden zoals de Chinese vrouwen dat altijd deden/doen. Dit fenomeen noemen ze ook wel 'lotusvoeten'. Hierdoor zal ik op mijn 21ste (volgend jaar) superkrachten krijgen. Deze superkrachten zullen mij gegund worden door de goden buiten dit universum. Mijn doel in dit leven is mensen door de hele wereld helpen waar nodig met behulp van mijn superkrachten. Hoe graag ik ook zou willen dat ik een superieur wezen was, ben ik dat niet. Ik heb een zwak punt, maar die mag ik niet onthullen of laten zien, want dan zouden mijn aartsrivalen mij kunnen doden. Deze aartsrivalen hebben snode plannen om de wereld over te nemen en iedereen te hersenspoelen tot hun werkslaven. Tot mijn dood zal ik strijden om deze wereld, en tot mijn dood zal niemand sterven aan aids.quote:
Didn't read lol.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Toen ik klein was heb ik mijn voeten laten inbinden zoals de Chinese vrouwen dat altijd deden/doen. Dit fenomeen noemen ze ook wel 'lotusvoeten'. Hierdoor zal ik op mijn 21ste (volgend jaar) superkrachten krijgen. Deze superkrachten zullen mij gegund worden door de goden buiten dit universum. Mijn doel in dit leven is mensen door de hele wereld helpen waar nodig met behulp van mijn superkrachten. Hoe graag ik ook zou willen dat ik een superieur wezen was, ben ik dat niet. Ik heb een zwak punt, maar die mag ik niet onthullen of laten zien, want dan zouden mijn aartsrivalen mij kunnen doden. Deze aartsrivalen hebben snode plannen om de wereld over te nemen en iedereen te hersenspoelen tot hun werkslaven. Tot mijn dood zal ik strijden om deze wereld, en tot mijn dood zal niemand sterven aan aids.
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.Zelden zo'n baws kind gezien en ik ben niet sarcastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?
This isn't even my final form.
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.2 jaar geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |