Hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
5x vreemdgegaan met zijn linkerhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?If not now, then when.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.Ik moest gewoon hardop lachen om die schoenen. Draag je die nog steeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?
Ja, sentiment. Wil je eraan ruiken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest gewoon hardop lachen om die schoenen. Draag je die nog steeds?
Ik dacht dat je ze nog paste.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, sentiment. Wil je eraan ruiken?
Dat doe ik ook. Toen ik klein was heb ik mijn voeten laten inbinden zoals de Chinese vrouwen dat altijd deden/doen. Dit fenomeen noemen ze ook wel 'lotusvoeten'. Hierdoor zal ik op mijn 21ste (volgend jaar) superkrachten krijgen. Deze superkrachten zullen mij gegund worden door de goden buiten dit universum. Mijn doel in dit leven is mensen door de hele wereld helpen waar nodig met behulp van mijn superkrachten. Hoe graag ik ook zou willen dat ik een superieur wezen was, ben ik dat niet. Ik heb een zwak punt, maar die mag ik niet onthullen of laten zien, want dan zouden mijn aartsrivalen mij kunnen doden. Deze aartsrivalen hebben snode plannen om de wereld over te nemen en iedereen te hersenspoelen tot hun werkslaven. Tot mijn dood zal ik strijden om deze wereld, en tot mijn dood zal niemand sterven aan aids.quote:
Didn't read lol.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Toen ik klein was heb ik mijn voeten laten inbinden zoals de Chinese vrouwen dat altijd deden/doen. Dit fenomeen noemen ze ook wel 'lotusvoeten'. Hierdoor zal ik op mijn 21ste (volgend jaar) superkrachten krijgen. Deze superkrachten zullen mij gegund worden door de goden buiten dit universum. Mijn doel in dit leven is mensen door de hele wereld helpen waar nodig met behulp van mijn superkrachten. Hoe graag ik ook zou willen dat ik een superieur wezen was, ben ik dat niet. Ik heb een zwak punt, maar die mag ik niet onthullen of laten zien, want dan zouden mijn aartsrivalen mij kunnen doden. Deze aartsrivalen hebben snode plannen om de wereld over te nemen en iedereen te hersenspoelen tot hun werkslaven. Tot mijn dood zal ik strijden om deze wereld, en tot mijn dood zal niemand sterven aan aids.
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.Zelden zo'n baws kind gezien en ik ben niet sarcastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?
This isn't even my final form.
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.2 jaar geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirin' outfit?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Kijk jongens, kwam deze laatst tegen. Als kleine Yuri wist ik al dat ik later een bodybuilder wou worden.
Mirin' outfit?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je er zo uitziet maak je misschien kans op een date met mij.Of als ze 12 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Het zegt wel iets over je beperkte voorstellingsvermogen als je bij een Alpha-Female denkt aan een zo mannelijk mogelijke vrouw. Waarom zou een alpha vrouw zoveel mogelijk op een man moeten lijken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker man een wijf die ze tiete eraf heb getraind
fucking schmerig walgelijk een wijf moet vorme hebbe
En deels dit. Een Alpha Female is voor mij een vrouw die vooral een superieure vrouw is in de zin van:quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij doelt niet per se op lichamelijke eigenschappen van een alpha-female maar karakteristieke eigenschappen.
Het is net een kont of de onderkant van je hangzak.quote:
Je vindt m'n pecs lelijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het is net een kont of de onderkant van je hangzak.
Evenals als je abs.quote:
Ik heb net een Mini cooper S gekochtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over je beperkte voorstellingsvermogen als je bij een Alpha-Female denkt aan een zo mannelijk mogelijke vrouw. Waarom zou een alpha vrouw zoveel mogelijk op een man moeten lijken?
[..]
En deels dit. Een Alpha Female is voor mij een vrouw die vooral een superieure vrouw is in de zin van:
- vrouwelijk qua uiterlijk, dus wel heupen, billen, borsten, een taille en een vrouwelijk gezicht
- sterk/fit/(licht)gespierd//fertiel
- slim
- zelfstandig
- onafhankelijk
- met een eigen mening
Zeg maar het tegenovergestelde van een dom, onzeker hertje dat blij is als haar mannetje een autootje voor haar koopt. Een Alpha vrouw koopt die gewoon zelf (en dan niet een Mini, maar een echte BMW (3-serie coupe bv.).
kk lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van m'n hammies?
dat ben jij niet bitchquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke respect! Well donequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
tranny assquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Kont te klein, heupen te smal, huid te blank, would not hit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
jij bangt alleen dikke papzakken vriendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kont te klein, heupen te smal, huid te blank, would not hit.
Gewoon chicks met goede heupen, of een beetje chubby ja. Ik houd niet van die atletische dames (nohomo).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij bangt alleen dikke papzakken vriend
die sma is kk geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |