myfitnesspal al gepobeerd?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 16meter het volgende:
wat is goeie site om je kcal intake bij te houden
dat je gewoon voedingsmiddelen uit een lijst kunt kiezen en hij alles optelt incl macro's
http://cronometer.com/quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 16meter het volgende:
wat is goeie site om je kcal intake bij te houden
dat je gewoon voedingsmiddelen uit een lijst kunt kiezen en hij alles optelt incl macro's
Mag ik er een stuk of 5 dan ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hem laatst bij m'n order genomen omdat ik niks ander wist. Heb serieus al 15 van die normale shakers nog in verpakking in de kast staan hier.
ik pak altijd die bidons en ze deel uit aan vrienden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hem laatst bij m'n order genomen omdat ik niks ander wist. Heb serieus al 15 van die normale shakers nog in verpakking in de kast staan hier.
ik heb die shaker met die extra compartiment onder voor mijn tren shot in de kleedkamerquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:05 schreef Mopst3r het volgende:
Mensen die geen Shaker Pro twv 9.90 hebbensloebers
ecto's
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
Als een baas!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Daarom eis ik altijd shit die niet tussen die goodies staat, omdat ik er geen fuck aan heb.
Jij heb dus gewoon huismerkquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:24 schreef 16meter het volgende:
ja is ook beter ik zweer de bij neem hem al jaren heb m op aanrade van me maat n keer gekogt sinds dien niks anders meer voor mij
niet voor niks is golden standaard de nr 1 whei eiwit ter wereld
gr gr arie
Beter inderdaad ze kunnen echt gaan stinken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gebruik mijn bekers ongeveer 3 weken en gooi ze dan weg. De voorraad dunt inmiddels een beetje uit.
Dat is je bovenlip.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter inderdaad ze kunnen echt gaan stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |