t0ch jammer dat deze mensen niet mee doen met Mr Olympia, met zo'n triceps win je geheid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Skullcrushers; all day errr day
[ afbeelding ]
Dat komt ws. door de rest van je browserhistoriequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
lekker wijven gewillig webcam naakt lekker lekker goedkoop in de buurt
ik krijg altijd ladyboys, nooit wat lekkersquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
lekker wijven gewillig webcam naakt lekker lekker goedkoop in de buurt
Moet je je vriending ook niet op je computer laten!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik krijg altijd ladyboys, nooit wat lekkers
brazilie moet wel jouw favoriete vakantieland zijn of niet?quote:
Ik schat van wel, maar nog nooit geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef Seam het volgende:
[..]
brazilie moet wel jouw favoriete vakantieland zijn of niet?
Prostitutes everywherequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik schat van wel, maar nog nooit geweest.
Misschien toch maar eens naartoe gaan.
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die postte ik net idd![]()
would berry
Ik vind het sexy. Waarom? Geen idee, gewoon instant boner.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?
Haha oke dan, heb je nog dreadlocks?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het sexy. Waarom? Geen idee, gewoon instant boner.
Echt niet normaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zij is half Braziliaans. Denk dat je gelijk hebt Seam.
Nee al meer dan een jaar niet meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha oke dan, heb je nog dreadlocks?
Oke, heb je zo nog bewaard, je dreadlocks?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee al meer dan een jaar niet meer. En ik ben ook geen ecto meer gelukkig
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke, heb je zo nog bewaard, je dreadlocks?
Lingerie van maken, die zij kan dragen, waar ze pics van kan maken, en op FOK! kan posten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?
Ik had er nog een trui van willen maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?
Ik vind het altijd zo triest dat misc haat op 4chan terwijl de helft van de humor afkomstig is van 4chan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit topic![]()
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147446563&page=1
En deze.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145430741&page=1
lkkre tog gwn kkhrd sanka pompaquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zij is half Braziliaans. Denk dat je gelijk hebt Seam.
Omdat hij weet wat een echte vrouw is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?
Ja togquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat hij weet wat een echte vrouw is.
De afgunst druipt er vanaf dus gtfo.
persies en as je na dr kop kykt is t ook nie eg een beutyquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef seto het volgende:
Ze worden ook alleen nog een beetje gered door hun jeugd, na hun 25e worden het gewoon zeugen.
Ze weet hoe kip klaarmaakt je zusje nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef seto het volgende:
Ze worden ook alleen nog een beetje gered door hun jeugd, na hun 25e worden het gewoon zeugen.
Juist wel, fucking curves in die jurk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit gaat er in een fatsoenlijke strakke jurk al niet meer uit zen.
Waar zie je me over planken praten? De hierboven geposte chicks zijn geen mooie zandlopertjes met goeie billen meer, dit zijn peren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist wel, fucking curves in die jurk.
Planken in een jurk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |