quote:De naam “What the F#ck Stack” is gekozen omdat het de meest gehoorde opmerking was van de tientallen test personen die de Stack geprobeerd hebben. Na een week van gebruik zeiden de meesten nadat ze in de spiegel keken “What the F#ck! Zoveel verschil na 1 week is niet normaal!”
ja daarom de verhalen zijn positief ik ga denk ik kopenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef seto het volgende:
De naam “What the F#ck Stack” is gekozen omdat het de meest gehoorde opmerking was van de tientallen test personen die de Stack geprobeerd hebben. Na een week van gebruik zeiden de meesten nadat ze in de spiegel keken “What the F#ck! Zoveel verschil na 1 week is niet normaal!”
stack met zmaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/what-fck-stack/
wat de fuck stack
iemand ervaring met deze? ik wil gwn kk hard kunnen pompen op deze stack gaat dat lukken hier mee?
ik wil wel berichten schrijven voor bnf shopquote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
Zouden die mensen van BnF nu ook dubbel liggen om het schrijven van de omschrijvingen?
Ik wil wel dat jij berichten schrijft voor BnF.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik wil wel berichten schrijven voor bnf shop
best wel goed dus!!!quote:Roberto baggio - 11 maart 2013 07:12
Beoordeling:
Goed spul gebruik het.nu 6weken, tijdens en direct na training opgepompt gevoel. 2kg massa aangekomen maar train wel minimaal 4 keer in de week
2kg massa in 6 weken
ik ben egt serjeus bezig hoor maar doe geen gekke dingen zoals eiwitshekies ofzo gew magere kaas met crackersquote:Op maandag 25 maart 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
Sinds wanneer gaan we in dit topic serieus posten?
ik heb ook een crack, onderaan me ruggquote:Op maandag 25 maart 2013 21:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ben egt serjeus bezig hoor maar doe geen gekke dingen zoals eiwitshekies ofzo gew magere kaas met crackers
Srs mijn reactie was ook WTF, ik had na 1 week opeens een kut, teveel aromatisering, we'll geodon roids bij B&Fquote:
dan wordt je gelijk aangenomen, laatst nog de buruh veraattan?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga bij de woute sollicitere tog voor agent
wee iemand of ze plas/bloed controlere op drugs of anabole? net een kuurtje tren gezet en regelmatig gebruik ik coke
als non verader maak je geen kans, je mot de snitchfaktur hebbuhquote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bn geen kk verader vriend ik wil sws gwn bij at team ma moet dan eerst popo zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |