hehe das vlakbij mijquote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, ik moet elke keer lachen om deze Turk, het wordt niet saai. Vooral wanneer die de camera ziet.
Goede teen.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doet iets met palen.
Prachtig inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
en alleen omdat hij zijn gordel niet om hadgeweldig
Coca Cola -> Coca Cola Vanilla -> Coca Cola Light -> Coca Cola Zeroquote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Coca Cola -> Coca Cola Light -> Coca Cola Zero
kek plaatje is datquote:
hier kan ik mij wel in vinden; beter geen cola trouwensquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Coca Cola -> Coca Cola Vanilla -> Coca Cola Light -> Coca Cola Zero
fucking hell, what a teenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doet iets met palen.
PEPSI REGULARquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik rangschikte het van 'ongezond' naar 'gezond'.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik dacht van wel te zuipen naar niet te zuipenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik rangschikte het van 'ongezond' naar 'gezond'.
Ja dat d8 ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht van wel te zuipen naar niet te zuipen
Ik drink het niet, maar ik meende dat Zero nu wel beter smaakt. Niet dus?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht van wel te zuipen naar niet te zuipen
er zit coke in man, waarvoor denk je dat het woord "coca" voor staat.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Troll. Vroeger wel ja, tegenwoordig niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zit coke in man, waarvoor denk je dat het woord "coca" voor staat.
Sinds is coca-cola zero drink...quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zat coke in. injection elevenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zit coke in man, waarvoor denk je dat het woord "coca" voor staat.
wijfendrankjes zullen wijfenbrankjes blijven.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik drink het niet, maar ik meende dat Zero nu wel beter smaakt. Niet dus?
Cola light is voor wijfjes en cola zero voor eckte mannen. Nu is het zo dat ik cola zero ook lekkerder vond minder die zoetstof-smaak.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef Seam het volgende:
[..]
wijfendrankjes zullen wijfenbrankjes blijven.
oh mijn NL is volgens mij een beetje krom.
Melk is voor de eckte mannen om groot te worden. Thuis, in de bios, in de club, in de gym.... overal!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cola light is voor wijfjes en cola zero voor eckte mannen. Nu is het zo dat ik cola zero ook lekkerder vond minder die zoetstof-smaak.
Met je pak melk naar de biosquote:Op zondag 24 maart 2013 20:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Melk is voor de eckte mannen om groot te worden. Thuis, in de bios, in de club, in de gym.... overal!
rum is voor echte mannen, niet die chemische shit!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cola light is voor wijfjes en cola zero voor eckte mannen. Nu is het zo dat ik cola zero ook lekkerder vond minder die zoetstof-smaak.
vroeger werden koeien geslacht door echte mannen met de handquote:Op zondag 24 maart 2013 20:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Melk is voor de eckte mannen om groot te worden. Thuis, in de bios, in de club, in de gym.... overal!
proeven?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta op een stick. Zelf ijsjes maken met yoghurt en vers fruit.
Dat deden wij vroeger altijd, eigen waterijsjes maken!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta op een stick. Zelf ijsjes maken met yoghurt en vers fruit.
Ik zal er wel eentje opsturenquote:
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat deden wij vroeger altijd, eigen waterijsjes maken!
Epimedium, ofwel elfenbloem. Ik heb een stuk of 7 verschillende soorten/cultivars in mijn volkstuin staan als sierplant. Ik ben bekend met de naam geil geitenkruid en de toepassing in China geloof ik als afrodisiacum, maar heb er nooit mee geëxperimenteerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met geile geit onkruid? schijnt je test met 400% te verhogen
Je vast nu voor niks. Dus gewoon dooreten nu. Volgende dag weer een kans.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
kuuttttt ik heb me kwark 3 minuten te laat op terwijl ik maar tot 22:00 uur mag eten. weet iemand hoe erg dit is? ik doe IF namelijk
Zomer komt eraan héquote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens wat is dat met die aankom-topics?
LIF / aankomen
LIF / Geen lichaam
LIF / Groter en gespierder worden
LIF / Weight Loss Surgery deel 20quote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga denk ik een maagband zetten
iemand ervaring hier mee?
kan toch wel ffquote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha ze denken ff snel buff worden in 3 maanden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
kut man ik dan eet ik voor niks 50gram eiwitten uit m ekwark voor het slapenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongonss!! Hoeveel eiwitten kan je lichaam maximaal opnemen per maaltijd? Ik dacht 30 g maar zag ook 20 g.
http://www.giantpt.com/vo(...)ver-onze-bouwstoffen
Deze site zegt weer van niet.
3 gram per kg lichaamsgewicht. Gg nierstenenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongonss!! Hoeveel eiwitten kan je lichaam maximaal opnemen per maaltijd? Ik dacht 30 g maar zag ook 20 g.
Ik denk zelf een beetje dat het per lichaam verschilt. Dat het ook een kwestie van hoe snel je metabolisme werkt is.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kut man ik dan eet ik voor niks 50gram eiwitten uit m ekwark voor het slapen
gewoon nierdialyse ga ik doenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
3 gram per kg lichaamsgewicht. Gg nierstenen
Als je serieus bent dan moet je naar het andere topic.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
NOU DAN WIL IK NU ONOMSTOTELIJK BEWIJS VAN JEquote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat max eiwitten per uur keiharde broscience is.
Hier wordt vaker gepost en ben nu een schema aan het maken voor iemand vandaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je serieus bent dan moet je naar het andere topic.
Ja ik dacht dat de rest werd opgeslagen in vet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Waarschijnlijk ooit ontstaan uit studies die aantonen dat ca. 30 gram eiwit uit whey (= ca. 3 gram leucine) een maximaal anabool respons geeft aan spiersynthese na een trainingsprikkel.
Dat is een eigen leven gaan leiden met broscience en mensen die geen flauw idee waar ze het over hebben behalve 'huuuu eiwit is goed'.
jij?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier wordt vaker gepost en ben nu een schema aan het maken voor iemand vandaar.
Andere topic wordt genoeg bekeken.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier wordt vaker gepost en ben nu een schema aan het maken voor iemand vandaar.
neequote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat de rest werd opgeslagen in vet.
ja net als carbs in de avond moet j eook niet doen gaat meteen na je vetquote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat de rest werd opgeslagen in vet.
is goedkoop, na 3 frietjes zit je al volquote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
geen groenten,mannnnquote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn voeding rondom het trainen:
1,5 uur : 3 broodjes pindakaas
30 min : wheyshake + NOxplode
5 min : BCAA's
tijdens : Dextro
5 min na : BCAA's
30 min na : wheyshake + maaaagniifiiceennntttt
1,5 uur na : 3 broodjes pindakaas
Ik mis de 500mg test.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
rook je die bcaa's of injecteer je ze?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
waarom kk groente ete? je raakt er kk vol vn terwijl je ook kk veel eiwitte had kenne ete in dezeldfe tijd tog?quote:
anders vit DD tekort, jaaa togquote:Op zondag 24 maart 2013 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waarom kk groente ete? je raakt er kk vol vn terwijl je ook kk veel eiwitte had kenne ete in dezeldfe tijd tog?
zitte wel genoeg proteieren in goed zoquote:Op zondag 24 maart 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil mijn ogen nu uit mijn kop trekken en opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |