Hier ga je al de mist in door dit te denken. Ik dacht het ook. "Ik zal wel een snel werkende schildklier hebben". Als je alles op een rijtje zet wat je eet op een dag, ziet het er toch allemaal wat minder goed uit dan je denkt.quote:
Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef Travel. het volgende:
[..]
Weet niet wat het is maar gewoon een kwestie van meer calorieën eten dan je kan verbranden
Wist niet waar de afkortingen voor stonden.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.
Nu je daarover begint denkt 't ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef TNA het volgende:
Het antwoord is altijd hetzelfde: je traint en eet te weinig.
Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Nu je daarover begint denkt 't ook.
Ik eet smorgens niks
Smiddags 6x brood met kaas
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..
en tja dat was het wel zo'n beetje..
Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' etenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.
En dat noem je best wel goed etenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..
Haha ik ben zelf ook maar een beginner.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef iviperz het volgende:
[..]
Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' eten
alvast bedankt
En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
Dat is inderdaad geen eten, ik ontbijt niet, maar tussen middag, 6 a 8 broodjes, en s'avonds meestal 1.5 bord eten, echt mensen die niet etenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.
Ik zie dat je wel aan fitnessen doet. Hoe regelmatig ga je eigenlijk?
Via je huisarts. Diëtist geeft je informatie over gezonde voeding.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef iviperz het volgende:
@beach ok
@woest nee vet is OOK voor mij slecht
@euphoria ehm waar vind ik ze? nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |