hehe das vlakbij mijquote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, ik moet elke keer lachen om deze Turk, het wordt niet saai. Vooral wanneer die de camera ziet.
Goede teen.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doet iets met palen.
Prachtig inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
en alleen omdat hij zijn gordel niet om hadgeweldig
Coca Cola -> Coca Cola Vanilla -> Coca Cola Light -> Coca Cola Zeroquote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Coca Cola -> Coca Cola Light -> Coca Cola Zero
kek plaatje is datquote:
hier kan ik mij wel in vinden; beter geen cola trouwensquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Coca Cola -> Coca Cola Vanilla -> Coca Cola Light -> Coca Cola Zero
fucking hell, what a teenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doet iets met palen.
PEPSI REGULARquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik rangschikte het van 'ongezond' naar 'gezond'.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik dacht van wel te zuipen naar niet te zuipenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik rangschikte het van 'ongezond' naar 'gezond'.
Ja dat d8 ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht van wel te zuipen naar niet te zuipen
Ik drink het niet, maar ik meende dat Zero nu wel beter smaakt. Niet dus?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht van wel te zuipen naar niet te zuipen
er zit coke in man, waarvoor denk je dat het woord "coca" voor staat.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Troll. Vroeger wel ja, tegenwoordig niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zit coke in man, waarvoor denk je dat het woord "coca" voor staat.
Sinds is coca-cola zero drink...quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zat coke in. injection elevenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zit coke in man, waarvoor denk je dat het woord "coca" voor staat.
wijfendrankjes zullen wijfenbrankjes blijven.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik drink het niet, maar ik meende dat Zero nu wel beter smaakt. Niet dus?
Cola light is voor wijfjes en cola zero voor eckte mannen. Nu is het zo dat ik cola zero ook lekkerder vond minder die zoetstof-smaak.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef Seam het volgende:
[..]
wijfendrankjes zullen wijfenbrankjes blijven.
oh mijn NL is volgens mij een beetje krom.
Melk is voor de eckte mannen om groot te worden. Thuis, in de bios, in de club, in de gym.... overal!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cola light is voor wijfjes en cola zero voor eckte mannen. Nu is het zo dat ik cola zero ook lekkerder vond minder die zoetstof-smaak.
Met je pak melk naar de biosquote:Op zondag 24 maart 2013 20:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Melk is voor de eckte mannen om groot te worden. Thuis, in de bios, in de club, in de gym.... overal!
rum is voor echte mannen, niet die chemische shit!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cola light is voor wijfjes en cola zero voor eckte mannen. Nu is het zo dat ik cola zero ook lekkerder vond minder die zoetstof-smaak.
vroeger werden koeien geslacht door echte mannen met de handquote:Op zondag 24 maart 2013 20:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Melk is voor de eckte mannen om groot te worden. Thuis, in de bios, in de club, in de gym.... overal!
proeven?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta op een stick. Zelf ijsjes maken met yoghurt en vers fruit.
Dat deden wij vroeger altijd, eigen waterijsjes maken!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fanta op een stick. Zelf ijsjes maken met yoghurt en vers fruit.
Ik zal er wel eentje opsturenquote:
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat deden wij vroeger altijd, eigen waterijsjes maken!
Epimedium, ofwel elfenbloem. Ik heb een stuk of 7 verschillende soorten/cultivars in mijn volkstuin staan als sierplant. Ik ben bekend met de naam geil geitenkruid en de toepassing in China geloof ik als afrodisiacum, maar heb er nooit mee geëxperimenteerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met geile geit onkruid? schijnt je test met 400% te verhogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |