Pasta met veel vleesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:56 schreef meloenboom het volgende:
Ik ben van plan deze maand inderdaad nog te stoppen vorige poging was mislukt na 6 dagen.
En ik eet redelijk veel is er voedsel waar je echt snel van aankom.
Dat is niet zo verstandig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:58 schreef Trebo het volgende:
Of gewoon een paar weken het mcdonalds dieet.
whut?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:59 schreef meloenboom het volgende:
[..]
Ja dat zou niet slim in mijn geval voor niet niemand eigenlijk
2 liter volle melk per dag drinken...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:56 schreef meloenboom het volgende:
Ik ben van plan deze maand inderdaad nog te stoppen vorige poging was mislukt na 6 dagen.
En ik eet redelijk veel is er voedsel waar je echt snel van aankom.
Ja kom je van noten aan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
Dat zou dus ook betekenen dat je die 2 kilo ook weer in een week kwijt kunt zijn. Zorg dat je gestaag aankomt, want anders blijf je bezig.
Eet daarbij gezond en niet te vet. Vet is niet erg, zolang het maar onverzadigd is. Proteïne is goed (ei, melk noten) en een bruine boterham is ook niet verkeerd.
Moet je er wel veel van eten. Ik eet ze 's avonds i.p.v. een zak chips. Ik ben vrij mager maar word gestaag iets zwaarder. En ik ben het ook niet in een week kwijt.quote:
Ok veel melk dat is een goede en niet te moeilijk lijk me.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2 liter volle melk per dag drinken...
1400 calorien per dag extra.. per week 8400.
Ze zeggen dat 7000 calorien ongeveer 1 kilo is.... Dus de 2 kilo zal je niet halen maar hey, dit is wel een hele simpele aanpassing.
Ok Brinta kan ik ook proberen krijg alleen dat spul altijd zo moeilijk weg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:03 schreef Dimens het volgende:
Begin de dag met Brinta. Dat is een goede start van de dag. Als je een blender hebt ook lekker met banaan wat goed is voor snelle suikers en dus snelle energie.
Dat probleem had ik eerst ook. Nu gaat het een stuk beter.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef meloenboom het volgende:
[..]
Ok Brinta kan ik ook proberen krijg alleen dat spul altijd zo moeilijk weg.
Brintaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:03 schreef Dimens het volgende:
Begin de dag met Brinta. Dat is een goede start van de dag. Als je een blender hebt ook lekker met banaan wat goed is voor snelle suikers en dus snelle energie.
Oh ok dus dat word wel minder na een tijdje dus moet zeggen dat ik het nooit ook echt heb doorgezet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat probleem had ik eerst ook. Nu gaat het een stuk beter.
Kaneel erbij kan het misschien wat eetbaarder maken ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Brinta
Bazenvoedsel
Brinta met plakjes banaan
Brinta met plakjes banaan en een beetje kaneel en suiker![]()
Dat brengt het naar de gewenste culinaire hoogte.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:10 schreef meloenboom het volgende:
[..]
Kaneel erbij kan het misschien wat eetbaarder maken ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |