Op een gegeven moment is het niet enkel meer de smaak die een verzadigd gevoel geeft maar ook meer spier.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:09 schreef meloenboom het volgende:
[..]
Oh ok dus dat word wel minder na een tijdje dus moet zeggen dat ik het nooit ook echt heb doorgezet.
Ik ben van plan te gaan joggen, simpele gewichts-oefeningen te gaan doen en push ups etc..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het niet enkel meer de smaak die een verzadigd gevoel geeft maar ook meer spier.
Je moet trouwens ook wel trainen. Met alleen eten kom je er niet.
Thanxs Fanta-stickquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
SPT / [Bodybuilding] #331 Body Beast Cave
Lees de OP eens goed door TS, gezond aankomen. Succes.
Met dat ijzersterke doorzettingsvermogen van jou moet op een gezonde manier aankomen geen enkel probleem zijn..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:56 schreef meloenboom het volgende:
Ik ben van plan deze maand inderdaad nog te stoppen vorige poging was mislukt na 6 dagen.
En ik eet redelijk veel is er voedsel waar je echt snel van aankom.
Thanxsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met dat ijzersterke doorzettingsvermogen van jou moet op een gezonde manier aankomen geen enkel probleem zijn..
OK Bedankt zal het doornemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:01 schreef superdrufus het volgende:
De term die ze op de sportschool hanteren is bulken. Om te bulken moet je goed eten. Dingen zoals koolhydraten, eiwitten en vetten eten dus.
http://www.fitness-weetjes.nl/bodybuilding/bulken/
Succes gegarandeerd. Eventueel GOMAD erbij als je echt snel wilt aankomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:08 schreef fathank het volgende:
3500 kcal per dag.
Babylovers Starting Strength.
Kom je nog niet aan moet je meer eten.
0.5 kg per week is elke dag 500 kcal boven behoefte eten. Eigenlijk kun je prima een kg per week aankomen, maar reken maar dat het grootste gedeelte daarvan vetmassa zal zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:40 schreef meloenboom het volgende:
Wat is volgens jullie dan wel een realistisch gewicht om per week aan te komen?
Noten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:02 schreef meloenboom het volgende:
[..]
Ok veel melk dat is een goede en niet te moeilijk lijk me.
Nog meer tips?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |