SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Speciaal voor ActaOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Staat er in hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Moet je maar niet denigrerend doen tegen de UvAquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wat is er mis met de WOR?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet je maar niet denigrerend doen tegen de UvA![]()
![]()
Ooit wel eens "leuke" wetgeving tegengekomen?quote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Graag. Helaas werk en zulks.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Yreal het volgende:
oke, wil er iemand hier met mij naar de burgerbar dinsdag?![]()
Volgens mij heeft iedereen komende week tentamens...quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Yreal het volgende:
Ik wil een andere keer best met je een burger eten. Goede kans dat ik er dinsdag ook ben. Maar ik zit de hele dag in het bushuis of de UB, scoor snel even een burger en ga dan naar het World Fashion Centre. Ik heb echt geen tijd of behoefte voor gezelschap, hoe asociaal dat ook mag klinken.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Yreal het volgende:
Zoals gezegd, studie en zulks.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Yreal het volgende:
oke, wil er iemand hier met mij naar de burgerbar dinsdag?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Over het World Fashion Centre gesproken; heeft iemand er ooit een tentamen gemaakt? Hoe kom ik er en waar moet ik dan naartoe?![]()
![]()
WFC, daar moet ik deze week ook twee keer naar toe. Graflocatie.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil een andere keer best met je een burger eten. Goede kans dat ik er dinsdag ook ben. Maar ik zit de hele dag in het bushuis of de UB, scoor snel even een burger en ga dan naar het World Fashion Centre. Ik heb echt geen tijd of behoefte voor gezelschap, hoe asociaal dat ook mag klinken.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zat wetgeving die ik wel als leuk wil bestempelen .quote:Op zondag 24 maart 2013 16:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ooit wel eens "leuke" wetgeving tegengekomen?![]()
ik wilde net hetzelfde vragenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
Over het World Fashion Centre gesproken; heeft iemand er ooit een tentamen gemaakt? Hoe kom ik er en waar moet ik dan naartoe?![]()
![]()
Hoezo? Ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
WFC, daar moet ik deze week ook twee keer naar toe. Graflocatie.![]()
![]()
Metro 50quote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
Over het World Fashion Centre gesproken; heeft iemand er ooit een tentamen gemaakt? Hoe kom ik er en waar moet ik dan naartoe?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Houden zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wat zit daar ? De Frank Govers Academy ?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
Maak je nou echt een grap over een ontwerper die overleed toen ik drie was?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat zit daar ? De Frank Govers Academy ?![]()
Ergste locatie is toch wel de RAI geweest. Wat een fabriekshal was dat met iets van 15 verschillende studies allemaal een tentamen maken
Verder wel terecht heur. Ik zit een beetje in de ruimte die Seth Gaaikema en Tong hebben opengelaten.quote:![]()
Maar Bob, waar moet ik nou naartoe als ik bij dat Fashion Centre ben?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ergste locatie is toch wel de RAI geweest. Wat een fabriekshal was dat met iets van 15 verschillende studies allemaal een tentamen maken![]()
Wie?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Verder wel terecht heur. Ik zit een beetje in de ruimte die Seth Gaaikema en Tong hebben opengelaten.![]()
![]()
De vermoeidheid begint toe te slaan en het aantal schoonheden lijkt alleen maar toe te nemen..
Dilemma's..![]()
Vraag of ze even willen pauzerenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef Speedy_T het volgende:
De vermoeidheid begint toe te slaan en het aantal schoonheden lijkt alleen maar toe te nemen..
Dilemma's..![]()
![]()
Google hč, prachtige uitvindingquote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Bob, waar moet ik nou naartoe als ik bij dat Fashion Centre ben?
http://www.student.uva.nl(...)-96EDA8D0C69143BD#p5Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat had ik al gevonden maar daar heb je toch niets aanquote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Google hč, prachtige uitvinding
http://www.student.uva.nl(...)-96EDA8D0C69143BD#p5![]()
Hoezo niet? Moet je bij je hand worden genomen, of wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had ik al gevonden maar daar heb je toch niets aanOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)p=12,50.19,,0,-17.54quote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had ik al gevonden maar daar heb je toch niets aan![]()
![]()
Godverdomme. Kutkoters.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maak je nou echt een grap over een ontwerper die overleed toen ik drie was?![]()
Pax, achteraf gezien ben ik toch wel blij met Duchateau, want nu komen van die vragen die mij bekend zijn en hij 't verteld heeft![]()
![]()
Dat moet een vermoeiende man zijn dan...quote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een soort Tong maar dan IRL. Vraag het je ouders.![]()
![]()
Dan niet hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moet je bij je hand worden genomen, of wat?Hahahquote:![]()
![]()
Hoe hard kun je daar ongeveer rijden ?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)p=12,50.19,,0,-17.54![]()
Succes dinsdag!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja dat had ik vorige periode met Nap, minder bij Elzingaquote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef Etsu het volgende:
Pax, achteraf gezien ben ik toch wel blij met Duchateau, want nu komen van die vragen die mij bekend zijn en hij 't verteld heeft![]()
![]()
Klopt. Grossiert in badum-tss humor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet een vermoeiende man zijn dan...![]()
Nu staan we quitte.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorige periode met Nap, minder bij Elzinga![]()
![]()
op straat of al wheeliend naar binnen?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe hard kun je daar ongeveer rijden ?![]()
Rechte weg, ervaren bestuurder, minstens 160.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker weer zonder enige reden gelimiteerd tot 50.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rechte weg, ervaren bestuurder, minstens 160.![]()
Dat moet jij maar kijken want ik heb geen idee hoe hard je daar mag en er staan geen bordjesquote:Op zondag 24 maart 2013 17:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker weer zonder enige reden gelimiteerd tot 50.![]()
En de persoon wie bedacht heeft dat er een Raad van Europa, Europese raad en Raad van de Europese Unie is mag ook echt naar een werkkamp in Siberië gestuurd worden wat mij betreft![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet jij maar kijken want ik heb geen idee hoe hard je daar mag en er staan geen bordjes![]()
![]()
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef Tchock het volgende:
En de persoon wie bedacht heeft dat er een Raad van Europa, Europese raad en Raad van de Europese Unie is mag ook echt naar een werkkamp in Siberië gestuurd worden wat mij betreft![]()
Nee, maar voor Inleiding en Constitutioneel heb ik het gewoon genegeerd en nu kan ik er echt niet meer omheenquote:![]()
Ja die zebrapaden verneuken het een beetje, maar minstens 100quote:Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
![]()
Auto sloeg gister drie keer af voor een stoplicht, weet niet wat me bezieldeVolgens mij had ik hem in z'n twee laten staan ofzo.
![]()
Teveel omgang met etsu heeft je schijnbaar vrouwelijker gemaaktquote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Paxcon het volgende:
Auto sloeg gister drie keer af voor een stoplicht, weet niet wat me bezieldeVolgens mij had ik hem in z'n twee laten staan ofzo.
![]()
En hoe precies moet iemand zonder rijlessen dat weten?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als er geen bordjes staan binnen de bebouwde kom mag je toch altijd 50?![]()
![]()
![]()
Algemene kennis enzulks?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hoe precies moet iemand zonder rijlessen dat weten?![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Teveel omgang met etsu heeft je schijnbaar vrouwelijker gemaakt![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Teveel omgang met etsu heeft je schijnbaar vrouwelijker gemaakt![]()
![]()
Opel Corsa uit 99 ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tevens, geen voertuig rijden dat niet minstens in zijn 3 nog van zijn plek komt![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tevens, geen voertuig rijden dat niet minstens in zijn 3 nog van zijn plek komtWat is 't nouquote:Op zondag 24 maart 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo eentje heeft mijn zusje ookmooi scheurijzer man
![]()
quote:
Bijna bij het laatste seizoen van White Collar![]()
Wat moet ik hierna toch kijken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef NotGuilty het volgende:
Geef het nieuwe seizoen van Enz enz toch nog een kans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef het nieuwe seizoen van Enz enz toch nog een kans?![]()
![]()
![]()
Goede smaak!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind dingen als euh... Without a trace, rizolli & isles (beetje) en cold case soms ook best leuk om te kijken?![]()
Maar dat weet je niet zeker?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Ansu het volgende:
Ik vind dingen als euh... Without a trace, rizolli & isles (beetje) en cold case soms ook best leuk om te kijken?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik volg liever series waar een beetje een doorlopend verhaal in zit, die jij noemt zijn ( net als Law & Order, losse verhalen per serie )quote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Ansu het volgende:
Ik vind dingen als euh... Without a trace, rizolli & isles (beetje) en cold case soms ook best leuk om te kijken?![]()
![]()
Ben ik niet helemaal met je eens, net zoals bij House enzo heb je wel elke keer een verschillende case, maar er zit zeker wel een doorlopend verhaal in als je het in volgorde kijkt![]()
![]()
Ken je Six Feet Under?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik volg liever series waar een beetje een doorlopend verhaal in zit, die jij noemt zijn ( net als Law & Order, losse verhalen per serie )![]()
Maar bij cold case niet toch? en bij without a trace dacht ik ook niet, die andere ken ik nietquote:Op zondag 24 maart 2013 17:57 schreef Ansu het volgende:
Ben ik niet helemaal met je eens, net zoals bij House enzo heb je wel elke keer een verschillende case, maar er zit zeker wel een doorlopend verhaal in als je het in volgorde kijkt![]()
![]()
Drama/comedy over een begrafenisonderneming. Hoewel het ook wel redelijk losse afleveringen zijn heeft het wel een doorlopend verhaal (vergelijkbaar met Suits S01). Het is overladen met prijzen en heeft een 8.8 op IMDbquote:![]()
Scandal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GTST is vast en zeker ook leuk.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Actaeon het volgende:
Volgens mij ben ik helemaal niet zo diepgaand qua series als de meeste van jullie hier.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat zul jij dan nooit weten hč.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
GTST is vast en zeker ook leuk.![]()
Ik kijk verder (rustig wekenlang) geen tv, als ik vakantie/weekend heb kijk ik naar een serie en anders meestal voor het slapen gaan een of meerdere afleveringen, zonder reclame en wanneer het mij uitkomtquote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Actaeon het volgende:
Volgens mij ben ik helemaal niet zo diepgaand qua series als de meeste van jullie hier.![]()
![]()
Ik ben vandaag tussendoor naar huis gefietst omdat ik het idee in mijn hoofd had geplant dat wellicht de oven nog aan stond.![]()
Ja dat is bij White Collar, Boston Legal en al die andere ook zo. Elke aflevering heeft een eigen verhaal maar ondertussen is er een "groter" doorlopend verhaal. Ik ga zo eens de trailer bekijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drama/comedy over een begrafenisonderneming. Hoewel het ook wel redelijk losse afleveringen zijn heeft het wel een doorlopend verhaal (vergelijkbaar met Suits S01). Het is overladen met prijzen en heeft een 8.8 op IMDbDankquote:ook even trailer kijken
![]()
Snap ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:02 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik kijk verder (rustig wekenlang) geen tv, als ik vakantie/weekend heb kijk ik naar een serie en anders meestal voor het slapen gaan een of meerdere afleveringen, zonder reclame en wanneer het mij uitkomt![]()
Dat is echt klotequote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ben vandaag tussendoor naar huis gefietst omdat ik het idee in mijn hoofd had geplant dat wellicht de oven nog aan stond.maar ik zou hetzelfde doen
![]()
Iedere aflevering begint met de dood van iemand die vervolgens het uitvaarscentrum inkomt, dat wordt gerund door (lang geleden, kan niet helemaal accuraat zijn) een weduwe en haar drie volwassen zoons. Vader is net overleden. Heel bijzonder hoe de serie extreem zwart is aangezien in iedere aflevering de dood centraal staat, maar ze drama heel goed weten te balanceren met comedy zodat je geen enkel moment het idee hebt dat je naar iets deprimerends zit te kijken, maar het ook niet overdreven of misplaatst wordt.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja dat is bij White Collar, Boston Legal en al die andere ook zo. Elke aflevering heeft een eigen verhaal maar ondertussen is er een "groter" doorlopend verhaal. Ik ga zo eens de trailer bekijken![]()
Koop een goedkope fiets en spuit (of als je bang bent voor afgeven wikkel in met tape) 'm in een felle kleur. Gegarandeerd dat hij niet gejat wordt.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:13 schreef NotGuilty het volgende:
Wat is dat, ik wil gewoon een goedkope makkelijke fiets die mensen niet zo graag willen stelen![]()
Of juist wel omdat hij zo opvaltquote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop een goedkope fiets en spuit (of als je bang bent voor afgeven wikkel in met tape) 'm in een felle kleur. Gegarandeerd dat hij niet gejat wordt.![]()
![]()
Onlogisch. Een fietsendief zal als hij de keuze heeft altijd een grijze stadfiets verkiezen boven een knalgeel of roze geval, want dat valt veel meer op en de kans dat hij er mee herkend wordt is veel groter. Dus pakt 'ie een andere.quote:![]()
Ik dacht zo:quote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onlogisch. Een fietsendief zal als hij de keuze heeft altijd een grijze stadfiets verkiezen boven een knalgeel of roze geval, want dat valt veel meer op en de kans dat hij er mee herkend wordt is veel groter. Dus pakt 'ie een andere.
Iemand die een fiets steelt verkoopt die sowieso als de wiedeweer voor een prikkie, een fiets in een knallende kleur valt juist erg op, en degene die hem koopt denkt "oh mooi kleurtje" en trapt in het verhaaltje er omheen. Een grijze fiets valt tussen 100 andere grijze fietsen toch iets minder op en de kans dat een andere grijze fiets wordt gestolen is dan wat groter.
Maar er valt ook wat voor jouw beredenering te zeggen![]()
![]()
Hahah. Jij denkt dat een fietsendiefjunk rekening houdt met de markt?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik dacht zo:
Iemand die een fiets steelt verkoopt die sowieso als de wiedeweer voor een prikkie, een fiets in een knallende kleur valt juist erg op, en degene die hem koopt denkt "oh mooi kleurtje" en trapt in het verhaaltje er omheen. Een grijze fiets valt tussen 100 andere grijze fietsen toch iets minder op en de kans dat een andere grijze fiets wordt gestolen is dan wat groter.
Maar er valt ook wat voor jouw beredenering te zeggen![]()
![]()
Ja hij wil toch geld om zijn stuff te kopenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah. Jij denkt dat een fietsendiefjunk rekening houdt met de markt?![]()
![]()
Trouwens even een feel good moment delen. Vandaag voor drie/vier dagen vooruit gestudeerd, de samenvatting staat al in de steigers, ik zit Flight te kijken en er wordt een biefstuk voor me gebakken. Hoe awesome kan het soms zijn![]()
![]()
Biefstukquote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens even een feel good moment delen. Vandaag voor drie/vier dagen vooruit gestudeerd, de samenvatting staat al in de steigers, ik zit Flight te kijken en er wordt een biefstuk voor me gebakken. Hoe awesome kan het soms zijnDenzel
drie/vier dagen vooruit studeren
![]()
Goed bezig![]()
Pretty fucking awesome.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens even een feel good moment delen. Vandaag voor drie/vier dagen vooruit gestudeerd, de samenvatting staat al in de steigers, ik zit Flight te kijken en er wordt een biefstuk voor me gebakken. Hoe awesome kan het soms zijn![]()
![]()
Even gegoogled en ik zie meteen waaromquote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mijn vrouw kijkt trouwens graag naar Arrow. Misschien is dat ook wat voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Even gegoogled en ik zie meteen waaromZe is inderdaad stapelgek op blauwe vraagtekens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze is inderdaad stapelgek op blauwe vraagtekens.![]()
![]()
Ik zie geen blauwe vraagtekens? Nog een keertje dan:quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze is inderdaad stapelgek op blauwe vraagtekens.![]()
Thanks voor de tip, white collar was ook al zo een goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even zonder dollen, echt een goeie seriedus ik vertrouw nu maar gewoon op de smaak van jouw vrouw en ga Arrow even kopen .
![]()
Idd die vent in White CollarToo bad he's gay.
Maar Keesfiets is degene die alle fietsen jat en ze vervolgens weer doorverkoopt aan andere studenten. Dat die vent nog steeds rondloopt...![]()
Ik fietste een keer door Amsterdam op mijn (voor mij) nieuwe legaal gekochte super toffe fiets van 60 euro, roept er zo'n zwerver naar me: 'Wat mot je hebben voor die fiets?!' dus ik roep terug: '60 euro!'.
Gaat 'ie me midden op het Rokin hardop uit staan lachen![]()
![]()
![]()
quote:Dank, dat wist ik nog nietquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Ansu het volgende:
Idd die vent in White CollarToo bad he's gay.
Wat is alles met betrekking tot het Auteursrecht toch volledig uit zijn groeven geschoten, beperkingen en betutteling ten top. Wel interessant allemaal.graag verwijderen![]()
Wist je wel dat Diana een Engelse is en een nep Amerikaans accent opvoert?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Dank, dat wist ik nog niet
Wat is alles met betrekking tot het Auteursrecht toch volledig uit zijn groeven geschoten, beperkingen en betutteling ten top. Wel interessant allemaal.![]()
![]()
HOU EENS OPquote:Op zondag 24 maart 2013 18:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wist je wel dat Diana een Engelse is en een nep Amerikaans accent opvoert?graag verwijderen![]()
DAAR BEN IK NOG NIETquote:Op zondag 24 maart 2013 18:52 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daarom is de aflevering dat ze een Brits accent moet "faken" ook zo leukgraag verwijderen![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:51 schreef Ansu het volgende:
Wij hebben met het huis pizza besteld, ga stuk van de hongerIk dacht dat de Jumbo hier tot 19:00 open was, bleek het tot 17:00 te zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 18:49 schreef Speedy_T het volgende:
Hamburgers bakken en bier drinken ; dat heb ik wel verdiend.
Dus ik ga maar langs de friettent.graag verwijderen![]()
waarom quote je mij nouquote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Dank, dat wist ik nog niet
Wat is alles met betrekking tot het Auteursrecht toch volledig uit zijn groeven geschoten, beperkingen en betutteling ten top. Wel interessant allemaal.![]()
ripquote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
Morgen begint Europees en Internationaal recht![]()
![]()
Veel geluk ermee. Ik vond de hoorcolleges van het internationale gedeelte zeer vaag. Het Europese gedeelte valt reuze mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
![]()
Met zo'n insteek wordt dat natuurlijk niks nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
![]()
Hectisch weekend achter de rug. Gisteren naar het concert van Epica geweest in het klokgebouw. Sinds vandaag ook weer vrijgezel. Het is wat (die 2 dingen hebben overigens niets met elkaar te naken voor er mensen beginnen)
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Europees is sowieso veel makkelijker en overzichtelijker (en leuker) dan Internationaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Veel geluk ermee. Ik vond de hoorcolleges van het internationale gedeelte zeer vaag. Het Europese gedeelte valt reuze mee.![]()
mja, punt is natuurlijk dat ik niet naar amsterdam ga omdat jij met mij wilt stappen en laten we vooral niet vergeten dat jij groningen minachtquote:![]()
Daarom ! ik wil groningen dan nu wel eens ervaren zodat ik het gerechtvaardigd kan minachtenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja, punt is natuurlijk dat ik niet naar amsterdam ga omdat jij met mij wilt stappen en laten we vooral niet vergeten dat jij groningen minacht![]()
Yreal wil altijd heel graag vanalles met iederen doen hier.
edit: Dat bedoel ik niet zo fout als het klinkt![]()
![]()
als jij iedereen hier kan overhalen om mee te gaan, primaquote:Op zondag 24 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daarom ! ik wil groningen dan nu wel eens ervaren zodat ik het gerechtvaardigd kan minachten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2013 19:31:25 ]![]()
durf je het niet met mij alleen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij iedereen hier kan overhalen om mee te gaan, prima![]()
@SpotlessMind
Ik vroeg zoals je voorstelde m'n moeder over Seth Gaaikema en het was een man 'die nog wel door deed, maar niet meer grappig is'.![]()
Ik ben nou niet echt een bodybuild-figuurquote:Op zondag 24 maart 2013 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik Y ga meeten, ga jij wel mee he om mij te beschermen![]()
![]()
Y ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt een bodybuild-figuur![]()
maar ik heb de meet met Giku wel overleefd dankzij jouquote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt een bodybuild-figuur![]()
![]()
Je denkt te slecht over mensenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik heb de meet met Giku wel overleefd dankzij jou![]()
![]()
oh, dankje voor t vertellenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Paxcon het volgende:
Die op Nestor zit ook in die map van Facebook, en die heb ik allemaal gedaan.
Nu die uit de joho.![]()
![]()
Nog even een oud tentamen doornemen en ik vind het prima voor vandaag.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Niets van waar. Ik ben wel links maar ik wordt vaker uitgemaakt voor VVD'er dan voor communist.quote:![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets van waar. Ik ben wel links maar ik wordt vaker uitgemaakt voor VVD'er dan voor communist.
Haha je hebt me later nog minstens vier keer herkend van een afstandje dus lieg nietquote:Op zondag 24 maart 2013 19:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wist 10 minuten later al niet meer wie het was![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets van waar. Ik ben wel links maar ik wordt vaker uitgemaakt voor VVD'er dan voor communist.![]()
![]()
alleen bij nibpr dat ik dacht, he das tjockquote:Op zondag 24 maart 2013 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha je hebt me later nog minstens vier keer herkend van een afstandje dus lieg niet![]()
![]()
![]()
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.quote:![]()
Je hebt zeker zo'n achterover gekamd kapsel?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.![]()
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n achterover gekamd kapsel?Warrig haar meestal. In mijn gezicht als ik er zin in heb en anders er uit, maar nooit achterover.
![]()
zo ja: gayquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n achterover gekamd kapsel?![]()
Tentamenvragen waar de antwoorden direct onder staan
In en In triest.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.
Bij stage in de buurt wordt iedereen in pak ook uitgescholden door "normale mensen"![]()
![]()
Ah okequote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.Warrig haar meestal. In mijn gezicht als ik er zin in heb en anders er uit, maar nooit achterover.
Maar heb je die gast nog geconfronteerd met je linkse stemkeuze?
![]()
![]()
Deze is dan weer slordig.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een discussie met die gast, dus ik heb 'm gewoon uit laten tieren en toen weggelopen geloof ik. Maar is al een tijd geleden.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah okeMaar heb je die gast nog geconfronteerd met je linkse stemkeuze?
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in een discussie met die gast, dus ik heb 'm gewoon uit laten tieren en toen weggelopen geloof ik. Maar is al een tijd geleden.Oke.. vervelende mensen
![]()
![]()
Het is niet gebruikelijk om eerst jezelf te noemen en dan de anderquote:
Hebben Engelstaligen nogal een handje vanOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik had het al lang geëdit hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk om eerst jezelf te noemen en dan de ander
Hebben Engelstaligen nogal een handje van![]()
![]()
Maar mijn punt was dus: ik zie er niet uit als een hippie. Ook niet echt als een bodyguard trouwens om even op de eerste kwestie terug te komen.quote:![]()
Wie maakt hier nou de fouten?quote:
Ach ik nam die reacties al niet al te serieus hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar mijn punt was dus: ik zie er niet uit als een hippie. Ook niet echt als een bodyguard trouwens om even op de eerste kwestie terug te komen.![]()
![]()
Ties is dat die mij altijd een hippie noemt.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach ik nam die reacties al niet al te serieus hoor![]()
Dat laatstequote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
12 en 14 zijn twee hele andere dingen of is dat een grap?![]()
![]()
Als je het over de duivel hebt....quote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties is dat die mij altijd een hippie noemt.![]()
Oei dat wordt lastig.quote:
Wel weer tijd voor scheren merkte ik vannochtend. Haal ik die twee keer per week toch nog.![]()
Hahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei dat wordt lastig.
Wel weer tijd voor scheren merkte ik vannochtend. Haal ik die twee keer per week toch nog.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei dat wordt lastig.
![]()
Zo'n onzin om geen jurisprudentie te mogen meenemen naar het tentamen morgen. Moet ik antwoorden als "in een uitspraak van de CRvB"
Man man. Als ik mij om half 8 heb geschoren ben ik om 3 uur weer stoppellig.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei dat wordt lastig.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man man. Als ik mij om half 8 woensdag heb geschoren ben ik om 3 uur zaterdag weer stoppellig.![]()
Ik zei het toch. Hij was goddank ook iets voor mijn tijd. Vreselijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
@SpotlessMind
Ik vroeg zoals je voorstelde m'n moeder over Seth Gaaikema en het was een man 'die nog wel door deed, maar niet meer grappig is'.![]()
Ik meende me al te herinneren dat ik hierbij in jou een partner had.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2013 20:01:38 ]![]()
dat is teveelquote:Op zondag 24 maart 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
Voor laatste oefententamens:
10 fout --> 5
7 fout --> 7
8 fout --> 6
7 fout --> 7
gaat goed komen morgen![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Hij was goddank ook iets voor mijn tijd. Vreselijk.![]()
![]()
Ik heb me dinsdag of woensdag voor het laatst geschoren en ik kan nu wel echt niet meer de deur uit. Maar het is niet echt een baard te noemen.![]()
Allemaal geen echte mannen, Yquote:Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Yreal het volgende:
[..]ongelofelijk. Dat haalde ik op mijn 15de al niet meer
Nee hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:02 schreef Ties02 het volgende:
gaat nu iedereen posten wat voor ontzettende alpha hij is met z'n baardgroei?![]()
ik moet mij om de 3 dagen scheren en als ik me scheer, heb ik dezelfde dag nog stoppels, maar ik ben homo, wat ben ik nu?![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:02 schreef Ties02 het volgende:
gaat nu iedereen posten wat voor ontzettende alpha hij is met z'n baardgroei?
Ik heb inmiddels al een mooie baard gegroeid sinds vrijdag morgenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb me dinsdag of woensdag voor het laatst geschoren en ik kan nu wel echt niet meer de deur uit. Maar het is niet echt een baard te noemen.![]()
![]()
Een vieze homo?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
ik moet mij om de 3 dagen scheren en als ik me scheer, heb ik dezelfde dag nog stoppels, maar ik ben homo, wat ben ik nu?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Krijg je geen lijstje bij het tentamen met de namen van de uitspraken?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo'n onzin om geen jurisprudentie te mogen meenemen naar het tentamen morgen. Moet ik antwoorden als "in een uitspraak van de CRvB"![]()
Homo's zijn toch ook mannen?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
ik moet mij om de 3 dagen scheren en als ik me scheer, heb ik dezelfde dag nog stoppels, maar ik ben homo, wat ben ik nu?![]()
![]()
Daar ga ik niet van uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Krijg je geen lijstje bij het tentamen met de namen van de uitspraken?
Overigens hebben CRvB uitspraken doorgaans geen "namen"Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ben ooit voor een aartstype LPF-stemmer uitgemaakt. Ik heb hem bedankt. Nu wist ik eindelijk wie er in het pak van Pino zat.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdje terug nog iemand die echt een half uur in mijn rechteroor (no pun intended) heeft lopen blaten hoe ik en mijn rijke vriendjes bij de VVD het land verpesten. Omdat ik een overhemd aan had in een kroeg.![]()
quote:
Ik snap je grap niet, sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 20:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben ooit voor een aartstype LPF-stemmer uitgemaakt. Ik heb hem bedankt. Nu wist ik eindelijk wie er in het pak van Pino zat.En ik heb ook geen idee waar jij zit in het politieke spectrum
![]()
![]()
Sla 'm in zijn ballen met een stokbroodje tonijn!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:04 schreef Yreal het volgende:
Hilbrand nawijn heeft hier om de hoek zijn kantoor![]()
![]()
Dat weet ie zelf ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je grap niet, sorryEn ik heb ook geen idee waar jij zit in het politieke spectrum
Vleminckxquote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
Zou er een politieke partij zijn die willem-alex supreme power wil geven?![]()
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
Zou er een politieke partij zijn die willem-alex supreme power wil geven?![]()
De sekswerker van artikel 5a Rariteitenbesluit
Ja, was met hem in de war inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vlemmix. Vleminckx is een Belgische voetballer.![]()
![]()
Ja dat kennen wij toch allemaal niet manquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De sekswerker van artikel 5a Rariteitenbesluit![]()
![]()
Hoorcollegeband van 4 weken terug waarin de docent zegt "als je hier niet wil zijn ga dan lekker in de zon zitten op het teras"
![]()
![]()
![]()
Daarom bij dezequote:Op zondag 24 maart 2013 20:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat kennen wij toch allemaal niet manquote:Art. 5a.
-1. Als dienstbetrekking wordt beschouwd de arbeidsverhouding van de persoon die als sekswerker persoonlijk arbeid verricht, tenzij wordt voldaan aan bij ministeriële regeling te stellen regels.
-2. Voor de toepassing van dit artikel en de daarop berustende bepalingen wordt verstaan onder sekswerker: de persoon die tegen betaling seksuele handelingen met of voor een ander verricht.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is die voetballer die Johan zo leuk vindt![]()
Komt van NEC toch? Of haal ik 'm nu met een andere Belg in de war?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is die voetballer die Johan zo leuk vindt![]()
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt van NEC toch? Of haal ik 'm nu met een andere Belg in de war?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik neem nog even rust voor ik weer begin
ik was ten slotte vandaag om 6 uur wakker, mijn record denk ik (badass ik weet)![]()
... Wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze "met of voor" bedoelen![]()
Met = samen mastruberen?![]()
![]()
Toegegeven, dit is "leuke" wetgeving.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze "met of voor" bedoelen![]()
Met = samen mastruberen?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wijfquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
Wanneer houdt die teringkou op ik krijg hier echt een winterdepressie van
Hoorcollegeband van 4 weken terug waarin de docent zegt "als je hier niet wil zijn ga dan lekker in de zon zitten op het teras"quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
Wanneer houdt die teringkou op ik krijg hier echt een winterdepressie van
![]()
![]()
![]()
Y beheerst de Nederlandse taal sowieso niet al te goed. Ik denk dat hij een buitenlander isquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Sex met die hoer is of voor, of met. Maar wat de andere dan is...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toegegeven, dit is "leuke" wetgeving.![]()
![]()
Hij is wel blank maar volgens mij heeft hij wel zo'n heuptasjequote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Y beheerst de Nederlandse taal sowieso niet al te goed. Ik denk dat hij een buitenlander is![]()
VolOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: