ripquote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
Morgen begint Europees en Internationaal recht![]()
Veel geluk ermee. Ik vond de hoorcolleges van het internationale gedeelte zeer vaag. Het Europese gedeelte valt reuze mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
Met zo'n insteek wordt dat natuurlijk niks nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
Europees is sowieso veel makkelijker en overzichtelijker (en leuker) dan Internationaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Veel geluk ermee. Ik vond de hoorcolleges van het internationale gedeelte zeer vaag. Het Europese gedeelte valt reuze mee.
mja, punt is natuurlijk dat ik niet naar amsterdam ga omdat jij met mij wilt stappen en laten we vooral niet vergeten dat jij groningen minachtquote:
Daarom ! ik wil groningen dan nu wel eens ervaren zodat ik het gerechtvaardigd kan minachtenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja, punt is natuurlijk dat ik niet naar amsterdam ga omdat jij met mij wilt stappen en laten we vooral niet vergeten dat jij groningen minacht
als jij iedereen hier kan overhalen om mee te gaan, primaquote:Op zondag 24 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daarom ! ik wil groningen dan nu wel eens ervaren zodat ik het gerechtvaardigd kan minachten
durf je het niet met mij alleen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij iedereen hier kan overhalen om mee te gaan, prima
Ik ben nou niet echt een bodybuild-figuurquote:Op zondag 24 maart 2013 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik Y ga meeten, ga jij wel mee he om mij te beschermen
Y ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt een bodybuild-figuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |