Ik dacht zo:quote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onlogisch. Een fietsendief zal als hij de keuze heeft altijd een grijze stadfiets verkiezen boven een knalgeel of roze geval, want dat valt veel meer op en de kans dat hij er mee herkend wordt is veel groter. Dus pakt 'ie een andere.
Hahah. Jij denkt dat een fietsendiefjunk rekening houdt met de markt?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik dacht zo:
Iemand die een fiets steelt verkoopt die sowieso als de wiedeweer voor een prikkie, een fiets in een knallende kleur valt juist erg op, en degene die hem koopt denkt "oh mooi kleurtje" en trapt in het verhaaltje er omheen. Een grijze fiets valt tussen 100 andere grijze fietsen toch iets minder op en de kans dat een andere grijze fiets wordt gestolen is dan wat groter.
Maar er valt ook wat voor jouw beredenering te zeggen
Ja hij wil toch geld om zijn stuff te kopenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah. Jij denkt dat een fietsendiefjunk rekening houdt met de markt?
Biefstukquote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens even een feel good moment delen. Vandaag voor drie/vier dagen vooruit gestudeerd, de samenvatting staat al in de steigers, ik zit Flight te kijken en er wordt een biefstuk voor me gebakken. Hoe awesome kan het soms zijn
Pretty fucking awesome.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens even een feel good moment delen. Vandaag voor drie/vier dagen vooruit gestudeerd, de samenvatting staat al in de steigers, ik zit Flight te kijken en er wordt een biefstuk voor me gebakken. Hoe awesome kan het soms zijn
Even gegoogled en ik zie meteen waaromquote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mijn vrouw kijkt trouwens graag naar Arrow. Misschien is dat ook wat voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Even gegoogled en ik zie meteen waaromZe is inderdaad stapelgek op blauwe vraagtekens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze is inderdaad stapelgek op blauwe vraagtekens.
Ik zie geen blauwe vraagtekens? Nog een keertje dan:quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze is inderdaad stapelgek op blauwe vraagtekens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even zonder dollen, echt een goeie seriedus ik vertrouw nu maar gewoon op de smaak van jouw vrouw en ga Arrow even kopen .
quote:
Dank, dat wist ik nog nietquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Ansu het volgende:
Idd die vent in White CollarToo bad he's gay.
Wist je wel dat Diana een Engelse is en een nep Amerikaans accent opvoert?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Dank, dat wist ik nog niet
Wat is alles met betrekking tot het Auteursrecht toch volledig uit zijn groeven geschoten, beperkingen en betutteling ten top. Wel interessant allemaal.
HOU EENS OPquote:Op zondag 24 maart 2013 18:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wist je wel dat Diana een Engelse is en een nep Amerikaans accent opvoert?
DAAR BEN IK NOG NIETquote:Op zondag 24 maart 2013 18:52 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daarom is de aflevering dat ze een Brits accent moet "faken" ook zo leuk
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:51 schreef Ansu het volgende:
Wij hebben met het huis pizza besteld, ga stuk van de honger
Ik dacht dat de Jumbo hier tot 19:00 open was, bleek het tot 17:00 te zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 18:49 schreef Speedy_T het volgende:
Hamburgers bakken en bier drinken ; dat heb ik wel verdiend.
waarom quote je mij nouquote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Dank, dat wist ik nog niet
Wat is alles met betrekking tot het Auteursrecht toch volledig uit zijn groeven geschoten, beperkingen en betutteling ten top. Wel interessant allemaal.
ripquote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
Morgen begint Europees en Internationaal recht![]()
Veel geluk ermee. Ik vond de hoorcolleges van het internationale gedeelte zeer vaag. Het Europese gedeelte valt reuze mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
Met zo'n insteek wordt dat natuurlijk niks nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef NotGuilty het volgende:
Europees is sowieso veel makkelijker en overzichtelijker (en leuker) dan Internationaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Veel geluk ermee. Ik vond de hoorcolleges van het internationale gedeelte zeer vaag. Het Europese gedeelte valt reuze mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |