quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef NotGuilty het volgende:
Bijna bij het laatste seizoen van White Collar![]()
Wat moet ik hierna toch kijken ?
Scandal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTST is vast en zeker ook leuk.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Actaeon het volgende:
Volgens mij ben ik helemaal niet zo diepgaand qua series als de meeste van jullie hier.
Dat zul jij dan nooit weten hè.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
GTST is vast en zeker ook leuk.
Ik kijk verder (rustig wekenlang) geen tv, als ik vakantie/weekend heb kijk ik naar een serie en anders meestal voor het slapen gaan een of meerdere afleveringen, zonder reclame en wanneer het mij uitkomtquote:Op zondag 24 maart 2013 17:59 schreef Actaeon het volgende:
Volgens mij ben ik helemaal niet zo diepgaand qua series als de meeste van jullie hier.
Ja dat is bij White Collar, Boston Legal en al die andere ook zo. Elke aflevering heeft een eigen verhaal maar ondertussen is er een "groter" doorlopend verhaal. Ik ga zo eens de trailer bekijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drama/comedy over een begrafenisonderneming. Hoewel het ook wel redelijk losse afleveringen zijn heeft het wel een doorlopend verhaal (vergelijkbaar met Suits S01). Het is overladen met prijzen en heeft een 8.8 op IMDb
Dankquote:
Snap ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:02 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik kijk verder (rustig wekenlang) geen tv, als ik vakantie/weekend heb kijk ik naar een serie en anders meestal voor het slapen gaan een of meerdere afleveringen, zonder reclame en wanneer het mij uitkomt
Dat is echt klotequote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ben vandaag tussendoor naar huis gefietst omdat ik het idee in mijn hoofd had geplant dat wellicht de oven nog aan stond.
Iedere aflevering begint met de dood van iemand die vervolgens het uitvaarscentrum inkomt, dat wordt gerund door (lang geleden, kan niet helemaal accuraat zijn) een weduwe en haar drie volwassen zoons. Vader is net overleden. Heel bijzonder hoe de serie extreem zwart is aangezien in iedere aflevering de dood centraal staat, maar ze drama heel goed weten te balanceren met comedy zodat je geen enkel moment het idee hebt dat je naar iets deprimerends zit te kijken, maar het ook niet overdreven of misplaatst wordt.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja dat is bij White Collar, Boston Legal en al die andere ook zo. Elke aflevering heeft een eigen verhaal maar ondertussen is er een "groter" doorlopend verhaal. Ik ga zo eens de trailer bekijken
Koop een goedkope fiets en spuit (of als je bang bent voor afgeven wikkel in met tape) 'm in een felle kleur. Gegarandeerd dat hij niet gejat wordt.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:13 schreef NotGuilty het volgende:
Wat is dat, ik wil gewoon een goedkope makkelijke fiets die mensen niet zo graag willen stelen
Of juist wel omdat hij zo opvaltquote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop een goedkope fiets en spuit (of als je bang bent voor afgeven wikkel in met tape) 'm in een felle kleur. Gegarandeerd dat hij niet gejat wordt.
Onlogisch. Een fietsendief zal als hij de keuze heeft altijd een grijze stadfiets verkiezen boven een knalgeel of roze geval, want dat valt veel meer op en de kans dat hij er mee herkend wordt is veel groter. Dus pakt 'ie een andere.quote:
Ik dacht zo:quote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onlogisch. Een fietsendief zal als hij de keuze heeft altijd een grijze stadfiets verkiezen boven een knalgeel of roze geval, want dat valt veel meer op en de kans dat hij er mee herkend wordt is veel groter. Dus pakt 'ie een andere.
Hahah. Jij denkt dat een fietsendiefjunk rekening houdt met de markt?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik dacht zo:
Iemand die een fiets steelt verkoopt die sowieso als de wiedeweer voor een prikkie, een fiets in een knallende kleur valt juist erg op, en degene die hem koopt denkt "oh mooi kleurtje" en trapt in het verhaaltje er omheen. Een grijze fiets valt tussen 100 andere grijze fietsen toch iets minder op en de kans dat een andere grijze fiets wordt gestolen is dan wat groter.
Maar er valt ook wat voor jouw beredenering te zeggen
Ja hij wil toch geld om zijn stuff te kopenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah. Jij denkt dat een fietsendiefjunk rekening houdt met de markt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |