Opel Corsa uit 99 ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tevens, geen voertuig rijden dat niet minstens in zijn 3 nog van zijn plek komt
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tevens, geen voertuig rijden dat niet minstens in zijn 3 nog van zijn plek komt
Wat is 't nouquote:Op zondag 24 maart 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo eentje heeft mijn zusje ookmooi scheurijzer man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef NotGuilty het volgende:
Bijna bij het laatste seizoen van White Collar![]()
Wat moet ik hierna toch kijken ?
Geef het nieuwe seizoen van Enz enz toch nog een kans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef het nieuwe seizoen van Enz enz toch nog een kans?
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef NotGuilty het volgende:
Bijna bij het laatste seizoen van White Collar![]()
Wat moet ik hierna toch kijken ?
Goede smaak!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat weet je niet zeker?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Ansu het volgende:
Ik vind dingen als euh... Without a trace, rizolli & isles (beetje) en cold case soms ook best leuk om te kijken?
Ik volg liever series waar een beetje een doorlopend verhaal in zit, die jij noemt zijn ( net als Law & Order, losse verhalen per serie )quote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Ansu het volgende:
Ik vind dingen als euh... Without a trace, rizolli & isles (beetje) en cold case soms ook best leuk om te kijken?
Ken je Six Feet Under?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik volg liever series waar een beetje een doorlopend verhaal in zit, die jij noemt zijn ( net als Law & Order, losse verhalen per serie )
Maar bij cold case niet toch? en bij without a trace dacht ik ook niet, die andere ken ik nietquote:Op zondag 24 maart 2013 17:57 schreef Ansu het volgende:
Ben ik niet helemaal met je eens, net zoals bij House enzo heb je wel elke keer een verschillende case, maar er zit zeker wel een doorlopend verhaal in als je het in volgorde kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |