quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goed bezig en idd, goede benen! Gewoon stug doorgaan, komt helemaal goed
Dankjewelquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast hou je smoel man... work in progress misschien?
[..]
Goed bezig fanta-stick!
Helaas zitten er wel een paar mafketels tussen die vrouwen afschrikken. Is ook vaak zo in de sportschool.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef SunTzu het volgende:
Echt heel tof dat er nu ook vrouwen meeposten hier, in mijn eigen gym zijn de vrouwen ook steeds vaker in het krachthonk te vinden.![]()
I have a dream in which everybody is doing squats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het scheelt nu wel weer iets, vooral een stukje droger, maar nog niet zoveel dat het spectaculair genoeg is voor nog een foto.
Sjah achquote:Op zondag 24 maart 2013 18:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas zitten er wel een paar mafketels tussen die vrouwen afschrikken. Is ook vaak zo in de sportschool.
Leuk om zoiets zo even op internet te zeggen, maar welke nare gevolgen kan je in godsnaam hebben aan een borst die iets meer ontwikkeld is dan een rug?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:06 schreef banaliteit het volgende:
Een vriendin van me zei laatst dat veel mannen op de sportschool een te grote borstspier hebben ten opzichte van hun rug. Dit kan nare gevolgen hebben op lange termijn voor je gezondheid. Naar aanleiding van deze opmerking stel ik de volgende vraag.
Ik vraag me af wat het effect is van programma's, zoals SS, Texas Method en 531 op de spierverhoudingen van het lichaam qua esthetisch aspect, maar ook qua anatomisch aspect.
Ik ben van plan om de programma's in deze volgorde te volgen. Moet ik rekening houden met spierverhoudingen bij het customizen van de programma's (voor zover dat kan natuurlijk)?
Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat je je lijf dan krom trekt? Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing.. lijkt me eerder van toepassing bij lage rugspieren versus buikspieren.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Leuk om zoiets zo even op internet te zeggen, maar welke nare gevolgen kan je in godsnaam hebben aan een borst die iets meer ontwikkeld is dan een rug?
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:11 schreef MarMar het volgende:
Zal ik maar sportief meedoen dan?Mooie vooruitgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het scheelt nu wel weer iets, vooral een stukje droger, maar nog niet zoveel dat het spectaculair genoeg is voor nog een foto..
Ik zal het proberenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Sjah achhiervoor gaat de volgende filosofie prima op: "als je niet mét mensen kan lachen, kan je wel óm ze lachen" pas maar eens toe, werkt gegarandeerd
.
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat je bekken naar achteren kan kantelen als je je buikspieren in verhouding tot je onderrug te veel traint. Heb daar zo 123 geen onderbouwing voor, dus ik lees geinteresseerd mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat je je lijf dan krom trekt? Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing.. lijkt me eerder van toepassing bij lage rugspieren versus buikspieren.
Ik denk dat dat reuze meevalt. Ze zouden zich eerder druk moeten maken om obese mensen dan over een in verhouding iets te grote borstspier.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat je je lijf dan krom trekt? Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing.. lijkt me eerder van toepassing bij lage rugspieren versus buikspieren.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:11 schreef MarMar het volgende:
Zal ik maar sportief meedoen dan?Tattoos zien er goed uit op 1e foto, heb je nog foto's van die op je arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het scheelt nu wel weer iets, vooral een stukje droger, maar nog niet zoveel dat het spectaculair genoeg is voor nog een foto."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Denk ik ook, vooral omdat er dan nog een complete ribbenkast tussenzit.. vandaar dat ik denk dat dat bij de onderrug versus buik veel relevanter is.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat reuze meevalt. Ze zouden zich eerder druk moeten maken om obese mensen dan over een in verhouding iets te grote borstspier.
staat wel ergens in mijn fobo.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Tattoos zien er goed uit op 1e foto, heb je nog foto's van die op je arm?
Het is niet een kwestie van ergens wel of niet op mogen kruipen.quote:
Fanta zou jij echt wel willen doen. Geef het maar toe gozer.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is niet een kwestie van ergens wel of niet op mogen kruipen.
Is het voldoende om bench press, deadlift, squat en military press te doen om de gezonde verhoudingen te behouden?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
Altijd contraspieren trainen. Net zo hard.
Van alleen pecs trainen trekt je rug krom, heb ik zelf gezien bij gasten, het ziet er echt niet uit.
Klopt krijg je van die apen, dus van die naar voren trekkende en hangende armen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
Altijd contraspieren trainen. Net zo hard.
Van alleen pecs trainen trekt je rug krom, heb ik zelf gezien bij gasten, het ziet er echt niet uit.
Nee, daar moeten ook buikoefeningen bij, biceps triceps en oefeningen voor de deltoids. Dan ben je wellicht een heel eind.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Is het voldoende om bench press, deadlift, squat en military press te doen om de gezonde verhoudingen te behouden?
Ik heb voor mijn rug dan nog of pull ups of bb rows erin.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Is het voldoende om bench press, deadlift, squat en military press te doen om de gezonde verhoudingen te behouden?
Ik doe daarnaast power clean, dumbbell row, stiff leg raise, dips en pullups. Heb je een idee voor een oefening voor deltoids?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, daar moeten ook buikoefeningen bij, biceps triceps en oefeningen voor de deltoids. Dan ben je wellicht een heel eind.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fanta zou jij echt wel willen doen. Geef het maar toe gozer.
ja, hier Alpha's only, geen boelersquote:Op zondag 24 maart 2013 18:40 schreef seto het volgende:
Doe die plaatjes eens in het ONZ-topic ofzo.
Mooi obliques meepakken andersquote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Wel schouders netjes horizontaal houden bij de DB rows op het bankje. Valt niet mee als je zwaarder gaat.
[ afbeelding ]
Met een goede fotograaf en wat bewerking hier en daar vast wel..quote:
hier krijg ik nooit een echt goede pump van, netals bij curls met dumbelss (af en toe wel) met barbells heb ik dat 'gevoel' wel (niet echt persee een pump maar meer dat getrainde gevoel)quote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Wel schouders netjes horizontaal houden bij de DB rows op het bankje. Valt niet mee als je zwaarder gaat.
[ afbeelding ]
Ik doe 'm graag, ik kan er lekker zwaar mee trainen tot faal.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hier krijg ik nooit een echt goede pump van, netals bij curls met dumbelss (af en toe wel) met barbells heb ik dat 'gevoel' wel (niet echt persee een pump maar meer dat getrainde gevoel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |