Fanta zou jij echt wel willen doen. Geef het maar toe gozer.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is niet een kwestie van ergens wel of niet op mogen kruipen.
Is het voldoende om bench press, deadlift, squat en military press te doen om de gezonde verhoudingen te behouden?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
Altijd contraspieren trainen. Net zo hard.
Van alleen pecs trainen trekt je rug krom, heb ik zelf gezien bij gasten, het ziet er echt niet uit.
Klopt krijg je van die apen, dus van die naar voren trekkende en hangende armen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
Altijd contraspieren trainen. Net zo hard.
Van alleen pecs trainen trekt je rug krom, heb ik zelf gezien bij gasten, het ziet er echt niet uit.
Nee, daar moeten ook buikoefeningen bij, biceps triceps en oefeningen voor de deltoids. Dan ben je wellicht een heel eind.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Is het voldoende om bench press, deadlift, squat en military press te doen om de gezonde verhoudingen te behouden?
Ik heb voor mijn rug dan nog of pull ups of bb rows erin.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Is het voldoende om bench press, deadlift, squat en military press te doen om de gezonde verhoudingen te behouden?
Ik doe daarnaast power clean, dumbbell row, stiff leg raise, dips en pullups. Heb je een idee voor een oefening voor deltoids?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, daar moeten ook buikoefeningen bij, biceps triceps en oefeningen voor de deltoids. Dan ben je wellicht een heel eind.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fanta zou jij echt wel willen doen. Geef het maar toe gozer.
ja, hier Alpha's only, geen boelersquote:Op zondag 24 maart 2013 18:40 schreef seto het volgende:
Doe die plaatjes eens in het ONZ-topic ofzo.
Mooi obliques meepakken andersquote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Wel schouders netjes horizontaal houden bij de DB rows op het bankje. Valt niet mee als je zwaarder gaat.
[ afbeelding ]
Met een goede fotograaf en wat bewerking hier en daar vast wel..quote:
hier krijg ik nooit een echt goede pump van, netals bij curls met dumbelss (af en toe wel) met barbells heb ik dat 'gevoel' wel (niet echt persee een pump maar meer dat getrainde gevoel)quote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Wel schouders netjes horizontaal houden bij de DB rows op het bankje. Valt niet mee als je zwaarder gaat.
[ afbeelding ]
Ik doe 'm graag, ik kan er lekker zwaar mee trainen tot faal.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hier krijg ik nooit een echt goede pump van, netals bij curls met dumbelss (af en toe wel) met barbells heb ik dat 'gevoel' wel (niet echt persee een pump maar meer dat getrainde gevoel)
In chinees zit een raar goedje, Gin seng of weet ik veel hoe die rommel heet. Nog erger dan E-nummersquote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond chinees gegeten, hoeveel kcal zal dat wel niet zijn? Kipsate met satesaus, babi pangang en bami. 500? 600? De macro's wil ik niet eens weten
E621quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In chinees zit een raar goedje, Gin seng of weet ik veel hoe die rommel heet. Nog erger dan E-nummers
stom dat ik de naam niet meer weet
vetsinquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In chinees zit een raar goedje, Gin seng of weet ik veel hoe die rommel heet. Nog erger dan E-nummers
stom dat ik de naam niet meer weet
Ve-tsin inderdaadquote:
Denk wel een stuk meer dan 500-600 kcal. Zal wel rond de 800-900 kcal zitten, als het al niet meer is.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef no1uknow het volgende:
Vanavond chinees gegeten, hoeveel kcal zal dat wel niet zijn? Kipsate met satesaus, babi pangang en bami. 500? 600? De macro's wil ik niet eens weten
De hoeveelheid op m'n bord valt opzich wel mee hoor, twee scheppen bami, 1 stokje sate en ongeveer 4 eetlepels babi pangang.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef Asgard het volgende:
[..]
Denk wel een stuk meer dan 500-600 kcal. Zal wel rond de 800-900 kcal zitten, als het al niet meer is.
http://www.goedgeweten.be/ingredienten/e621/quote:Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De hoeveelheid op m'n bord valt opzich wel mee hoor, twee scheppen bami, 1 stokje sate en ongeveer 4 eetlepels babi pangang.
Wat is het dat E621 zo bijzonder maakt tov andere E-nummers?
Googlen kan ik ook wel, maar hier word ik ook niet veel wijzer van:quote:
Joh.quote:In veel hartige producten zit de smaakversterker E621. E-nummers zijn additieven die door de Europse Unie zijn toegestaan om aan levensmiddelen toe te voegen. Als iets is goedgekeurd, wil dat echter nog niet zeggen dat het ook voor iedereen goed is.
Als je het niet heel erg vindt neem ik die website net zo serieus als deze reactie onder dat artikel:quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mensen die overgevoelig zijn voor E621 kunnen last krijgen van uiteenlopende symptomen, zoals misselijkheid, diaree, braken, tintelingen, hartkloppingen, hoofdpijn, duizeligheid, ademhalingsproblemen, en nog tientallen andere klachten. E621 zou tevens hersenschade, verstoring van de hormoonhuishouding, en zelfs zwaarlijvigheid veroorzaken, omdat mononatriumglutamaat de eetlust vergroot, waardoor je dus steeds een hongergevoel houdt als je iets met E621 erin hebt gegeten.
Bron: Smaakversterker E621 | Mens en gezondheid | Gezonde voeding
Daarom vreet je zo een hele zak chips achter elkaar weg.
begrijp me niet verkeerd, dat spul zal ongetwijfeld slecht voor je zijn, maar die websitequote:Even een reactie op meneer of mevrouw E621,ik reageer maar namens alle mensen de last hebben van dit vergif,deze mevrouw of meneer weet niet waar hij/zij over praat ,er komen mensen op de IC terecht door dit spul ,ik vind dat HIJ/ZIJ niet moet reageren als je er niets van weet,en E621 kan je niet met mate eten .wij kunnen E621 oftewel smaakversterker helemaal niet eten .en dan nog de mensen die klachten hebben die regelmatig bij de dokter zitten en niet weten waar de klachten vandaan komen .mijn huisarts erkend het bestaan van deze alergie.maar veel artsen denken net als meneer of mevrouw E621helaas!!!!
Tja je hoeft me niet serieus te nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je het niet heel erg vindt neem ik die website net zo serieus als deze reactie onder dat artikel:
[..]
begrijp me niet verkeerd, dat spul zal ongetwijfeld slecht voor je zijn, maar die website
Het lijkt er op alsof deze klachten altijd bij disclaimers worden gezet. Kom ze tenminste in elke waarschuwing van bijwerkingen tegen. Weet niet hoe die in de praktijk gaat met het registreren van bijwerkingen, maar deze symptomen kunnen door duizend en één dingen worden veroorzaakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[b]Mensen die overgevoelig zijn voor E621 kunnen last krijgen van uiteenlopende symptomen, zoals misselijkheid, diaree, braken, tintelingen, hartkloppingen, hoofdpijn, duizeligheid, ademhalingsproblemen, en nog tientallen andere klachten.
Juist.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef MarMar het volgende:
Daarom maak ik bijna alles zelfscheelt een hoop rotzooi in je lijf.
Lezen is ook een kunst.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja je hoeft me niet serieus te nemen.
Ergens zou er wel een lampje moeten branden, dat in bijna elk voedingsmiddel wel zoiets zit.....
Dat is heus niet zomaar ;-)
Nee dat is zwavel, straight from hell.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Zijn het dan ook die e-nummers die m'n scheten zo verschrikkelijk laten stinken?
Eiwitten.....quote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Zijn het dan ook die e-nummers die m'n scheten zo verschrikkelijk laten stinken?
hahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee dat is zwavel, straight from hell.
Straight from hell zijn ze zeker.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee dat is zwavel, straight from hell.
Gewoon een weegschaal meenemen. Who gives a fuck.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef no1uknow het volgende:
Mijn scheten stinken ook heel erg ja. Ik vind ze zelf dan weer lekker ruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef no1uknow het volgende:
vertraagde verwerking in je lichaam?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef no1uknow het volgende:
De gyros van gisteravond 23:30 zal ook wel een bijdrage leveren
Neuh, ik heb er al de hele dag last van.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef banaliteit het volgende:
[..]
vertraagde verwerking in je lichaam?
klinkt niet goed bro, dan moet je geen dates inplannen. samenslapen brengt risico's met zich meequote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neuh, ik heb er al de hele dag last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |