Ja tochquote:
Posten? Ik heb hem nog niet gemaakt. Hij staat wel in de requestlijstquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja toch
JR wil je Olli nog een keer posten ik heb hem gemist, was paar dagen in Parijs en kan niet vinden.
Ja zie je wel. Jij zei dat laatst in VBL SC dat je hem al gemaakt had, dacht al heb mn eigen verzoek gemistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Posten? Ik heb hem nog niet gemaakt. Hij staat wel in de requestlijst
Das idd ook een goeiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef CarlosJacques het volgende:
Supergaaf allemaal!![]()
Ik zou graag Dennis Bergkamp willen zien, die heeft een ideale kop voor een karikatuur.
Die stond er nog niet tussenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef CarlosJacques het volgende:
Supergaaf allemaal!![]()
Ik zou graag Dennis Bergkamp willen zien, die heeft een ideale kop voor een karikatuur.
Nee ik zei dat hij in de lijst stond. En dat staat hij ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja zie je wel. Jij zei dat laatst in VBL SC dat je hem al gemaakt had, dacht al heb mn eigen verzoek gemist![]()
![]()
Oh verkeerd begrepen dan, my badquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat hij in de lijst stond. En dat staat hij ook
Ja, eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is heel erg goed, een van je betere.
De vis maakt het afquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is heel erg goed, een van je betere.
Jij mag ook wel wat tekeningen postenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klasse werk, gewoon mee door gaan!
gr. van vermeer
Ik ben op mijn hoogtepunt gestopt:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat tekeningen posten
Ik vind hem zelf ook wel een van mijn betere. Al vind ik die van Nistelrooy ook nog redelijk gelukt, vergeleken met wat ik aan het schetsen was. Dat was niet echt bestquote:
Heb je nog een foto van GGMM. Dan maak ik er ook eentjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben op mijn hoogtepunt gestopt:
[ afbeelding ]
Ja daar heb ik diverse foto's van maar die bewaar ik liever voor mijn privé fap collectiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog een foto van GGMM. Dan maak ik er ook eentje
Dat is zondequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja daar heb ik diverse foto's van maar die bewaar ik liever voor mijn privé fap collectie
Dan wil ik wel een foto van Stijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee joh ben aan het dollen weet ik veel hoe al die gozers er uit zien
Mijn verzoekje voor onderaan de lijst:
- Stijn aan het korfballen
v. Nistelrooy vind ik iets te blurry, daarom vind ik Kuyt beterquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf ook wel een van mijn betere. Al vind ik die van Nistelrooy ook nog redelijk gelukt, vergeleken met wat ik aan het schetsen was. Dat was niet echt best. Al heb ik het haar van Kuyt een beetje afgeraffeld misschien
Die heeft op de korfbalclubsite gestaan, het beruchte kampioenselftalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een foto van Stijn.Een echte van hem.
Ja ik ben nog steeds een beetje op zoek naar een goede stijlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v. Nistelrooy vind ik iets te blurry, daarom vind ik Kuyt beterHaar van Kuyt vind ik overigens prima.
Post die pic.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft op de korfbalclubsite gestaan, het beruchte kampioenselftal
Je kan toch wel opzoeken. Als ik je request moet maken, moet ik wel foto's hebben hèquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net alsof ik dat op ga slaan dat wil ik toch niet op mijn computer hebben of wel soms?
Dan is het geen Stijnquote:
Die zet ik in de OP. Wil ik in elk geval wel weten wat de haarkleur van Stijn isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan wil ik graag een willekeurige 14 jarige jongen die korfbalt
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent GGMM nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jammer dat het niet past anders nam ik hem als usericon
Jij moet een UI nemen van Aldo ofzo. Of je neemt een UI van John de Wolf of Kuytquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
GGMM is ALLES en OVERAL. Alleen Hij is het LICHT
Ja leuk man hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet een UI nemen van Aldo ofzo. Of je neemt een UI van John de Wolf of Kuyt
Nice. Die haren zijn echt mooi gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had even zin om dit te tekenen![]()
[ afbeelding ]
Ik had iets nieuws gevonden met schaduwen enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice. Die haren zijn echt mooi gedaan.
Die ziet er weer prima uitquote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn users die in VBL postenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
Wie zijn GGMM en Stijn
Kun je ook Abe Lenstra tekenen? Met z'n kuif
Hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Michael de Leeuwquote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag leverworst op de cuffer, kan dat?
Johan Derksen zegt altijd: "Als de mensen leverworst op de cuffer willen dan krijgen ze leverworst." Zo werkt de commercie.quote:
Deze opmerking vind ik niet rullevant in dit topic.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt altijd: "Als de mensen leverworst op de cuffer willen dan krijgen ze leverworst." Zo werkt de commercie.
Jij zit te tekenen vanuit je ivoren toren, jij hoeft geen verantwoording af te leggen aan een raad van commissarissen!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik niet rullevant in dit topic.
Jij denkt het binnen 2 dagen wel even te weten terwijl mijn redactie er 2 weken over heb gedaan. Wij van Karikaturen wensen niet meer met jou samen te werken. Zoek het maar uit met je hele handel!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit te tekenen vanuit je ivoren toren, jij hoeft geen verantwoording af te leggen aan een raad van commissarissen!
Dat kan niet met die Photoshops hè. Die bestanden zijn te grootquote:Op donderdag 4 april 2013 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
38 volgers, komop dan moeten er meer worden
https://twitter.com/JRstyle93
Misschien moet je ook andere actuele dingen tweeten zodat je onder de aandacht komt? En niet het linkje puush erin gooien maar direct de foto zodat ze het gelijk op Twitter kunnen zien.
http://jr-style.deviantart.com/ Hier staan er meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Zien er weer mooi uit. Je wordt steeds beter, ook de achtergronden zien er steeds beter uit.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://jr-style.deviantart.com/ Hier staan er meer
Je moet sowieso doen waar je zin in hebt. Het is immers hobbymatig. Al zit je momenteel wel heel erg in de Lion Kingquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Niemand mist mijn karikaturen
Ja eerst karikaturen en nu deze dingen maken. Soms heb je zo een fase. Ik zal ook nog wel een fase krijgen dat ik Harry Potter stuff ga tekenenquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet sowieso doen waar je zin in hebt. Het is immers hobbymatig. Al zit je momenteel wel heel erg in de Lion King
Mooi, maar hier hebben we geen flikker aan JR-Style-93. Er staat nog een lijst met namen op je te wachten;)quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mooi, maar hier hebben we geen flikker aan JR-Style-93. Er staat nog een lijst met namen op je te wachten;)
Grapje uiteraard
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil Cheryl!Ik ben zelfs bereid om er voor te betalen (om haar bovenaan de lijst te krijgen)
![]()
Hij doet me eerder denken aan Michael Rasmussenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo moet er duidelijk weer in komen![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij doet me eerder denken aan Michael Rasmussen
Mooi gedaan. Je ziet wel dat je progressie toont met Photoshop.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag de aandacht van iedereen richten op de volgende site
http://jr-style.deviantart.com/gallery/
Hier worden zeer fraaie scenes uit de Lion King getoond. Ik vind het echt hoge kwaliteit
JR-Style
quote:
Ik watch je nu!quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://jr-style.deviantart.com/ Hier staan er meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |