SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van coaches A-ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van VI-HeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van Studio VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topics
VBL / Karikaturen
VBL / Karikaturen #2
VBL / Karikaturen #3 Requests mogen!
Mijn twitter:
https://twitter.com/JRstyle93
Op SigaarSnor:
http://sigaarsnor.blogspo(...)en.html#comment-form
Deviantart account :
http://jr-style.deviantart.com/
Requestlijst:
-Louis van Gaal als de Paus
-John de Wolf
- Zinedine Zidane
-scheidsrechter Collina
-Sjaak Polak
-Jack van Gelder
-Jean-Paul boetius
-Jari litmanen (ajax)
-Edgar davids ( Juventus)
-Kevin Prince Boateng
-Tonny Vilhena
-Gareth Bale
-Van der Sar
-Babel
-Ruud Gullit ( Feyenoord)
-Giroud
-Gervinho
-Sjaak Swart
-Snoop Dogg ( Ajax)
-Luis Suarez ( Liverpool)
-Filip Djuricic
-Lasse Schöne
-Romelu Lukaku
-Rivaldo
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy
-Jaap Stam
-Jimbo
-Michael Reiziger
-Harry Vermeegen
-Dries Mertens met een lengtegrap![]()
-Fellaini.
-Robert Maaskant
-Studio Voetbal groepsfoto
-Geert den Ouden
-Frank de Boer (coach)
-Carlos Puyol
-Valderrama
-Henk Vos
-Abel Xavier
-Erik Dijkstra met duif
-Memphis Depay
-Tekening voor DonRaja
-Ollie in Feyenoordshirt
- Ashley Cole
-Depay in PSV uitshirt met CR7 free kick.
-Ronald Waterreus
-Johan Derksen in Photoshop
-B2
-B100
-Sierd de Vos in de bezemkast
-Wim van Hanegem
-Jari Litmanen oud
-Maarten van Rossum
-Frank de Boer in het Ajax logo
-Cheryl Cole
-Mila Kunis & Emma Watson
-Frank Rijkaard en Rudi Völler spuugincident
-Henk de Haan Veendam met trompet.
-Dennis Bergkamp
-Willekeurige jongen van 14 die korfbal speelt.
-Abe Lenstra
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd!
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 31-03-2013 23:41:40 ]Oh.![]()
Maar die vind ik gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is wel meer karikatuur als die van mijChildren of the night. What music they make.![]()
Er is toch net weer een Rembrandt zelf portret ge'echt'
Ik wil wel is een zelfportret van deze paint meester
So confused when you're lost in the groove![]()
Nee joh, dan maak ik mezelf knapper als ik benquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:50 schreef The_Groove het volgende:
Er is toch net weer een Rembrandt zelf portret ge'echt'
Ik wil wel is een zelfportret van deze paint meester
Oh.![]()
Nu blijf je voor altijd Sana.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, dan maak ik mezelf knapper als ik benSo confused when you're lost in the groove![]()
Vind je dat de mooiste?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef pascal08 het volgende:
Zit even al je tekeningen uit de OP te bekijken en deze is echt héél mooi zeg.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh.![]()
Van alles wat in de OP staat wel ja. Vind jij van niet dan?quote:
Ik vind Davids, Gattuso, Ribery en Boateng ook heel goed gelukt btw.
[ Bericht 5% gewijzigd door pascal08 op 23-03-2013 23:04:42 ]![]()
De Zeeuw
Je kan misschien een grap verwerken van die trap of zijn site.
Trouwens, jouw Photoshop werken zijn goed genoeg voor de openingspagina in de VI.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2013 23:30:35 ]![]()
Ik vind die van PSV het beste gelukt in Paintquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van alles wat in de OP staat wel ja. Vind jij van niet dan?
Ik vind Davids, Gattuso, Ribery en Boateng ook heel goed gelukt btw.
Oh.![]()
Wat is er met zijn site dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef RetRy32 het volgende:
De Zeeuw
Je kan misschien een grap verwerken van die trap of zijn site.
Trouwens, jouw Photoshop werken zijn goed genoeg voor de openingspagina in de VI.
En in de openingpagina van VI zie ik nooit karikaturen
Oh.![]()
1.Hij doet net alsof hij een fashionkoning is.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1.Wat is er met zijn site dan?
En in de openingpagina van VI zie ik nooit karikaturen
2.Daarom. Solliciteer voor de lol met een e-mail, kans dat ze het leuk vinden is 0.01%, maar het kan wel o:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2013 01:18:30 ]![]()
Al ben ik er niet helemaal tevreden overquote:Op zondag 24 maart 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
![]()
Vergelijk dat maar eens met je eerste de zeeuw..
Oh.![]()
Hij mist wel 'iets', ik zou niet weten wat. Maar hij heeft ook zo'n rotkop.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al ben ik er niet helemaal tevreden over.
![]()
Ging mij vooral het inkleuren. schaduwen, lichteffecten op zijn gezicht etc. heb je goed gedaan.
★★★![]()
Zijn vorm van zijn kop vind ik niet goed genoegquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij mist wel 'iets', ik zou niet weten wat. Maar hij heeft ook zo'n rotkop.![]()
Ging mij vooral het inkleuren. schaduwen, lichteffecten op zijn gezicht etc. heb je goed gedaan.. En zijn handen zijn een beetje verneukt. Maar ach, ik leer nog
Oh.![]()
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Haha Merle!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zijn die The Walking Dead kijken![]()
[ afbeelding ]Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé, er kijkt hier iemand The Walking DeadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door blistah op 27-03-2013 17:04:27 ]Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.![]()
Wel spoiler voor iedereen die nog niet gezien heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel spoiler voor iedereen die nog niet gezien heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Escha?quote:Deze is geweldig, mooi gemaakt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet of hier mensen zijn die The Walking Dead kijken![]()
[ afbeelding ]
★★★![]()
Ja Escha is niet goed gelukt. Ik heb die Merle weer een beetje in de stijl van die Gullit proberen te maken. Met echt nog die lijnen eromheen enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Escha?
[..]
Deze is geweldig, mooi gemaakt!
Oh.![]()
Je moet nog even oefenen om vrouwen te tekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Escha is niet goed gelukt. Ik heb die Merle weer een beetje in de stijl van die Gullit proberen te maken. Met echt nog die lijnen eromheen enzo![]()
Ik zag het inderdaad, met die lijnen eromheen. Ik vind hem heel tof, ook de highlighs en schaduw!
★★★![]()
Ik teken nooit zoveel vrouwen inderdaad. Zeker als ze knap zijn vind ik het lastigquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet nog even oefenen om vrouwen te tekenen.![]()
Ik zag het inderdaad, met die lijnen eromheen. Ik vind hem heel tof, ook de highlighs en schaduw!
Oh.![]()
Zou je Cheryl kunnen maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik teken nooit zoveel vrouwen inderdaad. Zeker als ze knap zijn vind ik het lastigZe is/was een voetbalvrouw, dus dit past nog in jouw genre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is niet zo knap, dus dat moet lukken!![]()
Cheryl![]()
★★★![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou je Cheryl kunnen maken?Ze is/was een voetbalvrouw, dus dit past nog in jouw genre.
Wat een lekker wijf is dat. En is die Ashley Cole vreemd gegaan met een paar hoeren en dit kwijtgeraakt. Ze heeft wel veel makeup, dus er is een kans dat ze gaat lijken op een clown of een gothicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is niet zo knap, dus dat moet lukken!![]()
Cheryl![]()
Oh.![]()
Dit zou ik niet accepteren!quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf is dat. En is die Ashley Cole vreemd gegaan met een paar hoeren en dit kwijtgeraakt. Ze heeft wel veel makeup, dus er is een kans dat ze gaat lijken op een clown of een gothic![]()
★★★![]()
Dat zou ik ook niet doen als ik jou was. Maar probeer het maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het dan niet eens posten
★★★![]()
Ik wou hem in de lijst zetten maar de edit knop is weg uit de OPquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen als ik jou was. Maar probeer het maar
Oh.![]()
Je mannen zijn beter dan je vrouwen inderdaad, als ik op die ik hierboven zag af ga. Maar nog doe ik het je niet na hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik teken nooit zoveel vrouwen inderdaad. Zeker als ze knap zijn vind ik het lastig![]()
![]()
Dat houdt in dat je haar nu meteen moet tekenen, zonder haar in de lijst te plaatsen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou hem in de lijst zetten maar de edit knop is weg uit de OP![]()
![]()
Vraag maar een mod straks.★★★![]()
Ik moet ook meestal knappe vrouwen natekenenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mannen zijn beter dan je vrouwen inderdaad, als ik op die ik hierboven zag af ga. Maar nog doe ik het je niet na hoor. En die hebben wat minder uitspringende uiterlijkheden. En bij mannen zie ik eerder wat er lelijk aan is
Oh.![]()
Ja ik begrijp precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet ook meestal knappe vrouwen natekenen. En die hebben wat minder uitspringende uiterlijkheden. En bij mannen zie ik eerder wat er lelijk aan is
Haar van vrouwen lijkt me ook lastiger. Plus dat je er ook nog make-up bij moet tekenen.
![]()
Dat met make-up is sowieso lastig. Ik heb ook niet echt smaak van welke oogschaduw er ofzo goed bij pastquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik begrijp precies wat je bedoeltHaar van vrouwen lijkt me ook lastiger. Plus dat je er ook nog make-up bij moet tekenen.
En dan doe ik er van die roze wangen bij en is het meteen een clown
Oh.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat met make-up is sowieso lastig. Ik heb ook niet echt smaak van welke oogschaduw er ofzo goed bij pastEn dan doe ik er van die roze wangen bij en is het meteen een clown
Nou misschien kun je, om te oefenen, vrouwen eerst in zwart-wit proberen te tekenen?
![]()
Ik teken sowieso eerst altijd alles op een kladblok. Om die uitspringende dingen er uit te pakken enzo. Maar vrouwen vind ik heel lastigquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]Nou misschien kun je, om te oefenen, vrouwen eerst in zwart-wit proberen te tekenen?
Oh.![]()
Doe eens Mila Kunis geil tekenen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tof!quote:
Let wel dat je bij zijn schouders/kin een zwarte lijnen hebt gebruikt, maar dit bij z'n haren niet hebt gedaan.![]()
Dat heb ik bij die tekening van Merle ook niet echt gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:46 schreef karton2 het volgende:
[..]
Tof!
Let wel dat je bij zijn schouders/kin een zwarte lijnen hebt gebruikt, maar dit bij z'n haren niet hebt gedaan.
Oh.![]()
Ze gaat samen in een film spelen met Emma Watson van Harry Potter als je nou eens Mila en Emma samen in een mooie pose op een plaatje zet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan vraag je wel heel veel van mequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaat samen in een film spelen met Emma Watson van Harry Potter als je nou eens Mila en Emma samen in een mooie pose op een plaatje zet.
Oh.![]()
Is wel minder ja. Die spoilersquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme vent, zo ver was ik nog niet.
Oh.![]()
Nieuw verzoekje voor op de lange lijst:quote:
Rudi Völler & Frank Rijkaard tijdens hét spuugincident.
Het standpunt van waaruit je het gaat tekenen laat ik aan jou over.![]()
Ik heb nog een paar requests van jou openstaan. Ik zal hem toevoegen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef karton2 het volgende:
[..]
Nieuw verzoekje voor op de lange lijst:
Rudi Völler & Frank Rijkaard tijdens hét spuugincident.
Het standpunt van waaruit je het gaat tekenen laat ik aan jou over.
Oh.![]()
Toch maar gespoilerd. Sorryquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.![]()
Dan moet je die reactie vooral quoten, nu weet ik het ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beter edit je je bericht ff.Children of the night. What music they make.![]()
Allemaal veroorzaakt door mijquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je die reactie vooral quoten, nu weet ik het ook
Beter edit je je bericht ff.
Oh.![]()
Inderdaad.quote:!
Als straf maak je maar een mooie tekening van Abe Lenstra!Children of the night. What music they make.![]()
Gaat wel, je paintskillz zijn wel beter dan je Photoshopskills maar dat is logischquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn tekeningen, om ontopic te gaan
Wie is die vrouw?Children of the night. What music they make.![]()
Ik vind zelf die Photoshops mooier hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gaat wel, je paintskillz zijn wel beter dan je Photoshopskills maar dat is logisch
Wie is die vrouw?. Die vrouw is Escha van VI.
Oh.![]()
Ken ik niet. Ik kijk nooit VIquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zelf die Photoshops mooier hoor. Die vrouw is Escha van VI.
Children of the night. What music they make.![]()
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je die reactie vooral quoten, nu weet ik het ook
Beter edit je je bericht ff.![]()
Ja dat heeft hij toch. Daar is hij aan te herkennenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef PIETR het volgende:
Hahaha, inclusief monstergebit. Netjes gedaan.
Oh.![]()
Jazeker, mis alleen nog een tekstwolkje met demagogische uitsprakenNiets is sterker dan dat ene woord![]()
Dat komt niet zo over op tekst denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Jazeker, mis alleen nog een tekstwolkje met demagogische uitspraken
Oh.![]()
"Dit geweldige resultaat hebben wij niet alleen aan het team te danken maar ook aan onze supporters op de tribune."quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Jazeker, mis alleen nog een tekstwolkje met demagogische uitspraken
"We spelen in Oranje niet alleen voor elkaar maar ook voor de mensen in het land."
"Het was een moeilijke wedstrijd maar onze supporters hebben ons geholpen door hun ondersteuning toen het tegen zat."![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:21 schreef karton2 het volgende:
[..]
"Dit geweldige resultaat hebben wij niet alleen aan het team te danken maar ook aan onze supporters op de tribune."
"We spelen in Oranje niet alleen voor elkaar maar ook voor de mensen in het land."
"Het was een moeilijke wedstrijd maar onze supporters hebben ons geholpen door hun ondersteuning toen het tegen zat."Ik vind het echt een vreselijke speler
Oh.![]()
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de laatste van je request![]()
[ afbeelding ]![]()
Ja tochquote:
JR wil je Olli nog een keer posten ik heb hem gemist, was paar dagen in Parijs en kan niet vinden.![]()
Posten? Ik heb hem nog niet gemaakt. Hij staat wel in de requestlijstquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja toch
JR wil je Olli nog een keer posten ik heb hem gemist, was paar dagen in Parijs en kan niet vinden.
Oh.![]()
Supergaaf allemaal!![]()
Ik zou graag Dennis Bergkamp willen zien, die heeft een ideale kop voor een karikatuur.![]()
Ja zie je wel. Jij zei dat laatst in VBL SC dat je hem al gemaakt had, dacht al heb mn eigen verzoek gemistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Posten? Ik heb hem nog niet gemaakt. Hij staat wel in de requestlijst![]()
![]()
![]()
![]()
Das idd ook een goeiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef CarlosJacques het volgende:
Supergaaf allemaal!![]()
Ik zou graag Dennis Bergkamp willen zien, die heeft een ideale kop voor een karikatuur.![]()
![]()
Die stond er nog niet tussenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef CarlosJacques het volgende:
Supergaaf allemaal!![]()
Ik zou graag Dennis Bergkamp willen zien, die heeft een ideale kop voor een karikatuur.
Oh.![]()
Nee ik zei dat hij in de lijst stond. En dat staat hij ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja zie je wel. Jij zei dat laatst in VBL SC dat je hem al gemaakt had, dacht al heb mn eigen verzoek gemist![]()
![]()
Oh.![]()
Oh verkeerd begrepen dan, my badquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat hij in de lijst stond. En dat staat hij ook![]()
![]()
Ja, eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is heel erg goed, een van je betere.![]()
De vis maakt het afquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is heel erg goed, een van je betere.
Oh.![]()
Jij mag ook wel wat tekeningen postenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klasse werk, gewoon mee door gaan!
gr. van vermeer
Oh.![]()
Ik ben op mijn hoogtepunt gestopt:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat tekeningen posten![]()
![]()
Ik vind hem zelf ook wel een van mijn betere. Al vind ik die van Nistelrooy ook nog redelijk gelukt, vergeleken met wat ik aan het schetsen was. Dat was niet echt bestquote:. Al heb ik het haar van Kuyt een beetje afgeraffeld misschien
Oh.![]()
Heb je nog een foto van GGMM. Dan maak ik er ook eentjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben op mijn hoogtepunt gestopt:
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Ja daar heb ik diverse foto's van maar die bewaar ik liever voor mijn privé fap collectiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog een foto van GGMM. Dan maak ik er ook eentje![]()
Dat is zondequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja daar heb ik diverse foto's van maar die bewaar ik liever voor mijn privé fap collectieAl moet ik nog wat users tekenen
Oh.![]()
Nee joh ben aan het dollen weet ik veel hoe al die gozers er uit zien
Mijn verzoekje voor onderaan de lijst:
- Stijn aan het korfballen![]()
Dan wil ik wel een foto van Stijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee joh ben aan het dollen weet ik veel hoe al die gozers er uit zien
Mijn verzoekje voor onderaan de lijst:
- Stijn aan het korfballenEen echte van hem.
Oh.![]()
v. Nistelrooy vind ik iets te blurry, daarom vind ik Kuyt beterquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf ook wel een van mijn betere. Al vind ik die van Nistelrooy ook nog redelijk gelukt, vergeleken met wat ik aan het schetsen was. Dat was niet echt best. Al heb ik het haar van Kuyt een beetje afgeraffeld misschien
Haar van Kuyt vind ik overigens prima.
★★★![]()
Die heeft op de korfbalclubsite gestaan, het beruchte kampioenselftalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een foto van Stijn.Een echte van hem.
![]()
Ja ik ben nog steeds een beetje op zoek naar een goede stijlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v. Nistelrooy vind ik iets te blurry, daarom vind ik Kuyt beterHaar van Kuyt vind ik overigens prima.
. En Kuyt is lelijker dus ook makkelijker te tekenen
. Je kan trouwens alvast een schaal extra in je UI doen. Of eentje van mijn tekeningen
Oh.![]()
Post die pic.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft op de korfbalclubsite gestaan, het beruchte kampioenselftalOh.![]()
Je kan toch wel opzoeken. Als ik je request moet maken, moet ik wel foto's hebben hèquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net alsof ik dat op ga slaan dat wil ik toch niet op mijn computer hebben of wel soms?. Misschien moet je aan Stijn vragen dan. Al heeft die nooit gepost hier, dus zal wel geen interesse hebben
.
Oh.![]()
Dan is het geen Stijnquote:Dus eerst foto regelen anders kan het niet doorgaan. Dan wordt het een soort McClaren ofzo uit zijn UI
Oh.![]()
Die zet ik in de OP. Wil ik in elk geval wel weten wat de haarkleur van Stijn isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan wil ik graag een willekeurige 14 jarige jongen die korfbalt
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Jij bent GGMM nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jammer dat het niet past anders nam ik hem als usericon
Oh.![]()
Jij moet een UI nemen van Aldo ofzo. Of je neemt een UI van John de Wolf of Kuytquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
GGMM is ALLES en OVERAL. Alleen Hij is het LICHT
Oh.![]()
Ja leuk man hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet een UI nemen van Aldo ofzo. Of je neemt een UI van John de Wolf of Kuyt![]()
Nice. Die haren zijn echt mooi gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had even zin om dit te tekenen![]()
[ afbeelding ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik had iets nieuws gevonden met schaduwen enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice. Die haren zijn echt mooi gedaan.
Oh.![]()
Die ziet er weer prima uitquote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wie zijn GGMM en Stijn
Kun je ook Abe Lenstra tekenen? Met z'n kuif
Dat zijn users die in VBL postenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
Wie zijn GGMM en Stijn
Kun je ook Abe Lenstra tekenen? Met z'n kuif.
Abe Lenstra zet ik in de lijst
Oh.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik had je dieptepunt dan weleens willen zien.
![]()
Michael de Leeuwquote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag leverworst op de cuffer, kan dat?
Oh.![]()
Johan Derksen zegt altijd: "Als de mensen leverworst op de cuffer willen dan krijgen ze leverworst." Zo werkt de commercie.quote:![]()
Deze opmerking vind ik niet rullevant in dit topic.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt altijd: "Als de mensen leverworst op de cuffer willen dan krijgen ze leverworst." Zo werkt de commercie.Oh.![]()
Jij zit te tekenen vanuit je ivoren toren, jij hoeft geen verantwoording af te leggen aan een raad van commissarissen!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik niet rullevant in dit topic.![]()
Jij denkt het binnen 2 dagen wel even te weten terwijl mijn redactie er 2 weken over heb gedaan. Wij van Karikaturen wensen niet meer met jou samen te werken. Zoek het maar uit met je hele handel!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit te tekenen vanuit je ivoren toren, jij hoeft geen verantwoording af te leggen aan een raad van commissarissen!Oh.![]()
38 volgers, komop dan moeten er meer worden
Misschien moet je ook andere actuele dingen tweeten zodat je onder de aandacht komt? En niet het linkje puush erin gooien maar direct de foto zodat ze het gelijk op Twitter kunnen zien.
AFCA!![]()
Dat kan niet met die Photoshops hè. Die bestanden zijn te grootquote:Op donderdag 4 april 2013 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
38 volgers, komop dan moeten er meer worden
Misschien moet je ook andere actuele dingen tweeten zodat je onder de aandacht komt? En niet het linkje puush erin gooien maar direct de foto zodat ze het gelijk op Twitter kunnen zien.. Ik weet niet hoe ik er meer moet krijgen
Oh.![]()
http://jr-style.deviantart.com/ Hier staan er meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Zien er weer mooi uit. Je wordt steeds beter, ook de achtergronden zien er steeds beter uit.
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://jr-style.deviantart.com/ Hier staan er meer
★★★![]()
Je moet sowieso doen waar je zin in hebt. Het is immers hobbymatig. Al zit je momenteel wel heel erg in de Lion Kingquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Niemand mist mijn karikaturen![]()
![]()
Ja eerst karikaturen en nu deze dingen maken. Soms heb je zo een fase. Ik zal ook nog wel een fase krijgen dat ik Harry Potter stuff ga tekenenquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet sowieso doen waar je zin in hebt. Het is immers hobbymatig. Al zit je momenteel wel heel erg in de Lion King
Oh.![]()
Ik zou een Sierd de Vos tekening ook wel grappig vinden maar je moet vooral doen wat je leuk vindt hoor.![]()
Mooi, maar hier hebben we geen flikker aan JR-Style-93. Er staat nog een lijst met namen op je te wachten;)quote:
Grapje uiteraard![]()
![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mooi, maar hier hebben we geen flikker aan JR-Style-93. Er staat nog een lijst met namen op je te wachten;)
Grapje uiteraard. Maar inspiratie is een bijzonder iets
Oh.![]()
Je bent wel fan van de Lion King hè?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil Cheryl!Ik ben zelfs bereid om er voor te betalen (om haar bovenaan de lijst te krijgen)
![]()
Oh.![]()
Hij doet me eerder denken aan Michael Rasmussenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo moet er duidelijk weer in komen![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij doet me eerder denken aan Michael Rasmussen
Oh.![]()
Mooi gedaan. Je ziet wel dat je progressie toont met Photoshop.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tof gedaan weer.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ik wil graag de aandacht van iedereen richten op de volgende site
http://jr-style.deviantart.com/gallery/
Hier worden zeer fraaie scenes uit de Lion King getoond. Ik vind het echt hoge kwaliteit
JR-Style![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag de aandacht van iedereen richten op de volgende site
http://jr-style.deviantart.com/gallery/
Hier worden zeer fraaie scenes uit de Lion King getoond. Ik vind het echt hoge kwaliteit
JR-Stylequote:
Oh.![]()
Ik watch je nu!quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://jr-style.deviantart.com/ Hier staan er meer
Alhoewel ik me wel ongemakkelijk voel tussen dat lijstje van Lion King fanbois.
gr gr![]()
Waarom ongemakkelijk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik watch je nu!
Alhoewel ik me wel ongemakkelijk voel tussen dat lijstje van Lion King fanbois.
Oh.![]()
Ik ben ook een Lion King Fanboyquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet echt tussen pas.
Oh.![]()
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Lion King FanboyEen fanboy is ook geen enkel probleem, maar tussen zo'n groep voel ik me wel echt oncomfortabel...
Oké tot zover mijn onzinpraat.
gr gr![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.Een fanboy is ook geen enkel probleem, maar tussen zo'n groep voel ik me wel echt oncomfortabel...
Oké tot zover mijn onzinpraat.
Oh.![]()
Je kan niet alles hebben hè.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Z'n hoofd heeft een ietwat rare verhouding met z'n lijf.Oh.![]()
Zijn hoofd ziet er wel prima uit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Z'n lichaam had ik gewoon weggehaald als ik jou was, maar verder ziet de tekening er prima uit weer.Misschien die lijn om z'n hoofd ook weghalen.
![]()
Bedankt.quote:Maar alleen een hoofd vind ik er zo raar uitzien, en zo'n klein lichaampje vond ik wel grappig. En met die lijn wou ik een soort effect uitproberen wat je vaker ziet. Om de contouren duidelijker te maken enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
Z'n lichaam had ik gewoon weggehaald als ik jou was, maar verder ziet de tekening er prima uit weer.Misschien die lijn om z'n hoofd ook weghalen.
Oh.![]()
Misschien gewoon z'n lichaam op de juiste verhouding verder tekenen maar dan afsnijden vanaf de schouders ongeveer? Als een Panini-voetbalplaatje zeg maar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar alleen een hoofd vind ik er zo raar uitzien![]()
Ja dat heb ik ook een paar keer gedaan en wou kijken hoe dit eruitzag. Maar blijkbaar valt het niet in de smaakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien gewoon z'n lichaam op de juiste verhouding verder tekenen maar dan afsnijden vanaf de schouders ongeveer? Als een Panini-voetbalplaatje zeg maar.
Oh.![]()
okquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:44 schreef Elan het volgende:
Hoi.
Kun je voor mij een UI tekenen met het hoofd van Terror Jaap JR
[ afbeelding ]
Zeg maar terwijl hij in trollmodus isGroot fan van User Wotte![]()
Ik wil een karikatuur van Wilfried Kanon."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die doe ik niet meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
Ik wil een karikatuur van Wilfried Kanon.
Oh.![]()
okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doe ik niet meer tegenwoordig"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kick mag gedelete worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: