Ik teken sowieso eerst altijd alles op een kladblok. Om die uitspringende dingen er uit te pakken enzo. Maar vrouwen vind ik heel lastigquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]Nou misschien kun je, om te oefenen, vrouwen eerst in zwart-wit proberen te tekenen?
Tof!quote:
Dat heb ik bij die tekening van Merle ook niet echt gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:46 schreef karton2 het volgende:
[..]
Tof!
Let wel dat je bij zijn schouders/kin een zwarte lijnen hebt gebruikt, maar dit bij z'n haren niet hebt gedaan.
Ze gaat samen in een film spelen met Emma Watson van Harry Potter als je nou eens Mila en Emma samen in een mooie pose op een plaatje zet.quote:
Dan vraag je wel heel veel van mequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaat samen in een film spelen met Emma Watson van Harry Potter als je nou eens Mila en Emma samen in een mooie pose op een plaatje zet.
Is wel minder ja. Die spoilersquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme vent, zo ver was ik nog niet.
Nieuw verzoekje voor op de lange lijst:quote:
Ik heb nog een paar requests van jou openstaan. Ik zal hem toevoegen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef karton2 het volgende:
[..]
Nieuw verzoekje voor op de lange lijst:
Rudi Völler & Frank Rijkaard tijdens hét spuugincident.
Het standpunt van waaruit je het gaat tekenen laat ik aan jou over.
Toch maar gespoilerd. Sorryquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan moet je die reactie vooral quoten, nu weet ik het ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allemaal veroorzaakt door mijquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je die reactie vooral quoten, nu weet ik het ook
Beter edit je je bericht ff.
Inderdaad.quote:
Gaat wel, je paintskillz zijn wel beter dan je Photoshopskills maar dat is logischquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn tekeningen, om ontopic te gaan
Ik vind zelf die Photoshops mooier hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gaat wel, je paintskillz zijn wel beter dan je Photoshopskills maar dat is logisch
Wie is die vrouw?
Ken ik niet. Ik kijk nooit VIquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zelf die Photoshops mooier hoor. Die vrouw is Escha van VI.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je die reactie vooral quoten, nu weet ik het ook
Beter edit je je bericht ff.
Ja dat heeft hij toch. Daar is hij aan te herkennenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef PIETR het volgende:
Hahaha, inclusief monstergebit. Netjes gedaan.
Dat komt niet zo over op tekst denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Jazeker, mis alleen nog een tekstwolkje met demagogische uitspraken
"Dit geweldige resultaat hebben wij niet alleen aan het team te danken maar ook aan onze supporters op de tribune."quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Jazeker, mis alleen nog een tekstwolkje met demagogische uitspraken
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:21 schreef karton2 het volgende:
[..]
"Dit geweldige resultaat hebben wij niet alleen aan het team te danken maar ook aan onze supporters op de tribune."
"We spelen in Oranje niet alleen voor elkaar maar ook voor de mensen in het land."
"Het was een moeilijke wedstrijd maar onze supporters hebben ons geholpen door hun ondersteuning toen het tegen zat."
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de laatste van je request![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |