Ja tochquote:
Posten? Ik heb hem nog niet gemaakt. Hij staat wel in de requestlijstquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja toch
JR wil je Olli nog een keer posten ik heb hem gemist, was paar dagen in Parijs en kan niet vinden.
Ja zie je wel. Jij zei dat laatst in VBL SC dat je hem al gemaakt had, dacht al heb mn eigen verzoek gemistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Posten? Ik heb hem nog niet gemaakt. Hij staat wel in de requestlijst
Das idd ook een goeiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef CarlosJacques het volgende:
Supergaaf allemaal!![]()
Ik zou graag Dennis Bergkamp willen zien, die heeft een ideale kop voor een karikatuur.
Die stond er nog niet tussenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef CarlosJacques het volgende:
Supergaaf allemaal!![]()
Ik zou graag Dennis Bergkamp willen zien, die heeft een ideale kop voor een karikatuur.
Nee ik zei dat hij in de lijst stond. En dat staat hij ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja zie je wel. Jij zei dat laatst in VBL SC dat je hem al gemaakt had, dacht al heb mn eigen verzoek gemist![]()
![]()
Oh verkeerd begrepen dan, my badquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zei dat hij in de lijst stond. En dat staat hij ook
Ja, eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is heel erg goed, een van je betere.
De vis maakt het afquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is heel erg goed, een van je betere.
Jij mag ook wel wat tekeningen postenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klasse werk, gewoon mee door gaan!
gr. van vermeer
Ik ben op mijn hoogtepunt gestopt:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat tekeningen posten
Ik vind hem zelf ook wel een van mijn betere. Al vind ik die van Nistelrooy ook nog redelijk gelukt, vergeleken met wat ik aan het schetsen was. Dat was niet echt bestquote:
Heb je nog een foto van GGMM. Dan maak ik er ook eentjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben op mijn hoogtepunt gestopt:
[ afbeelding ]
Ja daar heb ik diverse foto's van maar die bewaar ik liever voor mijn privé fap collectiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog een foto van GGMM. Dan maak ik er ook eentje
Dat is zondequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja daar heb ik diverse foto's van maar die bewaar ik liever voor mijn privé fap collectie
Dan wil ik wel een foto van Stijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee joh ben aan het dollen weet ik veel hoe al die gozers er uit zien
Mijn verzoekje voor onderaan de lijst:
- Stijn aan het korfballen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |