quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ik moet straks weg maar het sneeuwt dus ik heb nu nog geen zinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
awh stuwie toch.
Helemaal niks te doen jongen?
ik hoop dat je er zelf om kunt lachenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik klets uit mijn dijen
wat een dijenkletser zeggen mensen dan tegen me
OSXquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef supersof het volgende:
gvdgvdgdvdgvd ik kan de filmpjes niet openen om mn mac
.avi zeker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef supersof het volgende:
gvdgvdgdvdgvd ik kan de filmpjes niet openen om mn mac
Converteren dan maar denk ik of afspelen met een andere spelerquote:
hoe converteer ik dat danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Converteren dan maar denk ik of afspelen met een andere speler
Kun je trouwens niet filmen in een ander formatquote:
VLCquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
VLC installeren
http://www.videolan.org/vlc/
doet ie het ook niet meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
VLC installeren
http://www.videolan.org/vlc/
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
videjo lan is egt een goed progammaatje ik gebruik het elke dach als ik een film keik hahah
mijn vrientje die downloot dan flimpjes en dan kijk ik die flimpje in videjo lan plajer
Via een kabel en dan via iMoviequote:
quote:
jer schatjequote:
nou lekker hipster zegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:08 schreef JRRY het volgende:
Mijn eerste aanraking met Just Give Me A Reason, maanden voordat het een hit werd
wil je ook aandacht liefjequote:
Hij ging op teamspeak de heletijd doe normaal zeggenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die jongen weet ook van geen ophouden
hehequote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij ging op teamspeak de heletijd doe normaal zeggen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef Rockiejj het volgende:
hamerhaaitje is aanwezig, bedek je anus!
Ja, met je pocket pussy zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik doe geen anaal, ik doe wel vaginaal
In je vagina?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik doe geen anaal, ik doe wel vaginaal
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwen graag poezen![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
aawwwwwSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwen graag poezenhooiquote:Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
schattigSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwen graag poezen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja gaat wel goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor
met jou?
Dit nummer moet je trouwens luisteren:
omgquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
He sof ik heb een feestje in mijn mond, kom je ook?
'encrypted money baby' hahhaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hoor
met jou?
Dit nummer moet je trouwens luisteren:
bijna jaquote:
Ik douche niet ik zwem in die moneyyzquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
He pizza Je stinkt. Zullen we douchen?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Heb je last van muizen in je buik? Nee? Dan heb je een goede poes!
hamer pleasequote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn lul is zojuist doodgegaan. Mag ik hem in jou begraven?
Godver![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nice legs; what time do they open?
*proest
ja want die bestaat niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
hey sof, ik ben een zoekmachine aan het maken alleen jouw site ontbreekt nog
neequote:
neeheeequote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]https://archive.org/web/web.php
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pardon, mag ik je de weg vragen, hoe kom ik in U terecht?
Hahahahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pardon, mag ik je de weg vragen, hoe kom ik in U terecht?
I return the favorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:41 schreef Trollscience het volgende:
DO ME A FAVOR BABY DON'T REPLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
geen ideequote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens waterstofperoxide als mondspoeling gehad?ik moet het doen van de tandarts maar gatverdamme
echt de meest ranzige smaak de ik ooit heb gehad, ik weiger om gewoon te slikken of mn mond te sluiten nu omdat ik het dan weer proef
Klinkt niet gezondquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens waterstofperoxide als mondspoeling gehad?ik moet het doen van de tandarts maar gatverdamme
echt de meest ranzige smaak de ik ooit heb gehad, ik weiger om gewoon te slikken of mn mond te sluiten nu omdat ik het dan weer proef
Maar heb je een ontsteking ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn tanden zijn wel zichtbaar witter maar dat terzijde
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn tanden zijn wel zichtbaar witter maar dat terzijde
Op jouw leeftijd zullen die toch nog wel gewoon wit zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is wel leuk
Ik wil later ook mijn tanden bleken
Ja maar niet meer zo wit als negersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zullen die toch nog wel gewoon wit zijn
nee tandsteen, moet 1x per dag met een stokje tussen mn tanden raggen en ik moet 3x daags met 2 verschillende mondspoelingen mn mond reinigen voor 2 week terwijl ik niet eens erge tandsteen hadquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
DV Ik voel me vandaag niet mezelf. mag ik jou voelen?![]()
![]()
pickup-linesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
deze ga ik gebruiken als k uitga
ik wil donderdag ook 'hey heet jij wifi, want ik voel een connectie' gebruiken
Dat je niet slikt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zal hij dat niet leuk vinden
Hij: Jouw huis of mijn huis?quote:
Dat lijkt wel nep zo perfectquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:47 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wit zijn ze echt niet meer
Omdat hij wilt dat je slikt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vraag niet wat hij niet leuk zal vinden maar waarom hij dat niet leuk zou vinden
huhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
of dat spelletje 'de brandweerauto' was ook altijd hilarisch
Ik heb nog een heel pak shag en een grote zak chips liggenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef Trollscience het volgende:
zin in een peuk en een hele grote zak chips wie
ik heb nog een pakje l&m 25gram liggen maar heb zin in jpsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel pak shag en een grote zak chips liggen
nou dan deed je alsof je vingers de brandweerauto waren en dan ging je langzaam vanaf de knie omhoog bij een meisje en het meisje moest dan rood zeggen als je te ver ging en dan zei jij 'HAHA MAAR DE BRANDWEERAUTO STOPT NIET VOOR ROOD'quote:
ripquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou dan deed je alsof je vingers de brandweerauto waren en dan ging je langzaam vanaf de knie omhoog bij een meisje en het meisje moest dan rood zeggen als je te ver ging en dan zei jij 'HAHA MAAR DE BRANDWEERAUTO STOPT NIET VOOR ROOD'
Suck it and see.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
IK: Ga bij een meisje staan en staarje vervolgens naar je kruis....
zij:
IK: hij gaat zichzelf niet zuigen natuurlijk!!
een abo op wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
wij moeten een keer uitgaan als een groepje en dan met slechte pickup lines zoveel mogelijk mensen proberen te versieren
de winnaar krijgt een abo
*meldtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
wij moeten een keer uitgaan als een groepje en dan met slechte pickup lines zoveel mogelijk mensen proberen te versieren
Count me inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat is een vrijdag tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke iedereen 12 april groningen
Ja nee, kom maar naar utrechtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk je dat we gek zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alsof ik niet weet hoe je tanden moet bleken. Dat heeft geen flikker te maken met de stand van je tandenquote:
je komt een beetje geagiteerd overquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet hoe je tanden moet bleken. Dat heeft geen flikker te maken met de stand van je tanden
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we hebben toch gratis ov
oh wacht![]()
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]alsof ik als ik wel ov had naar groningen ging
Neequote:
Dat komt omdat jouw reactie nergens op slaat en overkomt alsof ik een of ander ongeschoold figuur benquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je komt een beetje geagiteerd over
Ik ga waarschijnlijk toch niet naar de meet dusjaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jawel dan hadden we je wel overgehaald
je haalt mij ook over om wel naar school te gaan
Ik wilde net zeggenquote:
okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk toch niet naar de meet dusja
Er was allang besloten dat de meet in Utrecht zou zijn maar jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
utrecht is een no go, amsterdam is nog een optie, maar dan moet je net de juiste plekken weten
2 van de 4 grootste steden en je doet net alsof het spelden in een hooiberg zijn waar je naar moet zoekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
utrecht is een no go, amsterdam is nog een optie, maar dan moet je net de juiste plekken weten
Ben blij dat ik niet naar een meet hoefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was allang besloten dat de meet in Utrecht zou zijn maar ja
nee alkmaar was al beslotenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
in utrecht kan je niet uitgaanvooral niet met fokkers, geloof mij ik praat uit ervaring
Je hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet naar een meet hoef
Neude is best leuk hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
in utrecht kan je niet uitgaanvooral niet met fokkers, geloof mij ik praat uit ervaring
jer, wij meeten in walibi dan.quote:
Ja daar is in ieder geval iets te doenquote:
Veel plezier in je eentjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben zwaar voor groningen, en dat het zo ver ligt, boehoehet is maar 2,5u reizen big fucking deal
ik ken de weg in groningen, het is er altijd feest, super veel studenten, weinig huppelkut en bontkraagvolk, altijd gezellig, je kan zo door tot 8 uur en dan ontbijten en met de trein naar huis
Daag DVquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben zwaar voor groningen, en dat het zo ver ligt, boehoehet is maar 2,5u reizen big fucking deal
ik ken de weg in groningen, het is er altijd feest, super veel studenten, weinig huppelkut en bontkraagvolk, altijd gezellig, je kan zo door tot 8 uur en dan ontbijten en met de trein naar huis
quote:
Lekker centraalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wacht maar tot je hier een keer bent geweest. De stad is echt awesome, de provincie is om te huilen ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Uitgaan doe je in de randstad, niet in scandinavie DV
Contrast is erg groot jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hier een keer bent geweest. De stad is echt awesome, de provincie is om te huilen ja.
zelfs 3 uur vanaf hierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
2,5 uur met de trein voor een avondje stappen![]()
ik kan hier met 15 minuten fietsen bij de grootste discotheek in de regio ook goed uitgaan
Uitgaan is ook niet leuk discothekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
Ik ben sinds de zomer niet meer uitgegaan![]()
Vind het niet erg ook
Gelukkig is de trein niet zo duurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
2,5 uur met de trein voor een avondje stappen![]()
ik kan hier met 15 minuten fietsen bij de grootste discotheek in de regio ook goed uitgaan
Ik ga ook niet meer zo vaak uit. Komt wel weer als het straks weer wat mooier weer isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
Ik ben sinds de zomer niet meer uitgegaan![]()
Vind het niet erg ook
Vanaf Utrecht CS is het nog 'maar' 1 uur en 54 minutenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
eerst halfuur met de bus naar centraal en dan nog 2,5 uur treinen?
Nah thnx
Ik ga liever een avondje naar een vriendin toe ofzo. Of op mn kamer een film kijken in mn eentje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Uitgaan is ook niet leuk discotheken
Gezellige cafés zijn wel gezellig
49,20 voor een retourtjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zal is opzoeken wat ik kwijt ben na een avondje stappen met DV
Ja ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga liever een avondje naar een vriendin/vrienden toe ofzo.
Belachelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
50 euro alleen al voor heen en terug, tel daar ontbijt en drank en dergelijke bij op
watquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
50 euro alleen al voor heen en terug, tel daar ontbijt en drank en dergelijke bij op
Ja voor mij ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Niet iedereen heeft gratis ov hier hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watheb jij geen OV
zo niet: koop een NS dagkaart, 15 euro heen en terug
Geen studentenOVquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watheb jij geen OV
zo niet: koop een NS dagkaart, 15 euro heen en terug
Waarom doe je deze aanname eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom hebben jullie randstedelingen nog nooit gehoord van een NS dagkaart die te koop is bij oa blokker, albert heijn en kruidvat waarmee je een dag onbeperkt kan reizen voor 15 euro pp en wat geldig is 24u na afstempeling
Dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom hebben jullie randstedelingen nog nooit gehoord van een NS dagkaart die te koop is bij oa blokker, albert heijn en kruidvat waarmee je een dag onbeperkt kan reizen voor 15 euro pp en wat geldig is 24u na afstempeling
omdat ik gratis ov hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb ik wel van gehoord heb dat zelfs een keer gedaan om naar Limburg te reizen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omdat randstad, als we willen stappen doen we dat in de buurt omdat goed en snel bereikbaar en bovendien goedkoop.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Okay, au revoir dan maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke weg hier, begin me goed te irriteren
1. Ik woon niet in de randstadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
doeiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vriendin van me zit als au pair in Australie nu, lijkt me wel vet hoorquote:
nee ga jij maar als een autist op je kamer in je eentje een film kijken dan kom je nog ergensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
1. Ik woon niet in de randstad
2. Ik heb er wel van gehoord
3. Ik wil gewoon niet naar fucking groningen
niet zo tegen Queen S praten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ga jij maar als een autist op je kamer in je eentje een film kijken dan kom je nog ergens
blijf maar lekker in de knusse randstad stelletje autistjes
kusje
Doe dat maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga geld stelen van stu voor een huismeid
Ja wat. Ik vind dat gewoon leuk. Dat jij daar drank en harde muziek voor nodig hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ga jij maar als een autist op je kamer in je eentje een film kijken dan kom je nog ergens
blijf maar lekker in de knusse randstad stelletje autistjes
kusje
Ging daar niet overquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Nutteloos discussie hier.
We praten al een half jaar over een meet, er komt gewoon niks van
Je irriteren aan fokkersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
WHO CARESquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
STOP NOU JONGENS
DV VIND HET NIET LEUK
Maar de wereld draait om mij, en ik zeg dat we in utrecht gaan meetenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ging daar niet over
DV vind het niet eerlijk dat wij van de randstad niet naar haar willen komen__!_!__!_!
Jahoor, kom je hem brengen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Iemand vespa kopen? staat er 1tje in mijn tuin. gratis op te halen
JA GVD AJ. IK IRRITEER ME DOOD AAN JE. GA WEG GVDquote:
Love yaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar de wereld draait om mij, en ik zeg dat we in utrecht gaan meeten
vindt*quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
STOP NOU JONGENS
DV VIND HET NIET LEUK
Cheap-ass voor de families die een au pair inhuren bedoel ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Vriendin van me zit als au pair in Australie nu, lijkt me wel vet hoor
hoezo zou dat cheap-ass zijn?
Huilen ditdatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
JA GVD AJ. IK IRRITEER ME DOOD AAN JE. GA WEG GVD![]()
Stuquote:
Mmm, die familie heeft ook een schoonmaakster, dus dat hoeft ze niet te doen. En ze krijgt iets van 200 per weekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cheap-ass voor de families die een au pair inhuren bedoel ik
Een au pair krijgt ongeveer £70 netto per week aan 'zakgeld'. Een nanny krijgt ongeveer £400 netto per week aan salaris
Vaak worden au pairs 'misbruikt' en willen ze dat zij het werk doen van een nanny voor weinig geld dus vandaar mijn opmerking
Godverquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
pluk een roos stop m in je doos weg is boos
ja altijd als jij hier bent. huilie doenquote:
Hey manquote:
Wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm, die familie heeft ook een schoonmaakster, dus dat hoeft ze niet te doen. En ze krijgt iets van 200 per week
Sneeuwt het daar ja?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey man
Ja, wel aardig. Sta op het punt om naar buiten te gaan. Jammer genoeg blijft het maar sneeuwen.
Hoe is het met jou?
whahahahahah au-pèrequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wil ik ook wel.
Ik denk dat ik best au-père zou kunnen zijn
Come at mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja altijd als jij hier bent. huilie doen
Nee heb geen geld voor de trein srryquote:
200 per week is wel netjes mits ze niet meer dan 35 uur per week werktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm, die familie heeft ook een schoonmaakster, dus dat hoeft ze niet te doen. En ze krijgt iets van 200 per week
Nooit gehoord van een NS dagkaart?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb geen geld voor de trein srry
Helaas wel ja. Het blijft niet echt liggen maar je wordt er best nat vanquote:
Ja kutweer inderdaad, hier ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Het blijft niet echt liggen maar je wordt er best nat van
Ja jij wou zo nodig in de draaimolen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja godver jij wou het perse niet veilig doen
Maar wat is het verschil dan? Ik snap het niet want die au pairs kunnen dan toch zeggen dat ze nanny zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
200 per week is wel netjes mits ze niet meer dan 35 uur per week werkt
Maar hier in London zie je het best veel. Meisjes die 70 of 80 pond per week krijgen en van alles moeten doen. Nannies verdienen tussen de 350-500 pond voor hetzelfde werk. Het is gewoon niet redelijk om van een au pair meer dan 25-35 uur per week te verwachten en continue sole charge is eigenlijk ook best fout om te verwachten
Ik ga over een kleine 2 weken voor 10 dagen naar Spanjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kutweer inderdaad, hier ookSnel maar op vakantie
jij wou persé handjes vasthoudenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja jij wou zo nodig in de draaimolen.
Diplomaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan? Ik snap het niet want die au pairs kunnen dan toch zeggen dat ze nanny zijn ofzo
Nee man ik woon in de randstadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een NS dagkaart?
Ja maar ik was bang, begrijp het nouquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij wou persé handjes vasthouden
Ga je nog interrailen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kutweer inderdaad, hier ookSnel maar op vakantie
Je moet wel ervaring met kinderen hebben, kunnen koken, autorijden, redelijke opleiding hebben gevolgd en je maakt wel 50-60 uur per week en bent dan volledig verantwoordelijk voor de kinderen incl. school etc.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan? Ik snap het niet want die au pairs kunnen dan toch zeggen dat ze nanny zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |