Sneeuwt het daar ja?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey man
Ja, wel aardig. Sta op het punt om naar buiten te gaan. Jammer genoeg blijft het maar sneeuwen.
Hoe is het met jou?
whahahahahah au-pèrequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wil ik ook wel.
Ik denk dat ik best au-père zou kunnen zijn
Come at mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja altijd als jij hier bent. huilie doen
Nee heb geen geld voor de trein srryquote:
200 per week is wel netjes mits ze niet meer dan 35 uur per week werktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm, die familie heeft ook een schoonmaakster, dus dat hoeft ze niet te doen. En ze krijgt iets van 200 per week
Nooit gehoord van een NS dagkaart?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb geen geld voor de trein srry
Helaas wel ja. Het blijft niet echt liggen maar je wordt er best nat vanquote:
Ja kutweer inderdaad, hier ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Het blijft niet echt liggen maar je wordt er best nat van
Ja jij wou zo nodig in de draaimolen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja godver jij wou het perse niet veilig doen
Maar wat is het verschil dan? Ik snap het niet want die au pairs kunnen dan toch zeggen dat ze nanny zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
200 per week is wel netjes mits ze niet meer dan 35 uur per week werkt
Maar hier in London zie je het best veel. Meisjes die 70 of 80 pond per week krijgen en van alles moeten doen. Nannies verdienen tussen de 350-500 pond voor hetzelfde werk. Het is gewoon niet redelijk om van een au pair meer dan 25-35 uur per week te verwachten en continue sole charge is eigenlijk ook best fout om te verwachten
Ik ga over een kleine 2 weken voor 10 dagen naar Spanjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kutweer inderdaad, hier ookSnel maar op vakantie
jij wou persé handjes vasthoudenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja jij wou zo nodig in de draaimolen.
Diplomaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan? Ik snap het niet want die au pairs kunnen dan toch zeggen dat ze nanny zijn ofzo
Nee man ik woon in de randstadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een NS dagkaart?
Ja maar ik was bang, begrijp het nouquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij wou persé handjes vasthouden
Ga je nog interrailen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kutweer inderdaad, hier ookSnel maar op vakantie
Je moet wel ervaring met kinderen hebben, kunnen koken, autorijden, redelijke opleiding hebben gevolgd en je maakt wel 50-60 uur per week en bent dan volledig verantwoordelijk voor de kinderen incl. school etc.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan? Ik snap het niet want die au pairs kunnen dan toch zeggen dat ze nanny zijn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |