WHO CARESquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
STOP NOU JONGENS
DV VIND HET NIET LEUK
Maar de wereld draait om mij, en ik zeg dat we in utrecht gaan meetenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ging daar niet over
DV vind het niet eerlijk dat wij van de randstad niet naar haar willen komen__!_!__!_!
Jahoor, kom je hem brengen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Iemand vespa kopen? staat er 1tje in mijn tuin. gratis op te halen
JA GVD AJ. IK IRRITEER ME DOOD AAN JE. GA WEG GVDquote:
Love yaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar de wereld draait om mij, en ik zeg dat we in utrecht gaan meeten
vindt*quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
STOP NOU JONGENS
DV VIND HET NIET LEUK
Cheap-ass voor de families die een au pair inhuren bedoel ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Vriendin van me zit als au pair in Australie nu, lijkt me wel vet hoor
hoezo zou dat cheap-ass zijn?
Huilen ditdatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
JA GVD AJ. IK IRRITEER ME DOOD AAN JE. GA WEG GVD![]()
Stuquote:
Mmm, die familie heeft ook een schoonmaakster, dus dat hoeft ze niet te doen. En ze krijgt iets van 200 per weekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cheap-ass voor de families die een au pair inhuren bedoel ik
Een au pair krijgt ongeveer £70 netto per week aan 'zakgeld'. Een nanny krijgt ongeveer £400 netto per week aan salaris
Vaak worden au pairs 'misbruikt' en willen ze dat zij het werk doen van een nanny voor weinig geld dus vandaar mijn opmerking
Godverquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
pluk een roos stop m in je doos weg is boos
ja altijd als jij hier bent. huilie doenquote:
Hey manquote:
Wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm, die familie heeft ook een schoonmaakster, dus dat hoeft ze niet te doen. En ze krijgt iets van 200 per week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |