Heb ik wel van gehoord heb dat zelfs een keer gedaan om naar Limburg te reizen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom hebben jullie randstedelingen nog nooit gehoord van een NS dagkaart die te koop is bij oa blokker, albert heijn en kruidvat waarmee je een dag onbeperkt kan reizen voor 15 euro pp en wat geldig is 24u na afstempeling
Omdat randstad, als we willen stappen doen we dat in de buurt omdat goed en snel bereikbaar en bovendien goedkoop.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom hebben jullie randstedelingen nog nooit gehoord van een NS dagkaart die te koop is bij oa blokker, albert heijn en kruidvat waarmee je een dag onbeperkt kan reizen voor 15 euro pp en wat geldig is 24u na afstempeling
Okay, au revoir dan maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke weg hier, begin me goed te irriteren
1. Ik woon niet in de randstadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
doeiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vriendin van me zit als au pair in Australie nu, lijkt me wel vet hoorquote:
nee ga jij maar als een autist op je kamer in je eentje een film kijken dan kom je nog ergensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
1. Ik woon niet in de randstad
2. Ik heb er wel van gehoord
3. Ik wil gewoon niet naar fucking groningen
niet zo tegen Queen S praten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ga jij maar als een autist op je kamer in je eentje een film kijken dan kom je nog ergens
blijf maar lekker in de knusse randstad stelletje autistjes
kusje
Doe dat maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga geld stelen van stu voor een huismeid
Ja wat. Ik vind dat gewoon leuk. Dat jij daar drank en harde muziek voor nodig hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ga jij maar als een autist op je kamer in je eentje een film kijken dan kom je nog ergens
blijf maar lekker in de knusse randstad stelletje autistjes
kusje
Ging daar niet overquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Nutteloos discussie hier.
We praten al een half jaar over een meet, er komt gewoon niks van
Je irriteren aan fokkersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |