zelfs 3 uur vanaf hierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
2,5 uur met de trein voor een avondje stappen![]()
ik kan hier met 15 minuten fietsen bij de grootste discotheek in de regio ook goed uitgaan
Uitgaan is ook niet leuk discothekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
Ik ben sinds de zomer niet meer uitgegaan![]()
Vind het niet erg ook
Gelukkig is de trein niet zo duurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
2,5 uur met de trein voor een avondje stappen![]()
ik kan hier met 15 minuten fietsen bij de grootste discotheek in de regio ook goed uitgaan
Ik ga ook niet meer zo vaak uit. Komt wel weer als het straks weer wat mooier weer isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
Ik ben sinds de zomer niet meer uitgegaan![]()
Vind het niet erg ook
Vanaf Utrecht CS is het nog 'maar' 1 uur en 54 minutenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
eerst halfuur met de bus naar centraal en dan nog 2,5 uur treinen?
Nah thnx
Ik ga liever een avondje naar een vriendin toe ofzo. Of op mn kamer een film kijken in mn eentje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Uitgaan is ook niet leuk discotheken
Gezellige cafés zijn wel gezellig
49,20 voor een retourtjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zal is opzoeken wat ik kwijt ben na een avondje stappen met DV
Ja ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga liever een avondje naar een vriendin/vrienden toe ofzo.
Belachelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
50 euro alleen al voor heen en terug, tel daar ontbijt en drank en dergelijke bij op
watquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
50 euro alleen al voor heen en terug, tel daar ontbijt en drank en dergelijke bij op
Ja voor mij ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Niet iedereen heeft gratis ov hier hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watheb jij geen OV
zo niet: koop een NS dagkaart, 15 euro heen en terug
Geen studentenOVquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watheb jij geen OV
zo niet: koop een NS dagkaart, 15 euro heen en terug
Waarom doe je deze aanname eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom hebben jullie randstedelingen nog nooit gehoord van een NS dagkaart die te koop is bij oa blokker, albert heijn en kruidvat waarmee je een dag onbeperkt kan reizen voor 15 euro pp en wat geldig is 24u na afstempeling
Dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom hebben jullie randstedelingen nog nooit gehoord van een NS dagkaart die te koop is bij oa blokker, albert heijn en kruidvat waarmee je een dag onbeperkt kan reizen voor 15 euro pp en wat geldig is 24u na afstempeling
omdat ik gratis ov hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |