huhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
of dat spelletje 'de brandweerauto' was ook altijd hilarisch
Ik heb nog een heel pak shag en een grote zak chips liggenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef Trollscience het volgende:
zin in een peuk en een hele grote zak chips wie
ik heb nog een pakje l&m 25gram liggen maar heb zin in jpsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel pak shag en een grote zak chips liggen
nou dan deed je alsof je vingers de brandweerauto waren en dan ging je langzaam vanaf de knie omhoog bij een meisje en het meisje moest dan rood zeggen als je te ver ging en dan zei jij 'HAHA MAAR DE BRANDWEERAUTO STOPT NIET VOOR ROOD'quote:
ripquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou dan deed je alsof je vingers de brandweerauto waren en dan ging je langzaam vanaf de knie omhoog bij een meisje en het meisje moest dan rood zeggen als je te ver ging en dan zei jij 'HAHA MAAR DE BRANDWEERAUTO STOPT NIET VOOR ROOD'
Suck it and see.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
IK: Ga bij een meisje staan en staarje vervolgens naar je kruis....
zij:
IK: hij gaat zichzelf niet zuigen natuurlijk!!
een abo op wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
wij moeten een keer uitgaan als een groepje en dan met slechte pickup lines zoveel mogelijk mensen proberen te versieren
de winnaar krijgt een abo
*meldtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
wij moeten een keer uitgaan als een groepje en dan met slechte pickup lines zoveel mogelijk mensen proberen te versieren
Count me inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |