dat is een vrijdag tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke iedereen 12 april groningen
Ja nee, kom maar naar utrechtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk je dat we gek zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alsof ik niet weet hoe je tanden moet bleken. Dat heeft geen flikker te maken met de stand van je tandenquote:
je komt een beetje geagiteerd overquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet hoe je tanden moet bleken. Dat heeft geen flikker te maken met de stand van je tanden
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we hebben toch gratis ov
oh wacht![]()
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]alsof ik als ik wel ov had naar groningen ging
Neequote:
Dat komt omdat jouw reactie nergens op slaat en overkomt alsof ik een of ander ongeschoold figuur benquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je komt een beetje geagiteerd over
Ik ga waarschijnlijk toch niet naar de meet dusjaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jawel dan hadden we je wel overgehaald
je haalt mij ook over om wel naar school te gaan
Ik wilde net zeggenquote:
okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk toch niet naar de meet dusja
Er was allang besloten dat de meet in Utrecht zou zijn maar jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
utrecht is een no go, amsterdam is nog een optie, maar dan moet je net de juiste plekken weten
2 van de 4 grootste steden en je doet net alsof het spelden in een hooiberg zijn waar je naar moet zoekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
utrecht is een no go, amsterdam is nog een optie, maar dan moet je net de juiste plekken weten
Ben blij dat ik niet naar een meet hoefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was allang besloten dat de meet in Utrecht zou zijn maar ja
nee alkmaar was al beslotenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
in utrecht kan je niet uitgaanvooral niet met fokkers, geloof mij ik praat uit ervaring
Je hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet naar een meet hoef
Neude is best leuk hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
in utrecht kan je niet uitgaanvooral niet met fokkers, geloof mij ik praat uit ervaring
jer, wij meeten in walibi dan.quote:
Ja daar is in ieder geval iets te doenquote:
Veel plezier in je eentjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben zwaar voor groningen, en dat het zo ver ligt, boehoehet is maar 2,5u reizen big fucking deal
ik ken de weg in groningen, het is er altijd feest, super veel studenten, weinig huppelkut en bontkraagvolk, altijd gezellig, je kan zo door tot 8 uur en dan ontbijten en met de trein naar huis
Daag DVquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben zwaar voor groningen, en dat het zo ver ligt, boehoehet is maar 2,5u reizen big fucking deal
ik ken de weg in groningen, het is er altijd feest, super veel studenten, weinig huppelkut en bontkraagvolk, altijd gezellig, je kan zo door tot 8 uur en dan ontbijten en met de trein naar huis
quote:
Lekker centraalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wacht maar tot je hier een keer bent geweest. De stad is echt awesome, de provincie is om te huilen ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Uitgaan doe je in de randstad, niet in scandinavie DV
Contrast is erg groot jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hier een keer bent geweest. De stad is echt awesome, de provincie is om te huilen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |