Beetje vervelende tijden, zeker donderdag en vrijdag.quote:Donderdag 21 maart
Tijd Afstand
16.35u (13.35 NL-tijd)
3000m dames
1500m heren
Vrijdag 22 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
1000m heren
1500m dames
5000m heren
Zaterdag 23 maart
Tijd Afstand
13.30u (10.30 NL-tijd)
1000m dames
10.000m heren
5000m dames
Zondag 24 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
500m dames en heren (2x)
Team Pursuit dames en heren
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:51 schreef TheArt het volgende:
Het rondje van Van Riessen zag er eerlijk gezegd ook wel als een 51,0 uit.
goed op de 500, maar hoort op de 1000 niet zo sterk te zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:53 schreef DeeBee het volgende:
Haha, serieus, nu wordt het wel een beetje leip hoor als nu ook al de Fatkulina's mee gaan doen...
Snap ik ook niks van. Meedoen is toch ook leuk?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede eigenschap voor een topsporter.
'We' kunnen weer prima tegen ons verliesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goed op de 500, maar hoort op de 1000 niet zo sterk te zijn
WB klassement toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat man, Kramer al in de 5e rit.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
'We' kunnen weer prima tegen ons verlies
Heeft ermee te maken dat hij amper gereden heeft dit seizoen dacht ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat man, Kramer al in de 5e rit.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft ermee te maken dat hij amper gereden heeft dit seizoen dacht ik.
Gaat niet lukken. Bowe is goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:56 schreef rubbereend het volgende:
Had Wüst ook niet zilver voorspeld hier?
die won ook alles wat er te winnen viel dus die kon ook overal om lachenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
daarom heb ik zo'n hekel aan Friesinger die overal maar om stond te lachen en iedereen alles maar gunde
Ik voorspel een val van Bowequote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Bowe is goed.
Om het hardst roepen om doping omdat de tijd van Wust wordt verbeterdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fatkulina was wat mij betreft wel een outsider, zeker ivm loting
Of Marleen Veldhuisquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
daarom heb ik zo'n hekel aan Friesinger die overal maar om stond te lachen en iedereen alles maar gunde
Gisteren was ik er niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Om het hardst roepen om doping omdat de tijd van Wust wordt verbeterd
Gister won Wust met 3 seconden voorsprong een 1500, dan moet je daar ook dapper ongefundeerd om doping roepen joh
Dat deed zo ongeveer iedereen ook volgens mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gister won Wust met 3 seconden voorsprong een 1500, dan moet je daar ook dapper ongefundeerd om doping roepen joh
goed, maar niet zo goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Bowe is goed.
Yuskov kan nog wel. Fatkulina op een medaille kan ook nog wel.quote:
Maar dat ze alle 3 een medaille pakken is al bijzonder, laat staan dat ze alle 3 nog wereldkampioen worden ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yuskov kan nog wel. Fatkulina op een medaille kan ook nog wel.
Yuskov was een van de vele favorieten; Kuzin en Fatkulina waren outsiders.quote:
Yuskov had ik wel staan in mijn 1500 voorspelling, rest inderdaad..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat ze alle 3 een medaille pakken is al bijzonder, laat staan dat ze alle 3 nog wereldkampioen worden ook
Was een leuke combo geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:58 schreef heywoodu het volgende:
Ja hoor, Fatkulina
Kreeg je 40 keer je inzet voor, net als voor Kuzin
Waarom Kuzin dan niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yuskov kan nog wel. Fatkulina op een medaille kan ook nog wel.
24.000 keer je inzet als je op alle 3 ingezet zou hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat ze alle 3 een medaille pakken is al bijzonder, laat staan dat ze alle 3 nog wereldkampioen worden ook
Kuzin? Wie?quote:
Hij reed een behoorlijke 1000 meter op het WK sprint en won eens een afstand op de Aziatische Spelen of iets dergelijks. Zegt niet veel, maar dit is toch al het toernooi der verrassingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kuzin? Wie?
Ik wist dat ie rondreed, maar, serieus, heeft ie ooit top 5 op een WB gehaald uberhaupt?
Na rit 3 en rit 5.quote:
Ze is gewoon nog wat zenuwachtigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:13 schreef TheArt het volgende:
Ze had de Kazachse opgeschreven, maar weet haar naam niet. Huh![]()
OS is in februari, dus ze moet wel iets eerder in vorm zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:14 schreef rubbereend het volgende:
Dat Wüst volgens jaar het begin van het seizoen ook maar mag missen
Ze wist niet of het Kazachse was of Kazachstaanse. Daar twijfelde ze over. Die naam niet. Zo kwam het over bij mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:13 schreef TheArt het volgende:
Ze had de Kazachse opgeschreven, maar weet haar naam niet. Huh![]()
Volgens mij wist ze haar naam niet, want ze zat te hakkelen met 'Abakou' en toen noemde Erik van Dijk Aydovaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze wist niet of het Kazachse was of Kazachstaanse. Daar twijfelde ze over. Die naam niet. Zo kwam het over bij mij
Nee, ze twijfelde over allebei. Net even teruggespoeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
Ze wist niet of het Kazachse was of Kazachstaanse. Daar twijfelde ze over. Die naam niet. Zo kwam het over bij mij
Ze dacht aan de speerwerpster zeker, hoewel dat een Russische isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij wist ze haar naam niet, want ze zat te hakkelen met 'Abakou'
Best wel hequote:
Ostapchukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best wel he
Beter dan zo'n Russische trol
Die is Wit-Russisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
volgens mij was ze tijdens het WK allround aardig in vormquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:15 schreef Montov het volgende:
[..]
OS is in februari, dus ze moet wel iets eerder in vorm zijn.
Daarom vind ik verrassende overwinningen ook mooi meestalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze had moeite om niet te huilen. Fantastisch voor haar, zo'n ervaring.
Ik ondersteep deze post.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar meer Henry Schut bij het schaatsen aub
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar meer Henry Schut bij het schaatsen aub
Ik zie niemand rondrijdenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef Montov het volgende:
Schaatsen is alweer begonnen volgens mij? Met een Rus in de baan, vandaar het publiek.
Dat is nu al 10x WEERLEGD in dit topicquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Die link maak je ook niet bij het rijden van Wust, Dione...
Dat betekent niet dat het niet verdacht is ofzo...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is nu al 10x WEERLEGD in dit topic
Bij wust komt het niet uit het niets...dat is een heel verschil.
Als Sky straks weer de bergen op knalt, dan komt dat ook niet uit het niets.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is nu al 10x WEERLEGD in dit topic
Bij wust komt het niet uit het niets...dat is een heel verschil.
Ook veel tijd om de strategie af te stemmen na de rit van Kramer. Alles zit dus tegen voor Kramer, dus moet hij helemaal voluitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:34 schreef Montov het volgende:
Wel een dweilpauze tussen Kramer en De Jong. Goed ijs na een dweilpauze, maar wel een erg lange tijd om bang te worden...
Die stem, die kaaklijn, die Armstrong-achtige vernederingen. Dat ruikt toch naar doping?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:34 schreef DeeBee het volgende:
Nee, maar Wüst heeft haar tijden al eerder in haar carriere ook laten zien en daarvoor toen ze nog jonger was (juniore nog?) al een Olympische titel gepakt, dus dat is niet iemand die hiervoor tussen de 10e en 20e plaats harkte op grote toernooien zoals een Fatkulina... Belangrijke nuance inderdaad zoals Norrage ook al opmerkt, al steek ik ook heus niet voor Wüst m'n hand in het vuur.
Niet dat het echt opschoot, maar hij probeerde het wel gewoon jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:36 schreef Montov het volgende:
Schneider met zijn nieuwe techniek 4 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:39 schreef Falco het volgende:
Schneider was nog net niet ingehaald door Koss 1994
Klopt, dat was idd Lillehammer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was is eigenlijk het laatste afstandentoernooi (inclusief OS) dat Nederland geen goud haalde op geen enkele afstand? Lillehammer 94?
2x derde, 1x vierde in een worldcup en zesde overall, tsja, het was een uitschieter van d'r.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:47 schreef MiLalaa het volgende:
Schneider, brr engerd..
Loting niet echt gunstig voor Svenhopelijk knalt ie er toch een onmogelijke tijd uit voor de anderen.
Ik zag zojuist dat Fatkulina de 1000m heeft gewonnen. Heb nog niet helemaal bijgelezen, maar zag het d-woord voorbij komen. Snap ik op zich wel. Toch heeft Fatkulina dit seizoen al wel meer goede resultaten gereden, toch?
Over half uurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe laat wordt Kramer in de baan verwacht?
Ja, op de inrijbaan.quote:
Dan red je het wel hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Thanks, dat ga ik niet redden ben pas over drie kwartier thuis...
Op een normale laaglandbaan wel. Hier weet ik het niet.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef Knipoogje het volgende:
De eerste ritten van de 10km... Ik denk dat ik even naar buiten ga om het gras te zien groeien
Zowel Dobbin, Rumyancev als Belchos rijden veel sneller dan in Erfurt. Zo slecht zijn de omstandigheden niet. Ik vrees dat 12.51 onvoldoende voor winst is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Op een normale laaglandbaan wel. Hier weet ik het niet.
Ik denk dat Kramer rustig gaat beginnen om goed in zijn slag te komen en zich niet kapot gaat rijden. Rondjes laag in de 31. Halverwege dan naar lage 30. Dan heb je het over een tijd van 12:51 En dan wordt het heel spannend de rit erna.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees hoop dat 12.51 onvoldoende voor winst is.
Welke graphics? Al de 2e keer volgens mij dat ik het gemist hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:05 schreef Montov het volgende:
Die graphics.
Laat de snelheid gewoon rechtsonder zien.
Als een soort diamand boven een sim-poppetje hangt dan een ballonnetje met de snelheid.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke graphics? Al de 2e keer volgens mij dat ik het gemist heb
Hij rijdt tegen een Duitserquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Kramer zet die Italiaan met 2 vingers in z'n neus op twee rondjes man
Hehe, Hersman geilt toch altijd zo op die studerendenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Arne Dankers, die wilde toch astronaut worden ofzo?
Ik bedoelde dat hij Cignini met dik 2 rondjes zou verslaan en wilde aangeven hoe achterlijk dat verschil isquote:
Johquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij Cignini met dik 2 rondjes zou verslaan en wilde aangeven hoe achterlijk dat verschil is
Maar ook nog niet super tegen, het verschil op de 10 km is altijd groot.quote:
niet bang van maar ze moeten het nog wel ff doen , het is geen snelle baan tot nu toequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef Montov het volgende:
12:57 schema, en dan versnellen naar 12:53? Hmm, daar worden De Jong en Bergsma niet bang van.
Lee ook niet geheel kansloos in de laatste rit, al weet ik niet hoe het met zijn vorm zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Swings-Beckert
Kramer-Geisreiter
Bob-Bergsma
Lee-Weber
Lijkt me ook raar als je zoiets nog nooit gedaan hebt, moet je dan naar Dione kijken, naar Erben, naar de camera, of een beetje in het midden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:19 schreef danos het volgende:
Paulien moet eens ophouden met de hele tijd ook naar Erben kijken, verder doet ze het wel goed.
Die heeft alleen kans als er fout wordt gewisseld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lee ook niet geheel kansloos in de laatste rit, al weet ik niet hoe het met zijn vorm zit.
Ook zonder die foute wissel was hij 2e geworden in Vancouver.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft alleen kans als er fout wordt gewisseld.
Ja maar 2e is geen 1equote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook zonder die foute wissel was hij 2e geworden in Vancouver.
Maar 2e is ook niet geheel kansloos.quote:
Ik vind het wel apart om te zien hoe gruwelijk strak ze die veters aantrekkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Kramer die z'n veters strikt....boeiende TV zeg
Lee reed gisteren 6.26. Die lijkt me dus niet in vorm om (dik) onder de 13 minuten te rijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar 2e is ook niet geheel kansloos.Ik doelde meer op het podium dan de winst.
Ik ga voor Bob.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Norrage het volgende:
Ik zet mijn geld op Bergsma trouwens. Ik voel aan mijn water dat het Kramer niet gaat lukken...
"Neem binnenbaan, is sneller"?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Kemkers staat al met z'n bordje en viltstift klaar
Met zo'n opbouw ga je moeilijk 12.52 ofzo rijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt ook weinig van te zeggen nog. Voorlopig is het heel degelijk.
Klopt, hij rijdt nu dik boven het 13 blank schema.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef Zorro het volgende:
Als hij niet versnelt gaat hij zo'n 13:05 rijden of zo
Wel terecht nu.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:52 schreef MiLalaa het volgende:
pfff, Hersman begint alweer dramatisch te doen
Precies, dit ziet er nergens onhaalbaar uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier worden Bob en Bergsma niet zenuwachtig van.
jawel.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:54 schreef MiLalaa het volgende:
oh god, 30,9 en Hersman veert direct weer op.
ja, zit ie me eerst helemaal een depressie in te praten met z'n 31.4-en, en hoppa nu weer zwaar euforisch... Beetje vooruitkijken is er bij Hersman ook niet echt bijquote:
kan nog hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:57 schreef MiLalaa het volgende:
nou dat inhalen van Geisreiter gaat niet meer lukken hoor
Als 'ie er nog een 29-er weet uit te persen dan is 'ie helemaal niet meer te houden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, zit ie me eerst helemaal een depressie in te praten met z'n 31.4-en, en hoppa nu weer zwaar euforisch... Beetje vooruitkijken is er bij Hersman ook niet echt bij
ff rekenen.. Kan niet. Dan moet ie een rondje 27 rijden..quote:
Had de Duitser wel moeten instorten jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ff rekenen.. Kan niet. Dan moet ie een rondje 27 rijden..
dit ..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef danos het volgende:
Hersmam maakt zichzelf weer compleet belachelijk
Kuurtje van Wust viel beter dan dat van Kramer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef MiLalaa het volgende:
pffff... nou .. wat moeten we hier nou weer van denken
Waarom? Als zij eerst deze tijd hadden gezet en Kramer moest nog, dan had je gezegd "Kramer lacht hierom"quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kuurtje van Wust viel beter dan dat van Kramer.
Ik denk dat de omstandigheden veel zwaarder zijn dan iedereen denkt. Swings rijdt ook niet voor zijn lol 13.19.quote:
Dobbin, Belchos en Rumanchev reden sneller dan in Erfurt. Bob en Bergsma reden toen dik onder de 13.00.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Als zij eerst deze tijd hadden gezet en Kramer moest nog, dan had je gezegd "Kramer lacht hierom"
Ik moet het nog zien.
quote:
dat denk ik nietquote:
nee joh Bob schaatst 13:04 en een beetjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:01 schreef Arcee het volgende:
Voelt als de 1000 meter van Wüst: kan goed voor goud zijn, maar kan ook brons worden.
Toch zie ik De Jong en Bergsma elkaar wel opjagen naar een sub-12.55.
dit dus + jagen is makkelijker dan prooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Als zij eerst deze tijd hadden gezet en Kramer moest nog, dan had je gezegd "Kramer lacht hierom"
Ik moet het nog zien.
gouden Ireenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat ik maar ff wat anders ga doen. Die bammers vind ik verschrikkelijk, en die laatste rit is helemaal 3x niks.
ga me alvast wel verheugen op de dames 5k![]()
Je gaat toch niet serieus de 5km vrouwen verkiezen boven de 10km mannen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat ik maar ff wat anders ga doen. Die bammers vind ik verschrikkelijk, en die laatste rit is helemaal 3x niks.
ga me alvast wel verheugen op de dames 5k![]()
MilaLaa haat Bob.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus de 5km vrouwen verkiezen boven de 10km mannen?
Buiten de tijdslimiet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Cignini en Schneider zijn gediskwalificeerd. Iemand die weet waarom?
Belachelijkquote:
heet jij Paulien ?quote:
Welnee, Bob schaatst altijd onder de 13 minuten.quote:
Die was inderdaad meteen weer in 'bloedvorm'.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef VreemdeEend het volgende:
Waarom zijn we nu ook nog steeds bezig over hoe knap het is wat Kramer allemaal doet na dat blessureleed van een jaar. Had er gewoon weer volledig moeten staan vanaf wedstrijd één na die blessure, neem een voorbeeld aan Nadal na zijn 'blessure'
ik denk van nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, Bob schaatst altijd onder de 13 minuten.
Bergsma ook.
Die gaan dezelfde tijden schaatsen als in Erfurt.
Paulien van Deutekom.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die schone dame naast Erben eigenlijk?
Erben leest mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de bammers is het simpel: tot 6km lekker samen 31.0 rijden en daarna kijken wie het sterkst is.
Idd, zeg dan waaromquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef Szura het volgende:
DSQ, gewoon te slecht om in de uitslag te komen of wat?
Langzamer schaatsen dan 14:00 rijden mag niet meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef Szura het volgende:
DSQ, gewoon te slecht om in de uitslag te komen of wat?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Langzamer schaatsen dan 14:00 rijden mag niet meer.
Alleen een beetje grillig, voor de rest doen ze het wel goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En de bammers voeren het plan uit.
Edit: niet dus
Nu profiteert vooral De Jong van Bergsma.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen een beetje grillig, voor de rest doen ze het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |