Op de OS kan het 3 keer misgaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel opvallend dat we bij de WK's iedere keer winnen en het op de OS iedere keer verneuken.
Het knockout-systeem is inderdaad het grote verschil. Misschien moeten ze bij de selectieprocedure ook in het achterhoofd houden dat ze 2 races op een dag moeten rijden.quote:
Het betekent 4 goede rijders meenemen, zodat de minste schakel (die je altijd hebt) maar 1 race per dag hoeft te laten rijden.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het knockout-systeem is inderdaad het grote verschil. Misschien moeten ze bij de selectieprocedure ook in het achterhoofd houden dat ze 2 races op een dag moeten rijden.
Kramer, Blokhuijsen, Verweij en ???quote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Het betekent 4 goede rijders meenemen, zodat de minste schakel (die je altijd hebt) maar 1 race per dag hoeft te laten rijden.
Bergsma zie ik als 5e man die bij ziekte of blessure in beeld komt. Ik hoop dat Wouter Olde Heuvel als 4e man kan fungeren.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer, Blokhuijsen, Verweij en ???
Bergsma, (s)Tuitert ?
WOH is inderdaad ideaal voor de achtervolging.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Bergsma zie ik als 5e man die bij ziekte of blessure in beeld komt. Ik hoop dat Wouter Olde Heuvel als 4e man kan fungeren.
WOH heeft potentie op de 1500m. Blokhuijsen was in het begin van het seizoen de 2e man op de 5km. Verwerij zat er op de 1500m ook wel goed bij. Kortom, lastig maar genoeg kansen om zelfs zonder aanwijsplek mee te gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WOH is inderdaad ideaal voor de achtervolging.
Maar dan heb je dus 3 man die je apart voor de achtervolging moet selecteren. Dat gaat wel heel erg ver.
De doelstelling van Mauritsje is Schaatsmedailles Vancouver +1 en Niet-Schaatsmedailles Vancouver +1.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef Remzz het volgende:
Als Nederland 14 medaille haalt volgend jaar, dan zijn we het best presterende land op 1 onderdeel tijdens de winter OS ooit.
Twee niet-schaatsmedailles is wel heel ambitieus. Je zag bij de WK shorttrack dat er toch nog wel een gat met de wereldtop is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:13 schreef borisz het volgende:
[..]
De doelstelling van Mauritsje is Schaatsmedailles Vancouver +1 en Niet-Schaatsmedailles Vancouver +1.
En ik denk dat shorttrack medailles ook onder schaatsmedailles vallen...quote:Op zondag 24 maart 2013 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee niet-schaatsmedailles is wel heel ambitieus. Je zag bij de WK shorttrack dat er toch nog wel een gat met de wereldtop is.
Dan wordt het nog lastiger twee niet-schaatsmedailles te winnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
En ik denk dat shorttrack medailles ook onder schaatsmedailles vallen...
De andere landen komen nog wel wat op in het Olympisch jaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef Remzz het volgende:
Als Nederland 14 medaille haalt volgend jaar, dan zijn we het best presterende land op 1 onderdeel tijdens de winter OS ooit.
Dan is het wel reeel, misschien zit er 1 medaille in bij het shorttrack en dan op een hele goede dag dames bobsleeen of snowboard(reuzeslalom/half pipe)quote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef borisz het volgende:
Volgens mij gaat het om lange baan vs the rest incluis shorttrack
User-id 842, ook wel een bazen-id.quote:
Ik vraag me wel eens af, is er ooit een tijd zonder Fok! geweest?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |