Met zo'n opbouw ga je moeilijk 12.52 ofzo rijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt ook weinig van te zeggen nog. Voorlopig is het heel degelijk.
Klopt, hij rijdt nu dik boven het 13 blank schema.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef Zorro het volgende:
Als hij niet versnelt gaat hij zo'n 13:05 rijden of zo
Wel terecht nu.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:52 schreef MiLalaa het volgende:
pfff, Hersman begint alweer dramatisch te doen
Precies, dit ziet er nergens onhaalbaar uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier worden Bob en Bergsma niet zenuwachtig van.
jawel.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:54 schreef MiLalaa het volgende:
oh god, 30,9 en Hersman veert direct weer op.
ja, zit ie me eerst helemaal een depressie in te praten met z'n 31.4-en, en hoppa nu weer zwaar euforisch... Beetje vooruitkijken is er bij Hersman ook niet echt bijquote:
kan nog hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:57 schreef MiLalaa het volgende:
nou dat inhalen van Geisreiter gaat niet meer lukken hoor
Als 'ie er nog een 29-er weet uit te persen dan is 'ie helemaal niet meer te houden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, zit ie me eerst helemaal een depressie in te praten met z'n 31.4-en, en hoppa nu weer zwaar euforisch... Beetje vooruitkijken is er bij Hersman ook niet echt bij
ff rekenen.. Kan niet. Dan moet ie een rondje 27 rijden..quote:
Had de Duitser wel moeten instorten jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ff rekenen.. Kan niet. Dan moet ie een rondje 27 rijden..
dit ..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef danos het volgende:
Hersmam maakt zichzelf weer compleet belachelijk
Kuurtje van Wust viel beter dan dat van Kramer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:58 schreef MiLalaa het volgende:
pffff... nou .. wat moeten we hier nou weer van denken
Waarom? Als zij eerst deze tijd hadden gezet en Kramer moest nog, dan had je gezegd "Kramer lacht hierom"quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kuurtje van Wust viel beter dan dat van Kramer.
Ik denk dat de omstandigheden veel zwaarder zijn dan iedereen denkt. Swings rijdt ook niet voor zijn lol 13.19.quote:
Dobbin, Belchos en Rumanchev reden sneller dan in Erfurt. Bob en Bergsma reden toen dik onder de 13.00.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Als zij eerst deze tijd hadden gezet en Kramer moest nog, dan had je gezegd "Kramer lacht hierom"
Ik moet het nog zien.
quote:
dat denk ik nietquote:
nee joh Bob schaatst 13:04 en een beetjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:01 schreef Arcee het volgende:
Voelt als de 1000 meter van Wüst: kan goed voor goud zijn, maar kan ook brons worden.
Toch zie ik De Jong en Bergsma elkaar wel opjagen naar een sub-12.55.
dit dus + jagen is makkelijker dan prooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Als zij eerst deze tijd hadden gezet en Kramer moest nog, dan had je gezegd "Kramer lacht hierom"
Ik moet het nog zien.
gouden Ireenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat ik maar ff wat anders ga doen. Die bammers vind ik verschrikkelijk, en die laatste rit is helemaal 3x niks.
ga me alvast wel verheugen op de dames 5k![]()
Je gaat toch niet serieus de 5km vrouwen verkiezen boven de 10km mannen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat ik maar ff wat anders ga doen. Die bammers vind ik verschrikkelijk, en die laatste rit is helemaal 3x niks.
ga me alvast wel verheugen op de dames 5k![]()
MilaLaa haat Bob.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus de 5km vrouwen verkiezen boven de 10km mannen?
Buiten de tijdslimiet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Cignini en Schneider zijn gediskwalificeerd. Iemand die weet waarom?
Belachelijkquote:
heet jij Paulien ?quote:
Welnee, Bob schaatst altijd onder de 13 minuten.quote:
Die was inderdaad meteen weer in 'bloedvorm'.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef VreemdeEend het volgende:
Waarom zijn we nu ook nog steeds bezig over hoe knap het is wat Kramer allemaal doet na dat blessureleed van een jaar. Had er gewoon weer volledig moeten staan vanaf wedstrijd één na die blessure, neem een voorbeeld aan Nadal na zijn 'blessure'
ik denk van nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, Bob schaatst altijd onder de 13 minuten.
Bergsma ook.
Die gaan dezelfde tijden schaatsen als in Erfurt.
Paulien van Deutekom.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die schone dame naast Erben eigenlijk?
Erben leest mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de bammers is het simpel: tot 6km lekker samen 31.0 rijden en daarna kijken wie het sterkst is.
Idd, zeg dan waaromquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef Szura het volgende:
DSQ, gewoon te slecht om in de uitslag te komen of wat?
Langzamer schaatsen dan 14:00 rijden mag niet meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef Szura het volgende:
DSQ, gewoon te slecht om in de uitslag te komen of wat?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Langzamer schaatsen dan 14:00 rijden mag niet meer.
Alleen een beetje grillig, voor de rest doen ze het wel goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En de bammers voeren het plan uit.
Edit: niet dus
Nu profiteert vooral De Jong van Bergsma.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen een beetje grillig, voor de rest doen ze het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |