quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kuurtje van Wust viel beter dan dat van Kramer.
Ik denk dat de omstandigheden veel zwaarder zijn dan iedereen denkt. Swings rijdt ook niet voor zijn lol 13.19.quote:
Dobbin, Belchos en Rumanchev reden sneller dan in Erfurt. Bob en Bergsma reden toen dik onder de 13.00.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Als zij eerst deze tijd hadden gezet en Kramer moest nog, dan had je gezegd "Kramer lacht hierom"
Ik moet het nog zien.
quote:
dat denk ik nietquote:
nee joh Bob schaatst 13:04 en een beetjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:01 schreef Arcee het volgende:
Voelt als de 1000 meter van Wüst: kan goed voor goud zijn, maar kan ook brons worden.
Toch zie ik De Jong en Bergsma elkaar wel opjagen naar een sub-12.55.
dit dus + jagen is makkelijker dan prooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom? Als zij eerst deze tijd hadden gezet en Kramer moest nog, dan had je gezegd "Kramer lacht hierom"
Ik moet het nog zien.
gouden Ireenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat ik maar ff wat anders ga doen. Die bammers vind ik verschrikkelijk, en die laatste rit is helemaal 3x niks.
ga me alvast wel verheugen op de dames 5k![]()
Je gaat toch niet serieus de 5km vrouwen verkiezen boven de 10km mannen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat ik maar ff wat anders ga doen. Die bammers vind ik verschrikkelijk, en die laatste rit is helemaal 3x niks.
ga me alvast wel verheugen op de dames 5k![]()
MilaLaa haat Bob.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus de 5km vrouwen verkiezen boven de 10km mannen?
Buiten de tijdslimiet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Cignini en Schneider zijn gediskwalificeerd. Iemand die weet waarom?
Belachelijkquote:
heet jij Paulien ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |