Dat is nu al 10x WEERLEGD in dit topicquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Die link maak je ook niet bij het rijden van Wust, Dione...

heywoodu

heywoodu

Dat betekent niet dat het niet verdacht is ofzo...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is nu al 10x WEERLEGD in dit topic
Bij wust komt het niet uit het niets...dat is een heel verschil.

Als Sky straks weer de bergen op knalt, dan komt dat ook niet uit het niets.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is nu al 10x WEERLEGD in dit topic
Bij wust komt het niet uit het niets...dat is een heel verschil.

heywoodu

heywoodu

Ook veel tijd om de strategie af te stemmen na de rit van Kramer. Alles zit dus tegen voor Kramer, dus moet hij helemaal voluitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:34 schreef Montov het volgende:
Wel een dweilpauze tussen Kramer en De Jong. Goed ijs na een dweilpauze, maar wel een erg lange tijd om bang te worden...

Die stem, die kaaklijn, die Armstrong-achtige vernederingen. Dat ruikt toch naar doping?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:34 schreef DeeBee het volgende:
Nee, maar Wüst heeft haar tijden al eerder in haar carriere ook laten zien en daarvoor toen ze nog jonger was (juniore nog?) al een Olympische titel gepakt, dus dat is niet iemand die hiervoor tussen de 10e en 20e plaats harkte op grote toernooien zoals een Fatkulina... Belangrijke nuance inderdaad zoals Norrage ook al opmerkt, al steek ik ook heus niet voor Wüst m'n hand in het vuur.

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Niet dat het echt opschoot, maar hij probeerde het wel gewoon jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:36 schreef Montov het volgende:
Schneider met zijn nieuwe techniek 4 jaar geleden.

heywoodu

heywoodu

quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:39 schreef Falco het volgende:
Schneider was nog net niet ingehaald door Koss 1994

hopelijk knalt ie er toch een onmogelijke tijd uit voor de anderen.
   hopelijk knalt ie er toch een onmogelijke tijd uit voor de anderen.  

Klopt, dat was idd Lillehammer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was is eigenlijk het laatste afstandentoernooi (inclusief OS) dat Nederland geen goud haalde op geen enkele afstand? Lillehammer 94?

2x derde, 1x vierde in een worldcup en zesde overall, tsja, het was een uitschieter van d'r.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:47 schreef MiLalaa het volgende:
Schneider, brr engerd..
Loting niet echt gunstig voor Svenhopelijk knalt ie er toch een onmogelijke tijd uit voor de anderen.
Ik zag zojuist dat Fatkulina de 1000m heeft gewonnen. Heb nog niet helemaal bijgelezen, maar zag het d-woord voorbij komen. Snap ik op zich wel. Toch heeft Fatkulina dit seizoen al wel meer goede resultaten gereden, toch?

Over half uurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe laat wordt Kramer in de baan verwacht?

heywoodu

heywoodu

Ja, op de inrijbaan.quote:

Dan red je het wel hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Thanks, dat ga ik niet redden ben pas over drie kwartier thuis...
 Nog 2 ritten en een dweilpauze.
 Nog 2 ritten en een dweilpauze.

Op een normale laaglandbaan wel. Hier weet ik het niet.quote:

heywoodu

heywoodu

Ok.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef Knipoogje het volgende:
De eerste ritten van de 10km... Ik denk dat ik even naar buiten ga om het gras te zien groeien

Zowel Dobbin, Rumyancev als Belchos rijden veel sneller dan in Erfurt. Zo slecht zijn de omstandigheden niet. Ik vrees dat 12.51 onvoldoende voor winst is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Op een normale laaglandbaan wel. Hier weet ik het niet.
Ik denk dat Kramer rustig gaat beginnen om goed in zijn slag te komen en zich niet kapot gaat rijden. Rondjes laag in de 31. Halverwege dan naar lage 30. Dan heb je het over een tijd van 12:51 En dan wordt het heel spannend de rit erna.

heywoodu

heywoodu

quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees hoop dat 12.51 onvoldoende voor winst is.

heywoodu

heywoodu

Welke graphics? Al de 2e keer volgens mij dat ik het gemist hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:05 schreef Montov het volgende:
Die graphics.
Laat de snelheid gewoon rechtsonder zien.

heywoodu

heywoodu

Als een soort diamand boven een sim-poppetje hangt dan een ballonnetje met de snelheid.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke graphics? Al de 2e keer volgens mij dat ik het gemist heb

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Hij rijdt tegen een Duitserquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Kramer zet die Italiaan met 2 vingers in z'n neus op twee rondjes man
 .
.

Hehe, Hersman geilt toch altijd zo op die studerendenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Arne Dankers, die wilde toch astronaut worden ofzo?

heywoodu

heywoodu

Ik bedoelde dat hij Cignini met dik 2 rondjes zou verslaan en wilde aangeven hoe achterlijk dat verschil isquote:

Johquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij Cignini met dik 2 rondjes zou verslaan en wilde aangeven hoe achterlijk dat verschil is
 .
.

Maar ook nog niet super tegen, het verschil op de 10 km is altijd groot.quote:

niet bang van maar ze moeten het nog wel ff doen , het is geen snelle baan tot nu toequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef Montov het volgende:
12:57 schema, en dan versnellen naar 12:53? Hmm, daar worden De Jong en Bergsma niet bang van.

Lee ook niet geheel kansloos in de laatste rit, al weet ik niet hoe het met zijn vorm zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Swings-Beckert
Kramer-Geisreiter
Bob-Bergsma
Lee-Weber

heywoodu

heywoodu

Lijkt me ook raar als je zoiets nog nooit gedaan hebt, moet je dan naar Dione kijken, naar Erben, naar de camera, of een beetje in het midden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:19 schreef danos het volgende:
Paulien moet eens ophouden met de hele tijd ook naar Erben kijken, verder doet ze het wel goed.

Die heeft alleen kans als er fout wordt gewisseld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lee ook niet geheel kansloos in de laatste rit, al weet ik niet hoe het met zijn vorm zit.

heywoodu

heywoodu

Ook zonder die foute wissel was hij 2e geworden in Vancouver.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft alleen kans als er fout wordt gewisseld.

Ja maar 2e is geen 1equote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook zonder die foute wissel was hij 2e geworden in Vancouver.

Maar 2e is ook niet geheel kansloos.quote:
 Ik doelde meer op het podium dan de winst.
 Ik doelde meer op het podium dan de winst.

heywoodu

heywoodu

Ik vind het wel apart om te zien hoe gruwelijk strak ze die veters aantrekkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Kramer die z'n veters strikt....boeiende TV zeg

Lee reed gisteren 6.26. Die lijkt me dus niet in vorm om (dik) onder de 13 minuten te rijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar 2e is ook niet geheel kansloos.Ik doelde meer op het podium dan de winst.

Ik ga voor Bob.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Norrage het volgende:
Ik zet mijn geld op Bergsma trouwens. Ik voel aan mijn water dat het Kramer niet gaat lukken...

heywoodu

heywoodu

"Neem binnenbaan, is sneller"?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Kemkers staat al met z'n bordje en viltstift klaar

heywoodu

heywoodu

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |